Sairaalloisen lihava mies

Nell

Hei,deittailen miestä joka on sairaalloisen ylipainoinen.Hän tuskin pystyy kunnolla kävelemään.Muuten hän on hauska,huomaavainen ja jutut sopii meillä hyvin yhteen.Seksi on hankalaa,vaikea tosin sanoa kummasta se johtuu.Itse en kiihotu hänestä vaikka tavallaan pidän hänestä mutta en voi olla ajattelematta painoa.Hän on hyvin ihastunut minuun ja haluaisi kanssani vakavaan suhteeseen.Hän ei koskaan puhu painostaan vaikka minä olen puhunut hänelle omista sairauksista yms...Minusta se on hieman loukkaavaa.Tuntuu että jonkin sairauden,vamman yms...voisin kumppaneilta hyväksyä jos hän muuten olisi ihana ihminen mutta tuo kun ihminen on itse saanut itsensä tuohon tilaan eikä tee asialle mitään.Itse olen liikunnallinen.Olemme yli kolmekymppisiä joten tähän ikään mennessä on nähnyt monenlaista.Olenko hirveä ihminen jos jätän hänet ja sanon syyksi hei toi sun paino?

19

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikamies

      Kyllä naiset saa jättää miehen kaikista syistä ja ilman syytäkin! Jätä se aika!

      Mutta mies ei saa naista jättää siksi, että nainen on lihava. Miehen pitää hyväksyä kumppanin laiskottelu ja loppumaton turpoaminen. Jos mies asiasta mainitseekaan, vaimon ystävät ja suku käy kimppuun, koska mies on epäempaattinen älykääpiö.

      Meillä ei mene enää mikään asia hyvin. Olen huomannut, että vaimo on laittanut ilmoituksen treffisivustolle. Puhelin on myös muuttunut kovin salaperäiseksi laitteeksi.

      Odottelen kaikessa rauhassa, että joku onneton huolii vaimoni. Toivottavasti nopeasti. Kun vaimo häippäsee, näyttelen hetken surullista.

      Sika olen, tietysti. Näin ero kuitenkin hoituu ilman suurta draamaa.

      Jos minä jättäisin vaimoni, eron puimiseen ja minun syyttelyyn menisi aivan valtavasti vieraidenkin ihmisten aikaa ja energiaa.

      • siipeensä_saanut

        Höpö höpö Sikamies! Ihmiset eroavat hyvin paljon. Senkun eroat, jos niin haluat. Sinua ei kukaan syyllistä sen enempää kuin ketään muutakaan eroavaa ihmistä. Ja onhan epäily uskottomuudesta jo syy eroon. Tosin vaikuttaa vahvasti siltä, että teidän parisuhde ei muutenkaan kunnossa ole. Kun kumpikin omilla suunnillaan etsii toista tai suunnittelee lähtöä. Pakkaa laukkusi ja häivy. Turha leikkiä uhria.


      • Sikamies
        siipeensä_saanut kirjoitti:

        Höpö höpö Sikamies! Ihmiset eroavat hyvin paljon. Senkun eroat, jos niin haluat. Sinua ei kukaan syyllistä sen enempää kuin ketään muutakaan eroavaa ihmistä. Ja onhan epäily uskottomuudesta jo syy eroon. Tosin vaikuttaa vahvasti siltä, että teidän parisuhde ei muutenkaan kunnossa ole. Kun kumpikin omilla suunnillaan etsii toista tai suunnittelee lähtöä. Pakkaa laukkusi ja häivy. Turha leikkiä uhria.

        En ole uhriutumassa. Enkä katsele vieraita naisia kuin vasta eron jälkeen.

        Ja jatkossa olen fiksumpi ja katselen ennen mitään liittoumia, että pysyykö muija kuosissa edes paria vuotta vai alkaako sipsinsyönti ja parisuhdeläskittyminen heti.

        Pieni pyöreys ei tietenkään haittaa.

        Höpöhöpöt voit sanoa itsellesi.

        Etpä taida käsittää minkälainen femakkohyökkäys seuraisi, jos olisin niin tollo, että sanoisin tuolle ylileveälle kuljetukselle, että voisi edes hieman katsoa, mitä suuhunsa laittaa.
        Se olisi niin valtava loukkaus, että erostakin tulisi pitkä riitä.

        Antaa vaan mennä jonku suomi24n ''ihanan miehen'' messiin ja säilyttää se yliherkkä itsetuntonsa.

        Miksipä luulet, että minä mihinkään häipyisin itse maksamastani kodista?

        Kaikinpuolin siistimpää vyöryttää ylimääräiset pihalle.

        Olitko enkeli vai perskärpänen? Vai mihin se osuma tuli?


    • siipeensä_saanut

      On aina parempi lähteä alkuunsa, kun jokin asia suhteessa kaikertaa. Myöhemmin sse on vaikeampaa, etenkin jos on kiltti. Itse annoin entiselle miehelleni 10 vuotta ja nyt olen antanut varatulle rajastajalleni saman verran. Lopputulos: nuoruus menetetty, enkä voi enää saada lapsia. Eli kannattaa oikeasti etsiä sitä oikeaa (tai olla yksin), eikä vain tuhlata elämäänsä ja menetettää nuoruutensa ja hedelmällisyytensä. Jossain vaiheessa se kaivelee ja paljon.

      Jos mikä tahansa asia rassaa jo suhteen alussa, ei se ajan myötä helpommaksi käy. Sairaalloista lihavuutta voi pitää sairautena, mutta on ihmisellä jotain valtaa itselläänkin kehoonsa. En voisi kuvitella seksiä sairaalloisen lihavan miehen kanssa. Sehän olisi yhtä seksikästä kuin naida vaahtomuovipatjaa. Telkusta on tullut dokkareitakin aiheesta, joissa toinen puolisoista on sairaalloisen lihava, toinen jopa normaali. Ei se normaali suhde ole. Siihen liittyy aina jokin vääristymä. Toinen on ehkä ja todennäköisesti jossain vaiheessa hoitajan roolissa. Toinen ei pysty hoitamaan osaansa kotitöistä. Entä sitten yhteiset harrastukset? En alkaisi moiseen.

      • Sikako

        Kyllä sikamies on jossain määrin oikeassa.

        Kyllä nainen saa jättää ylipainoisen miehen, mutta mies ei saisi jättää koko ajan lihoavaa vaimoaan.

        Jos nainen on synnyttänyt yhteisiä lapsia, pitäisi miehen vaan jaksaa katsoa sitä jatkuvaa turpoamista.

        Naisellehan ei saa edes vihjaista, että ois ehkä aika käydä puntarilla ja katsoa peiliin.


      • Sikamies

        Aivankin noin, Sikako! Mikä tahansa syy riittää jättää mies.

        Enpä olisi itse uskaltanut sanoa, miltä tuntuu seksi ylipainoisen naisen kanssa! Tuo siipimuija voi kyllä miestä verrata vaahtomuovipatjaan.

        Kyllähän se ylipainoinen nainen on pahempi kuin patja. Hikinen ihra vyöryy niin, että värkkikin on jo hakemisen takana. Eihän se mitään rakastelua enää ole.
        Tosin se on samantekevää, mihin poimuun läskiä vetäsee kuivat. Vaikka aivan sama tumputtaakin. Tulee halvemmaksikin.


    • ettänäin

      Kotleetti !!!

    • Hei

      Itse deittailen samanlaista miestä kuin ap.. Minua hänen kokonsa ei taas haittaa lainkaan vaan hän on kaikin puolin paras mies, jonka olen ikinä tavannut. Hän on minusta älykkäin, hauskin, huumorintajuisin yms mies mitä tiedän ja myös meidän kiinnostuksen kohteet sekä jutut sopii hyvin yhteen.

      Minä puolestani kiihotun miesystävästäni aivan valtavasti. Hän on minun silmissäni seksikkäin ja komein mies mitä tiedän. En voisi olla näin ylpeä kenestäkään muusta kuin hänestä, koska hän on juuri sitä mitä olen aina miehestä halunnut.

      Itse en taas kiihotu ns. normaalipainoisesta miehestä ollenkaan ja luulin pitkään, että minussa on joku vika, kun yksikään mies ei saa minua kiihottumaan. Sitten tapasin nykyisen miesystäväni ja enää ei todellakaan ole ongelmia kiihottumisen kanssa.

      Itse en haluaisi olla sellaisessa suhteessa, jossa kumppani ei kiihota. Kokemusta niistä ihan liikaa ja on hirveää harrastaa seksiä silmät kiinni ja kuvitella mielessään, että näkee jotain muuta, kun kumppani kuvottaa. Minusta on hurjan tärkeää, että kumppani on kiihottava, koska ilman sitä ei ole sitä jotain kipinää. Jos se kipinä puuttuu, niin kumppani ei ole oikea.

      • Kaikkikootkäy

        Jos et kiihotti normaalipainoisista, sulla on joku läskifetissi.
        Kaikenlaista pervoahan sitä ihmisillä on. Mikäpä se siinä. Täysi-ikäiset saa keskenään pervoilla ihan niin paljon kuin mielikuvitusta löytyy, jos ketään ei mihinkään painosteta eikä pakoteta.


      • mielikuvitustako

        Mites se seksi onnistuu sairalloisen ylipainoisen kanssa kun alkuperäinenkin sanoo että seksi on hankalaa?


      • No sitten on kaikilla normaalipainoisistakin ja luuranganlaihoista kiihottuvillakin fetissi sekä punapäistä ja blondeista kiihottuvilla. Miten muka eroaa niistä?

        Seksi on aivan mahtavaa, kun on kiihottava kumppani eikä sellainen mikä pistää oksettamaan. Ei ehkä kaikkea pysty tekemään niinkuin pienemmän henkilön kanssa, mutta kyllä keinot löytyy, jos on halua.


      • Kaikkikootkäy

        Sanoit, että et kiihotu ku lihavista. Silloin se on fetissi.

        Yleensä ihmisen haluamisiin ei hiustenväri vaikuta niin paljoa, etteikö kaikenväriset hiukset kävisi. Tai vaikka kalju.

        Huomaatko eron?


      • Kaikkikootkäy kirjoitti:

        Sanoit, että et kiihotu ku lihavista. Silloin se on fetissi.

        Yleensä ihmisen haluamisiin ei hiustenväri vaikuta niin paljoa, etteikö kaikenväriset hiukset kävisi. Tai vaikka kalju.

        Huomaatko eron?

        Eli sulla on enemmän fetissejä kuin mulla, kun kaikki hiusten värit käy ;)

        https://www.tiede.fi/keskustelu/22117/ketju/fetismi

        Fetisismi on eroottista ja seksuaalista vetovoimaa ja himoa jotain esinettä tai asiaa kohtaan. Fetissi voi olla sukkahousut, sukat, korkokengät, nahkahousut, kumiasut, bootsit tai ihmisen ruumiinosat kuten sääret, jalat, varpaat, kädet, hiukset jne.


      • Anonyymi

        Tykkäätkö katsella kun mies syö?


    • VaipamVaihtaja

      Eihän se äijä sinusta muuta halua ja hae, kuin lupaa syödä lisää.

      Kohta sinä vaihdat sille vaippoja. Jos et, et rakasta.

    • Anonyymi

      Vaimoni on 165cm pitkä ja painanut viimeiset 10vuotta 105kg-sairaalloinen ylipaino. Ei harrasta muuta kuin telkun katsomista ja käsitöitä. Sipsit, limu ja karkit maistuu hyvin.

      Ite oon 198cm ja 92kg,köyn salil, pyöräilen, veneilen.

      Mieluummin runkkaan. Yököttää se vellova monta kerrosta läskiä. Sitähän on noin 40kg.
      Eletään kavereina, ei ollut parisuhdetta vuosiin. Kunnollista ei ikinä.

      En viitsi lähteä koska kuka olisi ja tekisi lasten kanssa kaikkea kivaa ja ulkoilisi. Luen iltasadut ja jään heidän kanssa kun käyvät nukkumaan ym ym.

    • Anonyymi

      Johtuuko ylipaino sairaudesta vai onko syy täysin korvien välissä?
      100% varmasti hän tiedostaa sen itsekkin. Ehkä hän sisimmässään hakee tukea kehonsa parantatamiseen ja on loytänyt sinut hyväksyttävänä ystävänä.

      Lukijat eivät tunne teitä kumpaakaan, mutta sinä tuntiessasi hänet hyvin, voit - ja olisi syytäkin- varovasti kehitellä keskustelua suuntaan jossa voisit tukea hänen laihduttamistaan.

      Jututappa täysin ulkopuolista ammattilaista kysyäksesi kuinka tuoda tuo asia hienotunteisesti esille.
      Muuten saatat menettää tuon hauskan ja hyvän ystävän liiana aikaisesti.

    • Anonyymi

      Itse olen hoikka mies ja olen antanut kyllä hyvin monelle sairaalloisen lihavalle naiselle pakit solvausten kera tuntematta huonoa omatuntoa.

      • Anonyymi

        Äitisi olisi ylpeä sinusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe