Moi
Olen 47v liikkuva sekä harrastava mies ja etsin naispuolista matkaseuraa johonkin kaukokohteeseen. Malediivit on tällä hetkellä ollut päällimmäisenä mielessä ja kun tykkään sukeltaa (AOWD) niin ei haittaa vaikka seuralainenkin harrastaisi. Ei ole kuitenkaan mikään pakollinen ehto vaan lähinnä jos jonkun kivan puhekykyisen saisi jakamaan yhdessä lomakokemusta. Aikataulu ja touhut ovat aika vapaasti sinun määritetltävissä, toiveissa kuitenkin muutama sukellus yksin tai yhdessä :)
Lähtö koska vain ja voin sponssatakin kumppanin matkabudjettia jos rahasta tekee tiukkaa. Iälläsi ei ole merkitystä.Mitään varsinaista deittiä en etsi vaikka kipinän iskiessä kaikki on tietenkin aina mahdollista, luonteva seura on kuitenkin päällimmäinen toive. Itselläni pituutta noin 175 ja BMI kaiketi 22, jos jollekin tämmöinen tieto nyt on tärkeää.
Tästä hetkestä ainakin lokakuun loppuun voisi olla sopivaa aikaa lähteä?
Vastaile alkuunsa sähköpostiin niin katsotaan siitä sitten eteenpäin miten siedämme toisiamme ;)
Yhteyden otot:
[email protected]
Malediiveille vaikka sukeltelemaan, naispuolista?
LämmintäSeuraaLämpimään
2
263
Vastaukset
- Mitäluulet
En etsi leikkiseuraa vaan ihan oikeaa älyllistä ja tuntevaa ihmistä.
- niinarveltiin
varmasti hän sen ymmärtää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818