Ja sijotin kultaan, nyt on velkani vanhentuneet ja nyt kun kuiville päässy niin kassakaapissa odottaa 250g ja 100g harkot. Ilmaista rahaa sain siis käytännössä, olen nero.
Otin aikoinaan pikavippejä ja pienlainoja
14
509
Vastaukset
- sdhsdhsdh
Et ole nero. Jos ostit harkot 15 vuotta sitten (oletan, koska puhut velkojen vanhentumisesta) maksoit niistä runsaat 4000 euroa ja tämän päivän hinta on n. 14000. Tienasit vajaan kymppitonnin 15 vuodessa, eli ehkä noin 50 euroa kuussa. Sen ajan olet luultavasti joutunut välttelemään työtä ja elämään työttömyyskorvauksilla. Niistäkin taitaa keskimääräinen työtön saada parisataa euroa veronpalautuksia vuodessa, jotka vouti on vienyt, eli sijoituksen tuotto tippuu vielä tuostakin. Ja vielä joudut harkkoja myydessä selittämään niiden alkuperän, joka saattaa pitkäaikaistyöttömälle olla vähän hankalaa.
Tyhjien pullojen kerääminen olisi ollut tuottoisampaa.- ihanaailmaistarahaa
Olen saanut nauttia vapaudestani, sääliksi käy näitä oravanpyörässä olevia jotka eivät kerkeä nauttia elämästään kun pitää niska limassa vääntää paskahommia.
- ihanaailmaistarahaa
ihanaailmaistarahaa kirjoitti:
Olen saanut nauttia vapaudestani, sääliksi käy näitä oravanpyörässä olevia jotka eivät kerkeä nauttia elämästään kun pitää niska limassa vääntää paskahommia.
Niin ja välillä pimeitä hommia toki, mutta ei niin paljoa et vituttamaa kerkeis ruveta :)
- 435453535
"maksoit niistä runsaat 4000 euroa ja tämän päivän hinta on n. 14000. Tienasit vajaan kymppitonnin 15 vuodessa"
No ei, vaan aloittajahan tienasi 14000e, koska kullat maksettiin lainarahalla josta ei ilmeisesti koskaan maksettu senttiäkään takaisin.
- sdhsdhsdh
Niin ja unohdin kokonaan, että sijoituskullan myyntivoitosta joutuu maksamaan veroa. Siihen menee kolmisen tonnia.
- paskamaalleverojamakseta
Oikea kontakti jos on niin ei tarvitse.
- sdhsdhsdh
paskamaalleverojamakseta kirjoitti:
Oikea kontakti jos on niin ei tarvitse.
Se "oikea kontakti", joka ei ole kiinnostunut kullan alkuperästä, eikä veroista tms., ei kyllä maksa kuin murto-osan kullan arvosta. Melkoinen nero tämä ap.
- buahhahahahhahaa
Etpä sinäkään näy mistään mitään tietävän. Sellasta se on kun aivotoiminta surkastuu lammasmaisessa elämäntyylissä.
- sdhsdhsdh
buahhahahahhahaa kirjoitti:
Etpä sinäkään näy mistään mitään tietävän. Sellasta se on kun aivotoiminta surkastuu lammasmaisessa elämäntyylissä.
Sen verran kuitenkin vielä tiedän, etten ota pikavippejä, osta rahoilla kultaharkkoja ja ilmoita olevani nero.
- äläteevelkaa
Aloittajalla muhkea päiväuni.
Jos on niin tyhmä että tekee velkaa ja ei aio velkaansa maksaa ei ole kykyä moisen päiväunen toteutukseen.
Mutta kun on aikaa haaveilla, niin eiköhän tuollainenkin unelma tule mieleen.
Harmi vaan että se on päiväuni. - gofinland
Toivotaan, että mahdollisimman moni nuori näkisi tämän mahdollisuuden rikastua. Suomi nousuun näillä eväin!
Tosin onhan näitä luottotiedottomia jo ennätysmäärä. - oikeasijoitus
Ei kannata sijoittaa kultaan, tonnikala on varmempi. Niissä on pitkä päiväys ja velat ehtii vanhentua ennemmin kuin tonnikala. Muista kuitenkin katsoa päiväys.
- kiitos.vihjeestä
Joo, tonnikala on varmaan hyvä. Minä otin hirveän määrä pikavippejä ja sijoitin rahat A-piimään. Hinnat nousivat ja voittoa olisi tullut, mutta viimeinen käyttöpäivä oli jo ohi. Se pilasi hyvä diilin. Mutta olen silti nero. Seuraavan kerran ostan tonnikalaa, kiitos vihjeestä!
- IluPosterestante
kiitos.vihjeestä kirjoitti:
Joo, tonnikala on varmaan hyvä. Minä otin hirveän määrä pikavippejä ja sijoitin rahat A-piimään. Hinnat nousivat ja voittoa olisi tullut, mutta viimeinen käyttöpäivä oli jo ohi. Se pilasi hyvä diilin. Mutta olen silti nero. Seuraavan kerran ostan tonnikalaa, kiitos vihjeestä!
Minä taas ostin vipeillä A-olutta! En jäänyt odottamaan hinnan nousua enkä päiväyksen umpeen menoa vaan kaadoin kaikki naamariin samoin tein!
Ja kappas, aamulla kun heräsin tai paremminkin iltapäivällä, oli kämppä tulvillaan tyhjiä tölkkejä! Kun vien ne kauppaan niin saan mukavan määrän rahaa! Näin kannattaa tehdä, vihjeeksi muillekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786