Tuskailetko DSG ongelmien kanssa, et ole yksi se on 100 varmaa
Vuosien 2003 ja 2016 aikana valmistettu erittäin heikko DSG 7 (DQ200) vaihteisto on tunnettu isoista ongelmista, suomen maahantuoja ja valmistaja on väittänyt että ongelmat on korjattu, jos ko. vaihteiston valmistuksen lopettaminen on se korjaus, niin silloin kaikki ko. vaihteistot ovat viallisia ja vaativat jatkuvaa korjaamista, jotta auto pysyy liikenteessä. Älä missään tapauksessa erehdy ostamaan autoa jossa on tuo vaihteisto, korjaukset maksaa tuhansia vaikka valmistaja osallistuisi kustannuksiin, kallista lystiä on ja kun laatikko nykii liikkeelle lähdöissä niin esim. peruuttaminen on yhtä helvettiä :)
http://www.ecutesting.com/vw/golf-dsg-7-gearbox-problem.html
Tässä toinen juttu aiheesta
https://axleaddict.com/auto-repair/Common-Faults-in-the-7-Speed-DSG-Automatic-Transmission
Tehdas on luvannut korjata kaikki DSG 7 viat ilmatteeksi ainakin 200 tkm asti, eli jos vähemmän ajettu niin et maksa korjauksia itse. Kalliiksi tuli DSG 7 tehtaalle, ajaa tehtaan vielä konkkaan koska koko ajan korjataan 3-vuorossa.
Tule meille K-Autoon me korjataan veloituksetta nämä ritsat ja ollaan pahoillaan paskalaadusta tietty!!!
Onko sulla DSG 7 DQ 200 vaihteisto volsussa
8
3793
Vastaukset
- eimuuta
Sitten seuraavaksi voit linkittää päivämäärän, kun vw on konkurssissa.
Siis etukäteen , kun näytät noin paljon tietävän muutenkin.
Ja vain minulle lähetät yksityisesti Eurojackpot ensi perjantain rivin.
Kiitos,- mikä.mies
Kuka sä luulet olevasi?
- skodaonpaska
joo oli, skodassa dsg vaihteisto ja 8400km hujakoilla porsi paskaks. 7000€ maksoi uusi vaihteisto, ei takuuseen.
- eimuuta
Ai kuka olen?
Luulisi, kun noin viisaita olette, niin tietävän kuka kukin on. Valaistaan vähän. En ole ainakaan se kuuluisa Pentti.- eikö.pää.kestä
Mutta et uskalla omalla nimelläs K-Autoa puolustaa. Miksi muuten rakastettu ja arvostettu konserni tarvitsee nettivahtia, onkohan sitä rakkautta lainkaan kun noin mustasukkaisesti pitää vahdata? Eikö vaan pää kestä totuutta, mitä?
- niska.laukaus.tuska.pois
Konserni on hylätty, olette yksin niiden romujenne kanssa, niskalaukaus ja armo saapuu
- sairasta.o.touhu
K-Auton valvoja ei uskalla kuin anonyymisti avautua, ei kehtaa omalla nimellä edustaa huijarifrmaa, sellasta se kusetus on, yhtä häpeää ja meidän muiden myötähäpeää, sääliksi käy surkimukset kuten Henrik Kuskelin joka on Seat myyjä ja ajaa Caaran rekisteröimällä autolla kilpaa, autossa on tehdastakuu ja kadulle rekisteröty, sellasta
- einimeä
Miksi ite kirjoittelet anonyymisti?
Ja arvostelet siitä vielä muita..
Ihme hyypiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821