Chihun ruokatykkäämiset

Voinäitäpieniä

Minulla on ollut Chihu kohta 6 vuotta. Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä kaikkea syötätte koirallenne ja mistä se erityisesti pitää? Meillä tykätään tappaa salaattia. Lisäksi pienet Tommytomaatit, kurkku ja porkkana ovat mieleen. Pizzaa jos sattuu olemaan pöydässä, koirani aloittaa vinkuleluilun, ts. haukku kuin vinkulelu =))). Paprika on myös suuri rakkaus.

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zxcvbn

      Paprika oli edesmenneen chihumme suosikki myös. Chilipaprikakin sille maistu

    • Voinäitäpieniä

      Onko Chihujen omistajat sisäänlämpeävää porukkaa vaiko eivät vaan ole täällä "laadukkaalla" Suomi24 -palstalla? Kiitos kommentistasi Zxcvbn!

      • Eiolekoirakavereitanyt

        No minä voisin sanoa että Chinujen omistajia dissataan ja jos oma kulta sattuu rähjäämään toiselle, mikä on aika yleistä, aletaan torua kadullakin. Minä ainakin toivoisin sosiaalistamista, mutta turha siitä haaveilla, kun kaikki alkavat urputtamaan. Sääli....


    • chihu4ever

      Mulla on melkein puoli vuotias chihu neiti Fanny. Salaattia syödään meilläkin tosin tykkää repiä tosi pieniksi paloiksi :). Vesimelonia, kurkkua , porkkanaa, spagettia keitettyä Fanny on todella kaikki ruokainen varsinkin vesimelonia tykkää narskuttaa kun hampaita vaihtuu

      • Eikös pienet koirat tarvitse lihaa mikä on isojen koirien pääruoka-aine.
        Syökö teidän koiranne salaatin lisäksi jotain muuta, kuivanappuloita, jauhelihaa tms.

        Itselläni pieni koira mutta ei ole sihu. Olisi kiva tietää tuo edellä oleva koska omaani en saisi syömään ko. ruokaa.


    • Tiibetintyttö

      Itselläkin pieni, nelikiloinen tipsu tyttö. Syö lihaisaa yrjölänpuuroa laadukkailla muroilla, mutta namipaloina välillä ruokaa laittaessani maistuu paprika, porkkana, tomaatti, parsa ja kukkakaali yms. vihannekset ja välillä annan murojen joukossa vähän lohta, seitiä, raejuustoa, piimää tai kananmunaa. Kaikki maistuu! Ja kissanruoka on herkkujen herkku (tiskaa välillä kissojen ruokakupit)!

    • Kihunen

      Minun chihu 2,3 kg syö Acanaa, lisäksi lihaa, juustoa, kananmunaa, lähinnä herkkupalojen muodossa. Lihoista valmistusvaiheessa erotetaan koirille nameja. Porkkana on chihun suurta herkkua, muutkin koirat syövät sitä, kun kaverikin syö. Salaatit maistuvat valikoivasti.

    • Minunchihut

      Syövät banaanista paloja, klementiinistä (ottavat siis osansa omistajan hedelmistä).
      Porkkanaa rouskuttavat.

      Muuten syövät päivittäin kuivamuonaa (erivalmistajien). Päivät alkaa pikkukekseillä.

      Joskus saavat lihaa tietenkin. Parsakaaliakin mussuttavat mielellään.

    • Noppaappon

      Meillä on joka päivä kalaa, jauhelihaa tai kanaa porkkanan, parsan tai kukkakaalin kanssa. Sellanen ruokalusikallinen nappuloiden seassa. Välillä ohessa raejuustoa tai kurkkua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe