Mielipiteeni Ranskasta

Kyllä se vaan niin on, että perunat voi tulla Ranskasta ja autot Saksassa.

24

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MossestaEiOleKokemusta

      Saksasta tulee parhaimmat Bratwurst puolivalmisteet, ja jotkin ihan hyvät oluet. Ranskasta taas tulee parhaimmat hajuvedet ja konjakit. Italiasta saa taas parhaimmat pizzat, ja pastat. Amerikasta taas tulee paras Bling Bling. Mutta jos vuodesta toiseen virheettömästi toimivista autoista on kyse, niin ne tulee ainoastaan Japanista. Aivan, luit oikein, Siis Japanista, eikä mistään Japanilaisvalmistajan Euroopan sateliittitehtaista. Siellä kun (siis euroopan tehtaissa) autojen toimivuus on vieläkin lähes tuntematon käsite, joka selitetään tyyliin "sehän on vain auto"....

      • Työkaverin Corollalla on ajettu about 400tkm, ihan perusbensavehje joka on kasattu Turkissa.
        Saksassa valmistetaan erinomaisia oluita. Etenkin Paulaner jota saa helposti myös meiltäkin. Varmaan on parempiakin.

        Suomessakin on hienoja panimoita. Tamperelaisena lämmittää Pyynikin panimon tuotteet paljon.


      • kunWanhoissaUskoissaElää

        Japanista tulee ruoste jota tänne salakuljetetaan autoissa. Toyota on heikentänyt autojaan huimasti ja ovat nykyään ihan pohjasakkaa. Sitähän se pääjohtajain pyysi taannoin anteeksi ja säästöjä on edelleen suunnitelmissa seitsemän uuden johtajan toimesta, et silleen se utopia särkyi.


      • OPEL.ULTIMATE

        Nyt ei budha patsas palvojia riisinviljelijöitä palvota. Saatana soon saksalainen ainut auto!


      • MossestaEiOleKokemusta

      • AasialainenKusetus

        Vähän sama kuin Toyotalla oli hiljan tulipalo sata, mutta tuo korjataan kyllä tehtaan piikkiin.
        Ruosyeenestokäsittelyt taas ei tule takaisin kutsuja, vaan jää Teron risaksi. Vai hidas ruostuminen, no silloin et puhu Toyotasta, sillä se ei todellakaan ole hidasta.


      • MossestaEiOleKokemusta

        Et maininnut kuitenkaan mitään BMW:n nopeasta palamisesta. Miksi se nyt yllättäen unohtui?
        Ai niin...Tunteet PuolivalmisteBratwurstia kohtaan ovat niin kiimaiset, että, eihän sitä sellaista muista, mihin onnettoman pieni pippeli seiso...


      • KarumpiTotuus

        Japanilainen auto toimii kuin japanilainen ydinvoimala: hajoaa ja tappaa kyydissä olijat. Jos luotettavaa tekniikkaa haluat niin hanki ranskalaista.


    • KeksiUuttaVälillä

      Lantaloordi kilpailee palstojen dorkimmasta tyypistä, ellei on se sama tuhatkasvo HolistiossssZkidajne....

    • KarumpiTotuus

      Tyhmyytensä ja rasisminsa voi näyttää monella tavalla, sinä valitsit ylläolevan tavan.

      • Miksi ei saa olla jotain mielipidettä jostain tuotteesta?


      • KarumpiTotuus

        Kuten sanoin tyhmyytensä ja rasisminsa voi näyttää monella tavalla, sinä valitsit ylläolevan tavan.


    • Mieli.muuttuu

      Tämä aloittajapoitsu muutama vuosi sitten ylisti Citroen C4:staan provoaloituksineen. Sehän oli maailman paras tuolloin. Kokemattoman nuorenmiehen ajatukset ovat siitä muuttuneet 180 astetta, jos aloitusta tulkitsen.

      • Kärsit pahanlaatuisesta nettiriippuuvdesta kun muistat monen vuoden takaisia asioita.

        Elämää on myös netin ulkopuolella.


      • Itse.kärsit

        Jaa. Pata kattilaa soimaa. Kaikkien palstojen mätämunahan sinä olet.


      • mielenterveysOnOuto

        Taitaa Lantaloordi ottaa pientä ero muista nimimerkeistään välillä ja keskittyy tähän linjaan tällä kertaa. No kun elää pelkkää nettielämää ja on vieraantunut normaalista elämästä ja kanssakäymisestä, niin tuollaista se seitten ilmeisesti on, säälittävää.


      • ViisaammanNeuvo
        landlord kirjoitti:

        Kärsit pahanlaatuisesta nettiriippuuvdesta kun muistat monen vuoden takaisia asioita.

        Elämää on myös netin ulkopuolella.

        Hän ei kuitenkaan kärsi siitä yhtä pahasti kuin sinä jonka pitää päivystää typeriä provoilujaan tälläkin palstalla. Hanki itseb elämä: osta renu ja nauti Suomen kesästä ja mutkaisista teistä.


    • feikkitavaraa

      Japanissa valmistettuja Tojoja ostetaan Suomessa noin viisi per kuukausi. Hiphurraa. Loput ovat Turkissa tai jossain muussa halpimaassa tehtyjä.
      ja sit on tietysti nämä ProAcet ja Aygot joissa ei ole tojoa mikään muu kuin nimi.

      • TrabantFail

        Saksassa valmistettuja trabanteja ostetaan noin 0 per kuukausi. Hip huraa.


      • Pietarin.Camry
        TrabantFail kirjoitti:

        Saksassa valmistettuja trabanteja ostetaan noin 0 per kuukausi. Hip huraa.

        Mut Saksalaiset autot tehdään pääsääntöisesti Saksassa. Ei missään vinkuintiassa. Tojottimet tehdään Turkissa ja Venäjällä.


      • TrabantFail

        No...missä viipyy kommentti nimin. ""Pietarin.Camry" menikö jauhot suihin, vai mikä on?.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe