Moi
Olen 47v liikkuva sekä harrastava mies ja etsin naispuolista matkaseuraa johonkin kaukokohteeseen. Malediivit on tällä hetkellä ollut päällimmäisenä mielessä ja kun tykkään sukeltaa (AOWD) niin ei haittaa vaikka seuralainenkin harrastaisi. Ei ole kuitenkaan mikään pakollinen ehto vaan lähinnä jos jonkun kivan puhekykyisen saisi jakamaan yhdessä lomakokemusta. Aikataulu ja touhut ovat aika vapaasti sinun määritetltävissä, toiveissa kuitenkin muutama sukellus yksin tai yhdessä :)
Lähtö koska vain ja voin sponssatakin kumppanin matkabudjettia jos rahasta tekee tiukkaa. Iälläsi ei ole merkitystä.Mitään varsinaista deittiä en etsi vaikka kipinän iskiessä kaikki on tietenkin aina mahdollista, luonteva seura on kuitenkin päällimmäinen toive. Itselläni pituutta noin 175 ja BMI kaiketi 22, jos jollekin tämmöinen tieto nyt on tärkeää.
Tästä hetkestä ainakin lokakuun loppuun voisi olla sopivaa aikaa lähteä?
Vastaile alkuunsa sähköpostiin niin katsotaan siitä sitten eteenpäin miten siedämme toisiamme ;)
Yhteyden otot:
[email protected]
Malediiveille vaikka sukeltelemaan, naispuolista?
LämmintäSeuraaLämpimään
2
272
Vastaukset
- Mitäluulet
En etsi leikkiseuraa vaan ihan oikeaa älyllistä ja tuntevaa ihmistä.
- niinarveltiin
varmasti hän sen ymmärtää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581987
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131916- 1201350
- 981332
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4311191- 63920
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa337707