ja ottaisit yhteyttä. Kävi miten kävi, elämää tämä vaan on.
Olisit rohkea mies
46
1877
Vastaukset
Pitäisi ottaa yhteyttä keneen? Ehkä et vielä tajunnut että et ole makuuni, voin kyllä selventää jos soitat.
- notinlove
Minkään en ole vielä ymmärtänyt tätä yhteydenottoa häneen, yhteyttä ei saa millään tavalla ei viesteillä ei meileillä ei sosiaalisessa mediassa jos tietäsin missä asut niin jogurttipurkki ja narunpätkä olisivat ehkä ainoat viestintäkeinot häneen :)
- enmävoi
Ottaa yhteyttä.
- ihmistentilaamista
Venäjän mafia soittaa puhelimeesi kohta niin halusit tilata tällaisen henkilön?
... heille sukupuolella ei ole väliä toimittavat kunhan maksat vain käteisellä.
- Hyväärikkoo
Miksi pitäisi ottaa yhteyttä ja keneen? Mitä sitä suotta.
- varakkaidenhommia
Hah niin, sepä se, että keneen pitäisi ottaa yhteyttä ja miten ja million.. milloin :D
Kun itse teen tuollaista lähinnä hauskaa harrastejuttua.... pitkiä juttuja töistä.
- Suositan ihmisille kenellä on varaa tehdä tuollaista työtä, harrasteena hyvä.
- Mielikyllä
niin tekee!
- mökötysiphone
En tarkoittanut aivan tuolla tavoin tuota mutta niin, harrastetoimintaa sellaista jotain mukavaa, ei välttämättä jotain turbojen vaihtamista autoihin ja sellaista... ihan mitä vain jotain.
Uusia ihmisiä... voi tulla mutta jos sittenkin mököttää jonkun puhelimen ääressä niin ei varmasti tule uusia kavereita yhtään silloin. - liianmontakertaa
Mutta jos käy huonosti taas? Mitä minä sitten teen? Tuskinpa jaksan kasata itseäni enää, kun palasina sitten olen.
Ja kyllä sinäkin yhteyttä saat ottaa. Kävi miten kävi...- Juhan_otot_ja_panot
Juu kyllä ne Juhan pettämiset ja naisseikkailut on niin nähty
Äläkää vaan kukaan ottako siihen mieheen yhteyttä
Saatte pettyä karvaasti - kävimitenkävi
En halua sinulle käyvän huonosti, tiedäthän sen. Eikö sitä voisi estää. Tarvitsen sinua edes pienen hetken verran tai mieluummin pidempään.
- Karvas_pettymys
kävimitenkävi kirjoitti:
En halua sinulle käyvän huonosti, tiedäthän sen. Eikö sitä voisi estää. Tarvitsen sinua edes pienen hetken verran tai mieluummin pidempään.
Mitä hittoa sinä anelet ukkoa jolla kymmenen akkaa jota nai???
Jos haluut vaimoksi numero 11 niin anna palaa mutta tuo ukko on paatunut kekkuloija.
Onko tuo ukko muuta tehnyt ku itkettänyt akkojaan? - Rauhoittukaa.sihteeriköt
Kyllähän tuollaisen sanelun vuoksi jo hoksaa.
- eipieneksihetkeksi
kävimitenkävi kirjoitti:
Pieneksi hetkeksi ei kiinnosta. Siihen tarkoitukseen löydät varmasti soveliaamman.
- voisinkompata
Tätä. Miksi ihmisiä pitää repiä?
- NONIINHILJAAPOJUT
Nyt pitäisi rauhoittua hieman, koska mitään syytä riitelyyn ei ole lainkaan.
Typerää yrittää keksiä riitelyä jostain asiasta mitä ei ole olemassakaan, riitelyn vuoksi kai vain.- kaunisrakkaus
Ei todellakaan ollut Juhalle!
- tgthyvt
Otan yhteyttä sitten kun saan elää vapaana ihmisenä omaa elämääni ilman että kukaan puuttuu siihen missään vaiheessa tässä maailmassa se ei ole mahdollista.
- JuupaJuu
Ota yhteyttä, kun ei ole puh numeroa eikä mitään.
- eripariaolevat
sama.
- eivoivälttää
... niin kun puhun jostain tytöstä, joo tajuan että se tyttö on jo saanut minut ihastumaan itseensä sitten..
- katsetyhjyteen
Olen jo ottanut. Puhuin kasvokkain. Vastaus oli ei, eikä edes iroittanut katsetta kännykästä.
- enolevarma
oletko varattu nainen?
- jostainmuusta
Eihän se rohkeudesta ole kiinni.
- eripariaolevat
Mistä siis?
- siitäkiinni
tiedän että olet varattu.
- JallupulloSulle
Tiedät että olen sinun jos haluat. Jos tarpeeksi haluat ota yhteyttä. Ollaan puhuttu kyllä ihan suoraan. Helppo jäädä tähän jos tunteena että ei toimen halua minua. Minä haluan vain sinut!
- jostainmuusta
JallupulloSulle kirjoitti:
Tiedät että olen sinun jos haluat. Jos tarpeeksi haluat ota yhteyttä. Ollaan puhuttu kyllä ihan suoraan. Helppo jäädä tähän jos tunteena että ei toimen halua minua. Minä haluan vain sinut!
En tiedä, että olisi vain minun, jos vaan ottaisin yhteyttä. Ja varatun on helpompaa ottaa yhteyttä.
- tosi
Olisi jos viesti olisi minulle.
Vaan kun ei voi mistään tierää! - hjbkj
Olen pelkuri, en ota yhteyttä kehenkään koskaan.
- Jhkbj
Onpas tilanteeseeni sopiva nimimerkki sulla. Jospa nyt kuitenkin rohkenisit
Aloitus ei ole minulta, kun en aloituksia tee,
mutta "Puolijohde_mies" voi aina ottaa yhteyttä,
jos haluaa. (Kaikki yhteystiedothan Sinulla jo onkin.)- minkähelvetin
Takia mä ottaisin varattuun yhteyttä? Ihme vinkuja sinäki!
- Sinkkumiehelle
Siksi kun haluat minut! Ja minä sinut!
- muttakun
Sinkkumiehelle kirjoitti:
En halua enää.
- minkähelvetin
Sinkkumiehelle kirjoitti:
No miksi sitten ylipäätään olet hänen kanssaan?
- sinuntehtäväsi
Ota vaan sinä.
- Joskus
tällaista
https://youtu.be/49omKzVvsO4
vain elämää.... - rullailemassaruokaa
Hohhoijaa joo ompa taas sitten ruokaostokset tehty, ei ollut ukkosta ja salamoita piristämässä matkalla... aika kovia tuulenpuuskia oli kyllä.
- Tuntematonihminen
Ihana katsoa kun joku osaa. Improvisaatiota ja tunnetta kokonaisuuteen! Tilaa myös muille.
Musiikkia.
Kuuntelen jotain tosi hyvää ja ajattelen myös sinua.
Viime aikoina aika varovaisesti ja aika tosissaan.- pelottaakosinua
Pelottaako kun huomaat ettei tunteet ole ihan pienet?
- Nainennainen
Kyllä, juuri siksi
- Tiedoksi
Tämä kommentti oli naiselle.
- nainenalkaavainoamaan
Entä jos pelottaa sanoa jotain kaunista jollekin naiselle, pelkää sitä että sanoo jotain liian kaunista ja se nainen sitten ihastuu itseesi siitä kauniista sanomisesta?
Ja alkaa sitten vainoamaan se nainen, seurailee autolla kaikkialle minne menetkin ja tarkkailee ikkunasta kiikareiden ja kaukoputkien avulla mitä milloinkin teet :)
Ei tuollainen ole hirveän pelottavaa, 1 asia on kyllä eräälle naiselle kerrottava kun auttoi niin hienosti minua, kun näen häntä taas seuraavan kerran. - enkämuuten
Ota yhteyttä. Sinä tiedät todella hyvin miten paljon olen tykännyt susta. Se on sinun homma ja jos ei sitä tapahdu niin sitten ei tapahdu mitään.
- Torillan
Mitenköhän erääseen ihanaan mieheen saisi yhteyden. Siis muuten kuin sähköisesti? En irl nähnyt vähään aikaan, vaikka toiveissa ollut. Olisi ihana kuulla hänen äänensä puhelimessa ja puhua. Numero? Vältteleeköhän? Tykkään hänestä tosi paljon. Mieluiten livenä. Ensimmäiseksi halaisin häntä pitkään, jos näkisin. On mielessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356