Virallisia reittejä pitkin minulla on sitä kerran epäilty, mutta yleensä en ole rehellinen, koska minua ei kiinnosta lääkitys/hoito. Pidän siis itseäni bipona koska stressi saattaa laukaista manian ja sitten taas toisaalta vajoan syvään masennukseen. Joskus nämä voimakkaat tilat saattavat vaihedella saman päivänaikana tai olla läsnä yhtä aikaa. Luin kuitenkin alempana oleva bipoketjun (bipo parantuminen) ja siellä sanottiin että oikea bipo ei ole sellainen joka ei mene manian aikana psykoosiin ja tee myös jotain tyhmää. Itse taas koen että ajatukset juoksee ja olen energinen/luova enkä meinaa saada unta, silloin kun olen oletetusti maniassa. Oire kuvaan maniasta se siis sopii. Mutta en ole sössinyt asioita juurikaan, koen vain että tunnen tunteita tosi intensiivisesti ja varsinkin maniassa olen vähän niinkuin hiprakassa tai joissain aineissa. Ja masennus on sitten vähän kuin krapula tila kun kaikki mielihyvähormonit mitä lie :D on käytetty loppuun ja kaikki on p*skaa ja itsemurha ajatukset pyörii päässä. Mutta ole hyvin tottunut näihin tunteisiin ja tilanteisiin että osaan aika hyvin ennakoida niitä, joten en koe tarvitsevani lääkkeitä. Mutta olenko minä sittenkään bipo ja jos en, niin mikä minulla sitten on?
Olenko bipo vai en? Se ei vaivaa minua paljon
IntensiivinenIntrovertti
1
212
Vastaukset
- Jokukaksisuuntainen
Onko sulle koitettu mielialantasaajia tai antipsykootteja? Luulisin että ainakin silloin olet bipo jos niillä on selkeää tehoa.
Maniaan ei tarvitse kuulua psykoosioireita.
Puhu ihmeessä lääkärille oireistasi rehellisesti. Aikuista ihmistä ei voi pakkolääkitä avohoidossa joten ei tarvitse pelätä, että pakotetaan syömään lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1126578MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535634Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.724394NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun844296Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja914046Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.821398- 791235
- 3321218
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a31156Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978