Moi
Olen 47v liikkuva sekä harrastava mies ja etsin naispuolista matkaseuraa johonkin kaukokohteeseen. Malediivit on tällä hetkellä ollut päällimmäisenä mielessä ja kun tykkään sukeltaa (AOWD) niin ei haittaa vaikka seuralainenkin harrastaisi. Ei ole kuitenkaan mikään pakollinen ehto vaan lähinnä jos jonkun kivan puhekykyisen saisi jakamaan yhdessä lomakokemusta. Aikataulu ja touhut ovat aika vapaasti sinun määritetltävissä, toiveissa kuitenkin muutama sukellus yksin tai yhdessä :)
Lähtö koska vain ja voin sponssatakin kumppanin matkabudjettia jos rahasta tekee tiukkaa. Iälläsi ei ole merkitystä.Mitään varsinaista deittiä en etsi vaikka kipinän iskiessä kaikki on tietenkin aina mahdollista, luonteva seura on kuitenkin päällimmäinen toive. Itselläni pituutta noin 175 ja BMI kaiketi 22, jos jollekin tämmöinen tieto nyt on tärkeää.
Tästä hetkestä ainakin lokakuun loppuun voisi olla sopivaa aikaa lähteä?
Vastaile alkuunsa sähköpostiin niin katsotaan siitä sitten eteenpäin miten siedämme toisiamme ;)
Yhteyden otot:
[email protected]
Malediiveille vaikka sukeltelemaan, naispuolista?
LämmintäSeuraaLämpimään
2
301
Vastaukset
- Mitäluulet
En etsi leikkiseuraa vaan ihan oikeaa älyllistä ja tuntevaa ihmistä.
- niinarveltiin
varmasti hän sen ymmärtää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911617
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191482Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721317- 301232
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181050Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46763