ihan järjettömästi. Niin järjettömästi, että pelkään pian tekeväni typeryyksiä. Entä jos vahingossa menetän kontrollin ja kirjoitan hänelle kolmen sanan mittaisen viestin: Haluan rakastella sinua. ?
:`(
Haluan____
35
1989
Vastaukset
- Olisijoaika
Niin minäkin erästä vanhempaa miestä...
- huh
Mitä jos toinen haluaakin enemmän, kuin vain hetken hurmaa?
- Yllätyksiätäynnä
Elämässä kaikki on mahdollista
- huh
,,,niin taivas vain rajana vai onko sekään enään rajaavana tekijänä? Uskooko omiin mahdollisuuksiin kuinka vahvasti on sit toinen juttu? Toivossa hyvä elää ja odotella sopivaa tilaisuutta "myönteistä ja yllättävää"?
- lieneerakkautta
Minä olen saanut rakastella miestä yli kaksikymmentä vuotta. Nyt Hän on vanhempi mies ja yhä rakastellaan. Molemmat silti varattuja toisaalla.
- Sanastatunnistaa
Miksi et sitte viesti?
- Olisijoaika
Koska odotan sulta viestiä, edes ihan viatonta
- Sanastatunnistaa
Olisijoaika kirjoitti:
Koska odotan sulta viestiä, edes ihan viatonta
Onko numeroa mulla ?
- Olisijoaika
Sanastatunnistaa kirjoitti:
Onko numeroa mulla ?
On ellet ole kadottanut
- Sanastatunnistaa
Olisijoaika kirjoitti:
On ellet ole kadottanut
Numerosta jotain,ellei olekaan mistä muistaa.
- Olisijoaika
Sanastatunnistaa kirjoitti:
Numerosta jotain,ellei olekaan mistä muistaa.
Helppohan se on kuin mikä
- Sanastatunnistaa
Olisijoaika kirjoitti:
Helppohan se on kuin mikä
Ei muista numeroa,ellei sitä itsellä ole,en tiedä kenen numeron oisin hukannut poiskaan
- Olisijoaika
Harmi minähän sulle laitoin yhden viestin kun lähdin.
- Sanastatunnistaa
Olisijoaika kirjoitti:
Harmi minähän sulle laitoin yhden viestin kun lähdin.
En ole tekstiviestiä saanut nyt keneltäkään.
- Sanastatunnistaa
Mentävä, näillä tietämyksillä muistiin ei numeroa tuu;)
- Sanastatunnistaa
Sanastatunnistaa kirjoitti:
Mentävä, näillä tietämyksillä muistiin ei numeroa tuu;)
Jollekin muulle viestisi laitoit.
- Nainennainen
Laita viestiä vaan 😍
- aloittaja-
Aloitus on n-m, pahoittelut unohduksesta mainita.
- neuvokasta
Kirjoita toki tuo kolmen sanan viestisi hänelle. Silloin asiat alkavat edistyä.
- häntä
Joo, tosi neuvokasta! :DD Ihan varmasti asiat alkais edistyä ja iso pyörä pyöriä, eri asia mihin suuntaan. Se mies sais varmaan sydänkohtauksen, varsin siveellinen ja ujokin kun on. Ja, valitettavasti, eivät taida taivaankappaleet olla ihan parhaimmalla hollillaan, mitä kahden rikkinäisen hölmön keskinäiseen kanssakäymiseen tulee.
Jos sitä olis tarpeeksi hullunrohkee, mut emmä oo.
- kjhgfd
Puuttees oleva ja perjantai.........sehän on menoa naisella. Saat varmaan moneltakin, kyl miehet haistaa halusi.
- Haistahuilu
Oliko luetun ymmärtämisessä jottain onkkelmaa? ;)
En suinkaan kirjoittanut halusta monikossa: "Haluan heitä ihan järjettömästi." Asia muuttuu täysin toiseksi, kun ilmaisin haluni yksikössä: Häntä. Yhtä. Tiettyä. Nimenomaan. Vain. Ja. Ainoastaan.
Mietipä sitä, muru.
- Nmies
Antaa tulla vaan 😳
- mitävoisikäydä
Mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua kun laittaisit viestiä? Hän kertoisi sinun puolisollesi?
- hupia
Vanhemmissa liitoissa tiedetään usein viesteistä molemminpuolin.
- ladyinher40s
Jos olette molemmat vapaita niin anna mennä! Muutoin en suosittele, nimim. Kokemusta on, eikä hyvin seurauksin
- ainajavaanuäti
Minä rakastan varattua Eevaa. Mietippä sitä.
- Sinäköseolet
Minä rakastan erästä ihanaa miestä..❤️
Ootko hän?
- Pääpyörällä
Minäkin häntä.. mutta myös muutakin.. n>m
- Pääpyörällä
Siis muutakin kun vain seksiä.. koko ihanan paketin :)
- Telepaatti
Mikä estää?
Odotatko, että mies tekee aloitteen..lukee ajatuksiasi
- Unohdettu
Eihän tuo vielä maailmanloppu olis, toki yllättynyt hän varmasti olisi. Ja olishan tuo melko suoraan sanottu. :D
- muttaeisieltätule
Tuollainen viesti olisi hyvin toivottu. Kunpa kaipaamaltani tulisi juuri tuollainen tänään.
- TehtäisSeSalaa
Eräs ihana M nainen voisi aloituksessa olevan viestin laittaa.
- txtst
Kenelle? Eräälle voisin laittaakin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372