Olisit rohkea mies

eisenenempää

ja ottaisit yhteyttä. Kävi miten kävi, elämää tämä vaan on.

46

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisi ottaa yhteyttä keneen? Ehkä et vielä tajunnut että et ole makuuni, voin kyllä selventää jos soitat.

    • notinlove

      Minkään en ole vielä ymmärtänyt tätä yhteydenottoa häneen, yhteyttä ei saa millään tavalla ei viesteillä ei meileillä ei sosiaalisessa mediassa jos tietäsin missä asut niin jogurttipurkki ja narunpätkä olisivat ehkä ainoat viestintäkeinot häneen :)

    • enmävoi

      Ottaa yhteyttä.

      • ihmistentilaamista

        Venäjän mafia soittaa puhelimeesi kohta niin halusit tilata tällaisen henkilön?
        ... heille sukupuolella ei ole väliä toimittavat kunhan maksat vain käteisellä.


    • Hyväärikkoo

      Miksi pitäisi ottaa yhteyttä ja keneen? Mitä sitä suotta.

      • varakkaidenhommia

        Hah niin, sepä se, että keneen pitäisi ottaa yhteyttä ja miten ja million.. milloin :D

        Kun itse teen tuollaista lähinnä hauskaa harrastejuttua.... pitkiä juttuja töistä.
        - Suositan ihmisille kenellä on varaa tehdä tuollaista työtä, harrasteena hyvä.


    • Mielikyllä

      niin tekee!

    • mökötysiphone

      En tarkoittanut aivan tuolla tavoin tuota mutta niin, harrastetoimintaa sellaista jotain mukavaa, ei välttämättä jotain turbojen vaihtamista autoihin ja sellaista... ihan mitä vain jotain.

      Uusia ihmisiä... voi tulla mutta jos sittenkin mököttää jonkun puhelimen ääressä niin ei varmasti tule uusia kavereita yhtään silloin.

    • liianmontakertaa

      Mutta jos käy huonosti taas? Mitä minä sitten teen? Tuskinpa jaksan kasata itseäni enää, kun palasina sitten olen.

      Ja kyllä sinäkin yhteyttä saat ottaa. Kävi miten kävi...

      • Juhan_otot_ja_panot

        Juu kyllä ne Juhan pettämiset ja naisseikkailut on niin nähty


        Äläkää vaan kukaan ottako siihen mieheen yhteyttä

        Saatte pettyä karvaasti


      • kävimitenkävi

        En halua sinulle käyvän huonosti, tiedäthän sen. Eikö sitä voisi estää. Tarvitsen sinua edes pienen hetken verran tai mieluummin pidempään.


      • Karvas_pettymys
        kävimitenkävi kirjoitti:

        En halua sinulle käyvän huonosti, tiedäthän sen. Eikö sitä voisi estää. Tarvitsen sinua edes pienen hetken verran tai mieluummin pidempään.

        Mitä hittoa sinä anelet ukkoa jolla kymmenen akkaa jota nai???
        Jos haluut vaimoksi numero 11 niin anna palaa mutta tuo ukko on paatunut kekkuloija.
        Onko tuo ukko muuta tehnyt ku itkettänyt akkojaan?


      • Rauhoittukaa.sihteeriköt

        Kyllähän tuollaisen sanelun vuoksi jo hoksaa.


      • eipieneksihetkeksi
        kävimitenkävi kirjoitti:

        En halua sinulle käyvän huonosti, tiedäthän sen. Eikö sitä voisi estää. Tarvitsen sinua edes pienen hetken verran tai mieluummin pidempään.

        Pieneksi hetkeksi ei kiinnosta. Siihen tarkoitukseen löydät varmasti soveliaamman.


      • voisinkompata

        Tätä. Miksi ihmisiä pitää repiä?


    • NONIINHILJAAPOJUT

      Nyt pitäisi rauhoittua hieman, koska mitään syytä riitelyyn ei ole lainkaan.

      Typerää yrittää keksiä riitelyä jostain asiasta mitä ei ole olemassakaan, riitelyn vuoksi kai vain.

      • kaunisrakkaus

        Ei todellakaan ollut Juhalle!


    • tgthyvt

      Otan yhteyttä sitten kun saan elää vapaana ihmisenä omaa elämääni ilman että kukaan puuttuu siihen missään vaiheessa tässä maailmassa se ei ole mahdollista.

    • JuupaJuu

      Ota yhteyttä, kun ei ole puh numeroa eikä mitään.

      • eripariaolevat

        sama.


    • eivoivälttää

      ... niin kun puhun jostain tytöstä, joo tajuan että se tyttö on jo saanut minut ihastumaan itseensä sitten..

    • katsetyhjyteen

      Olen jo ottanut. Puhuin kasvokkain. Vastaus oli ei, eikä edes iroittanut katsetta kännykästä.

    • enolevarma

      oletko varattu nainen?

    • jostainmuusta

      Eihän se rohkeudesta ole kiinni.

      • eripariaolevat

        Mistä siis?


      • siitäkiinni

        tiedän että olet varattu.


      • JallupulloSulle

        Tiedät että olen sinun jos haluat. Jos tarpeeksi haluat ota yhteyttä. Ollaan puhuttu kyllä ihan suoraan. Helppo jäädä tähän jos tunteena että ei toimen halua minua. Minä haluan vain sinut!


      • jostainmuusta
        JallupulloSulle kirjoitti:

        Tiedät että olen sinun jos haluat. Jos tarpeeksi haluat ota yhteyttä. Ollaan puhuttu kyllä ihan suoraan. Helppo jäädä tähän jos tunteena että ei toimen halua minua. Minä haluan vain sinut!

        En tiedä, että olisi vain minun, jos vaan ottaisin yhteyttä. Ja varatun on helpompaa ottaa yhteyttä.


    • tosi

      Olisi jos viesti olisi minulle.
      Vaan kun ei voi mistään tierää!

    • hjbkj

      Olen pelkuri, en ota yhteyttä kehenkään koskaan.

      • Jhkbj

        Onpas tilanteeseeni sopiva nimimerkki sulla. Jospa nyt kuitenkin rohkenisit


    • Aloitus ei ole minulta, kun en aloituksia tee,
      mutta "Puolijohde_mies" voi aina ottaa yhteyttä,
      jos haluaa. (Kaikki yhteystiedothan Sinulla jo onkin.)

    • minkähelvetin

      Takia mä ottaisin varattuun yhteyttä? Ihme vinkuja sinäki!

      • Sinkkumiehelle

        Siksi kun haluat minut! Ja minä sinut!


      • muttakun
        Sinkkumiehelle kirjoitti:

        Siksi kun haluat minut! Ja minä sinut!

        En halua enää.


      • minkähelvetin
        Sinkkumiehelle kirjoitti:

        Siksi kun haluat minut! Ja minä sinut!

        No miksi sitten ylipäätään olet hänen kanssaan?


    • sinuntehtäväsi

      Ota vaan sinä.

    • Joskus
    • rullailemassaruokaa

      Hohhoijaa joo ompa taas sitten ruokaostokset tehty, ei ollut ukkosta ja salamoita piristämässä matkalla... aika kovia tuulenpuuskia oli kyllä.

    • Tuntematonihminen

      Ihana katsoa kun joku osaa. Improvisaatiota ja tunnetta kokonaisuuteen! Tilaa myös muille.
      Musiikkia.
      Kuuntelen jotain tosi hyvää ja ajattelen myös sinua.
      Viime aikoina aika varovaisesti ja aika tosissaan.

      • pelottaakosinua

        Pelottaako kun huomaat ettei tunteet ole ihan pienet?


    • Nainennainen

      Kyllä, juuri siksi

      • Tiedoksi

        Tämä kommentti oli naiselle.


    • nainenalkaavainoamaan

      Entä jos pelottaa sanoa jotain kaunista jollekin naiselle, pelkää sitä että sanoo jotain liian kaunista ja se nainen sitten ihastuu itseesi siitä kauniista sanomisesta?

      Ja alkaa sitten vainoamaan se nainen, seurailee autolla kaikkialle minne menetkin ja tarkkailee ikkunasta kiikareiden ja kaukoputkien avulla mitä milloinkin teet :)

      Ei tuollainen ole hirveän pelottavaa, 1 asia on kyllä eräälle naiselle kerrottava kun auttoi niin hienosti minua, kun näen häntä taas seuraavan kerran.

    • enkämuuten

      Ota yhteyttä. Sinä tiedät todella hyvin miten paljon olen tykännyt susta. Se on sinun homma ja jos ei sitä tapahdu niin sitten ei tapahdu mitään.

      • Torillan

        Mitenköhän erääseen ihanaan mieheen saisi yhteyden. Siis muuten kuin sähköisesti? En irl nähnyt vähään aikaan, vaikka toiveissa ollut. Olisi ihana kuulla hänen äänensä puhelimessa ja puhua. Numero? Vältteleeköhän? Tykkään hänestä tosi paljon. Mieluiten livenä. Ensimmäiseksi halaisin häntä pitkään, jos näkisin. On mielessäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe