Miten sisin tytön kiinnostumaan minusta

Boy691

Olen 13v eikä kukaan ole kiinnostunu minusta miten saisin jonkun kiinnostuvan minusta

11

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu_uh

Odota 20 vuotta. Sinä aikana hanki kunnon koulutus, hyvä ura työelämässä, ja pidä hyvää houlta kropastas. Ei välttist kannata aikasemmin sekaantua muihin ihmisiin, kaveri suhdetta enempää.

• Tämä! Niiiiin tämä!

• käsilläkävelijä

Voisit vaikka kävellä käsilläs jonkun tytön edessä. Tai sitten voisit yrittää tutustua johonkin tyttöön ihan oikeasti.

• Siouxiemiuxie

Oon itte tyttö mut laitan silti. Eli mut ainaki sais sil taval et tulis juttelee, ja sit kuselee kuulumisii, ja parin puhumisen ja juttelun jälkee vaihtais sähköpostii ja numeroit nii vois pitää yhteyttä. Ja ehdottais vaik kylöilyy, ja sellasta.

• Iwkwnsnd

Näytä kikkeliäs niin varmasti saat huomiota...

• Tosiasiaapuhun

Tuon ikäsellä ei nyt edes vielä ole kivekset tullu laskukaudelle, saatika karvat kasva. Tuommosen pikkupojan pitäisi leikkiä legoilla kotona, eikä yrittää juosta naisissa!

• Lovenainen

Oon tyttö on aika hyviä vinkkejä itseeni ihastunut ainakin pari poikaa en voi olla ihan varma mutta mä luulen niin Joten kannattaa silleen niinkuin on miettiä se lähestymistapa ja käyttäytyä iisisti ja odottaa että se huomaa sut

• Siouxiemiuxie

Joo.

• 05tyttö05

Tuu juttelee mulle ig: tyttö_05 :)

• EpäWelho

Näytät sitä sun 15,5 tuumasta lekaa jossei toimi ni lyöt päähä jakarilla, kyllä muute toimii, hieman eloton saattaa olla ja kouristella.

• fvdsfdfgbdfg

Tee maskaralla itsellesi kulmakarvat jotka ovat yhdessä
      Osta tuuhea musta peruukki ja kokoparta. Geelaa tukka ja parta hyvin.
      Farkut, läpsykengät, teepaita ylle
      Sellaisesti varustautuneena tule Haaparannasta suomen puolelle, molota hirveästi allahuabudabia ja vaadi saada assylum
      Viisumia tai passia ei rajalla tarvi näyttää, aipädillä pääsee tullista läpi
      Siiderivalaslauma ympäröi sinut hetkessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      2046
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      85
      1299
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1095
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      894
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      71
      867
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      807
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      751
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      750
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      730
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      689
    Aihe