yamaha dt 50 miten saan kulkemaan lujempaa

yamahamies

elikkä mopo on yamaha dt 50cc vm -05 välit 11 - 55 Kaasutin DELLORTO PHBG 16mm ja vakio putki

mopossa oli puoliksi viilattu kuri ja kulki 63km/h gepsii otin sen kokonaan pois ja sitte kulki 63km/h gepsii sitte vaihoin suuttime 90 ► 95 nii kulki saman 63km/h gepsii eikä mitää eroo suuttimen vaihdon jälkeen
pitäiskö testata isompaa suutinta? ja kertokaa miten saan kulkemaan 70-80km/h kiitos etukäteen

12

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauhtihirmu

      Välityksiä muuttamalla tietystii, taakse pienempää ja eteen suurempaa.

    • nääin

      Nyt hei vittu oikeesti vois käyttää sitä järkeäkin. Jos sulla on puoliksi viilattu kuri niin auttaisko jos VIILAISIT SEN KOKONAAN.

      • nääin

        Aijaha ja mun ois kannattanu lukea paremmin :D hups


      • nääin

        Ootko ohittanu rajotinta? Noilla väleillä pitäs kyllä kulkee sen 80kmh rajottamattomana.


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Ootko ohittanu rajotinta? Noilla väleillä pitäs kyllä kulkee sen 80kmh rajottamattomana.

        Hei nääin, kirjoitat laillani usein ihan asiaa ja huomaa että tiedät vermeistä jotakin enemmän kuin moni suomi24 palstalla.

        Minua vain ihmetyttää mistä luulet noiden vanhojen detsien menevän 80km/h vakiona (eli siis rajoittamattomana mutta ilman isompaa viriä). Painava mopo ilman suuria tehoja ei noin vain ota moisia huippuja.


      • nääin

        Noissa detseissä on aika hyvä vakioputki jolla saa kuulemma suht helposti sen 80kmh rikki (gepsiin tietty). Ite oon saanu huonommaksi todetulla derbin vakioputkella 71kmh gepsiin (kuri pois, katti ja hukkaputki paikallaan)


    • yamahamies

      mikä vittu ny vikana vaihoin 50 takarattaan ja teastasin huiput 71 km/h sit ajoin 10 km ja tulin kotii ja pakoputkesta alko tulee jäähdytys nestettä eikä lähe enää käyntii

    • Eieieieieieieieieieieiei

      Oot pässi laittanut jäähdytysnestettä ilmajäähdytteisen moottorin palotilaan... -05 vuoden dt on ilmajäähdytteinen ja Minarellin nestejäähdytteinen moottori tuli dt:hen vasta vuonna -07

      • nääin

        Mitä sä jätkä oot vetäny detseissä oli vesijäähy jo 1990.


      • yamahamies

        vitun pälli se on vesijäähdytteinen siitä on mikkihiiri tiiviste paskana niin sentakia vuotaa


    • jugiboy

      osta suoraan tehari

    • yamahamies

      noni vaihoin sen tiivistee ja ei enää vuoda mutta nyt sitte alko valuu saatanasti bensaa avasin kaasari ja koho oli irti ja kohon neula hukassa... aina uus vika ku saan kuntoo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe