Ylläpito suojelee näköjään vihreiden pj. Touko Aaltoa, koska kaikki homoklubilla ilman paitaa homon ahteriin suoritetut läpsyttelyt ja siihen liittyvät keskustelut on moderoitu pois.
Vihreillä on sellainen puheenjohtaja, jonka ne ansaitsevat.
"Läps läps!"
34
583
Vastaukset
- Etiketti
Ilman paitaa homon ahteriin suoritetut läpsyttelyt kuuluivat Touko Aallon mukaan homoklubin etikettiin...
- kuumayö
Riisuminen ja pakaroiden hyväily on esileikkiä siihen mitä "etiketti"pitää sisällään. Hiki siinä tulee .
- vihreää_hikeä
kuumayö kirjoitti:
Riisuminen ja pakaroiden hyväily on esileikkiä siihen mitä "etiketti"pitää sisällään. Hiki siinä tulee .
Vihreät taitaa olla aika hikinen puolue.
- 8-D
Touko piiskaa on laulu, eikä mikään poliittinen propaganda.
Viherät vain kertovat aidosti mitä ovat... eikä tämä ole sarkasmia.
https://www.youtube.com/watch?v=1q7i9KTRhxo- viher-arvot
Touko A. esiintyi reilusti puolueen arvojen mukaisella tavalla.
Jokainen aito vihreä arvostaa Toukon toimintaa ja riisuu paitansa sen kunniaksi. - IlmanPaitaa
viher-arvot kirjoitti:
Touko A. esiintyi reilusti puolueen arvojen mukaisella tavalla.
Jokainen aito vihreä arvostaa Toukon toimintaa ja riisuu paitansa sen kunniaksi.Innokkaimmat vihreät ovat nykyään koko ajan ilman paitaa. Touko Aallon esimerkin innoittamana.
- ulos.Punavuoresta
Punavuoressa on niin tylsää ja saakelin porvarillista, että pitää mennä jo Tukholmaan asti purkamaan homouspaineitaan. Toukon kannattaisi muuttaa vaikka Puhoksen kulmille laajentamaan maailmankuvaansa.
- Toukon_homous
Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!
- ylpeilet
Toukon_homous kirjoitti:
Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!
Läpsytys kuuluu ja näkyy..
- Läpsyttävät_p
Toukon_homous kirjoitti:
Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!
En käännä takapuoltani vihreille
- vihreitävapaana
Läpsyttävät_p kirjoitti:
En käännä takapuoltani vihreille
Nyt oltava slmät selässä heterolla!
- Harha-Ahonsisko
No sinulla ei siis hätää, hhe....
- pidänvarani
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
No sinulla ei siis hätää, hhe....
Suojaudun homovihreiltä ja sinulta.
- Vihreähittibiisi
Läps! Läps! Rakas, avaa hakas
- Pekka_ja_kumppani
Ja avaajaksi kelpaa vain toinen miespuolinen henkilö.
Saapa nähdä mitenkä nämä vihreiden aatteet homoudesta/lesboudesta sovitetaan islamilaiseen kulttuuriin ja tapoihin.Taitaa tulla aika-ajoin rajujakin yhteenottoja.Vastakkain asetelussa vapaamieliset vihreät, vastaan ääri-islamistit (ahdasmieliset) tulkitsijat.
Ylläpito on näköjään viherpiiperön hallinnassa.
Paskanvihreä on taas lempityössään sensuroimassa.
- oligarkki
Haista homeenvihreä vittu spede.
- oligarkki
Terveisiä kyrpiäiselle.
- Hävettää
Vihreillä on sellainen puheenjohtaja, jonka ne ansaitsevat.
Totta! Hävettää.- Olisiko
Lyhyesti ja selkeästi.
- iSOPERSEMERJaaaggg
Yhtä surkeá puheenjohtaja on Vasureilla tunnen myötähäpeää heidän puolesta.
- PJ_näyttää_esimerkkiä
Jokainen aito vihreä seuraa puheenjohtajan mallia ja liikkuu kaiken aikaa ilman paitaa.
- Jännä_juttu
Noinko kulkevat koko ajan ilman paitaa.
- Totuuden_ystävä
Jännä_juttu kirjoitti:
Noinko kulkevat koko ajan ilman paitaa.
Kyllä.
- Miten_oli
Olivatko myös Itsenäisyyspäivän vastaanotolla ilman paitaa?
- Kysy_sieltä
Miten_oli kirjoitti:
Olivatko myös Itsenäisyyspäivän vastaanotolla ilman paitaa?
Vihreiden puoluetoimistolta voisi kysyä tuota.
- Kysellään
Täytyypä kysellä.
Eikös se T. Aallon vosukin ole siellä töissä. - Hävetkää
Iris ja Touko = avioliiton rikkojapari. :((
- Junnun.kynästä
Junnu Vainio biisi,kuljen ahon laitaa ilman paitaa,olisiko paras päivittää tämäkin vetelen hinttiä pepulle homo klupilla ilman paitaa.
- Vaaliuurnilla
Jos joku tulee ensi vaaleissa äänestämään ilman paitaa, niin tiedämme hänen olevan viherpiipertäjä ja Touko Aallon innokas fani.
- fani_äänestää
Bingo !!
- selvä.peli
Mikä täällä läpsyy?
Ai jaa - Touko on äänestämässä toisen homomiehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487