Kait rää on pakko kysyy

ghjkkkkkkkkkkkk

Kun yki puolet kansastamme on homoliitoja vastaan eikä tältä enemmistöltä edes kysytty asiaa niin voidaanko nyt päätellä että enemmistön kanta on tieteellinen totuus?

16

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainsäädäntö ei ole tiedettä, vaan politiikkaa.

      Matematiikka sen sijaan on tiedettä ja jos "yki puolet" tarkoittaa "yli puolet", niin väitteesi on väärä.

    • Jännästi tiedät ihmisten mielipiteen, vaikkei heiltä edes kysytty asiasta...

      Kysytyistä kyllä vastustajia taisi olla se normaali nuiva 20%.

      • trikirurgi

        No kas kun kouluissa jopa ussantunneilla lapsille opetetaan että peräsuoli on sukupuolielin eikä asiaa edes kysytä peräsuolirepeämiä työkseen kiinniompelevilta kirurgeilta jotka kyllä tietävät eron vaginanseinämien ja peräsuolenseimänien kestävyydestä, niin tokihan lapsista tulee helposti vanhempiensa kaltaisia täysin ajattelukyvyttömiä, tai sanoisinko että ajatteluhaluttona ääliöenemmistömassaa joka on helposti propagontavissa uskomaan ihan mitä tahansa ylityperää, vaikka juuri nyt ei typerämpää tule mieleen kuin se että urokset tökkivät toisiaan peräsuoleen.


      • Jyri.tykkää.molosta
        trikirurgi kirjoitti:

        No kas kun kouluissa jopa ussantunneilla lapsille opetetaan että peräsuoli on sukupuolielin eikä asiaa edes kysytä peräsuolirepeämiä työkseen kiinniompelevilta kirurgeilta jotka kyllä tietävät eron vaginanseinämien ja peräsuolenseimänien kestävyydestä, niin tokihan lapsista tulee helposti vanhempiensa kaltaisia täysin ajattelukyvyttömiä, tai sanoisinko että ajatteluhaluttona ääliöenemmistömassaa joka on helposti propagontavissa uskomaan ihan mitä tahansa ylityperää, vaikka juuri nyt ei typerämpää tule mieleen kuin se että urokset tökkivät toisiaan peräsuoleen.

        Hehe. Kaappihomo jyri pääsi taas kiistattoman lempiaiheensa pariin.


    • Kreationismi_on_sairaus

      Mikä ihme on "homoliito"? Onko se homon suorittama liitovarjohyppy vai mikä?

      Kyllä minun puolestani homot saavat suorittaa liitoja haluamallaan tavalla.

      On huvittavaa kun nämä jeesuksenmorsiammet eivät taida edes alkeellista oikeinkirjoitusta. Mikä tietenkin johtuu synnynnäisestä tyhmyydestä jota taikausko on edistänyt. Lisäksi joillakin, kuten kaikkien palstalaisten tuntemalla kaappihomolla Jehovan todistajalla on viina liuottanut sen lähtöjäänkin vähäisen järjen.

      • katsotaantämäkinkortti

        Meillä ei ole Espoossa minun läsnäollessani vuosikausiin käynyt JT väkeä ovea koputtelemassa vaikka mieluusti väännän kättä kenen kanssa tahansa.
        Enkä ole viitsinyt siksi, siis tietämättömänä tarkoin heidän opeistaan, kommentoida niitä lukuisia viittauksia heihin joita palstalla joku ilkeyttään viljelee.

        Minä osaan Raamatun suurinpiirtein ulkoa monilla kielillä asian, siis historian harrastajana, ja tiedän tasan tarkasti millaista oli varhainen kristillisyys ennen kuin alkoi toteutua se lahkoutuminen josta apostolit tiesivät kertoa jo etukäteen. Olen koittanut välttää näitä suuntuauksia omassa ajattelussani, ja kas kummaa..... olenkin sitten muka JT.????

        Lienee aika olla kypsä sille että otan tuosta porukasta tarkemman selon. Eiköhän netistä löydy.


      • Kreationismi_on_sairaus
        katsotaantämäkinkortti kirjoitti:

        Meillä ei ole Espoossa minun läsnäollessani vuosikausiin käynyt JT väkeä ovea koputtelemassa vaikka mieluusti väännän kättä kenen kanssa tahansa.
        Enkä ole viitsinyt siksi, siis tietämättömänä tarkoin heidän opeistaan, kommentoida niitä lukuisia viittauksia heihin joita palstalla joku ilkeyttään viljelee.

        Minä osaan Raamatun suurinpiirtein ulkoa monilla kielillä asian, siis historian harrastajana, ja tiedän tasan tarkasti millaista oli varhainen kristillisyys ennen kuin alkoi toteutua se lahkoutuminen josta apostolit tiesivät kertoa jo etukäteen. Olen koittanut välttää näitä suuntuauksia omassa ajattelussani, ja kas kummaa..... olenkin sitten muka JT.????

        Lienee aika olla kypsä sille että otan tuosta porukasta tarkemman selon. Eiköhän netistä löydy.

        Mistä seikasta tunnisti että kyse on juuri sinusta? Kaappihomoudestako vaiko tyhmyydestä? Vaiko molemmista?


      • Jyri.tykkää.molosta
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Mistä seikasta tunnisti että kyse on juuri sinusta? Kaappihomoudestako vaiko tyhmyydestä? Vaiko molemmista?

        Hehe. Veikkaan että kaappihomoudesta. On se vitsin tyhmä


    • Päivänfakta

      Juu, näin se menee tänä päivänä. Eli kristillisenemmistöisen kansamme enemmistön sana on se tämän kansan jumakan sana. Raamatut saa heittää auttomattoman vanhentuneine moraalilakeineen tunkiolle.
      Buddha oli paljon viisaampi kun hän sanoi että miehen pitää maata madollisimman monen likan kanssa jotta voisi valita niistä itselleen sopivimman. Tosi järkevää evokista vai mitä?

      Mutta niin se vain on että tänä päivänä Buddha jäisi toiseksi, Tänään evokin vaimoksi kelpaa paras mahdollinen implanttipeppu. Sillä ei ole mitään väliä mitä mielessä liikkuu, ja siksi samaa sukupuoltakin oleva kelpaa evokille.

    • ledsen

      Naapurissa kansa köyhtyy ihan kuin NL aikaan kun eliitti elää leveämmin kuin koskaan.

      • Johtuisiko uskonnosta? Ortodoksikristillisyys on kovassa huudossa Venäjällä.


      • Nimipäivät
        Munuaistutkija kirjoitti:

        Johtuisiko uskonnosta? Ortodoksikristillisyys on kovassa huudossa Venäjällä.

        Juu, Putte suosii ortodokseja jopa siinä määrin että on lain varjolla lakkauttanut muut pienemmät uskonnot ja jopa kansainväliset hyväntekeväisyysjärjestöt ja on vienyt niiden varalisuuden ihan kuin Hitler aikoinaan. Kun ei oo rahhhaa niin sitten se otetaan sieltä mistä se helpoimmalla saadaan. Islamiin tuo hyypiö ei ole kuitenkaan uskaltanut vielä koskea, heheh!

        Ja kansa köyhtyy köyhtymistään ja se käy ihan varmasti Putelle vielä kalliiksi.

        Tämä ei ole poliittinen kannanotto vaan silkkaa historiaa eteen ja taaksepäin katsottaessa.


    • Enemmistöön vetoaminen on argumentaatiovirhe.

    • Mistä johtuu kreationistien poikkeuksellisen runsas kiinnostus homoseksualismia kohtaan?

      • Jyri.tykkää.molosta

        Siitä puhe mistä puute. Kyllä jyri tietää ... hehe


      • Jyri.tykkää.molosta kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute. Kyllä jyri tietää ... hehe

        Jyrrihän tietysti tiedetään, mutta ilmiö koskee selvästikin muitakin, palstoilla täällä huomaa aivan selvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe