Kun kirjoitan viestin. Mitä tämä tarkoittaa? Hän ei kuitenkaan kysele juuri mitään...
Hän vastaa minulle samantien
13
592
Vastaukset
- Mies22kyselee
Mitkä on sun kiinnostuksen kohteita? Lemppari leffa? Hedelmä? Ikimuistoisin matka?
- kysely_ikä
Olen mies myös... naisesta puhun.
- Noh
Hän ei vaan ole utelias. Tee sinä kysymykset.
- kysely_ikä
Niinhän minä teenkin koko ajan.
Kiinnostunu susta?
- kysely_ikä
Mutta miksi ei kysy mitään?
- kysely_ikä
Toisaalta ei se haittaa... tiedän että pitää vähän jutella niitä näitä.
kysely_ikä kirjoitti:
Toisaalta ei se haittaa... tiedän että pitää vähän jutella niitä näitä.
Ehkä ei juuri nyt...mutta kaikki kyselyt voi tulla möyhemmin ;D
- hyviäunia
Hän saattaa tietää, että olet galluppiKeijo...
- kysely_ikä
Ehkä hän syttyy siitä ajatuksesta...
- gfdgfdgf
Minä ehkä testaisin naista sillä että pyytäisin häntä näkemään. Yleensä teot paljastaa aina eniten.
Haluaako hän tavata kuitenkin?- kysely_ikä
Sinä olet hieman hakusessa... ei sitä näkemistä voi heti yhden tai kahden sananvaihdon jälkeen ehdottaa... ellei sitten ole kyseessä sellainen nainen jolle voi ehdottaa. Tai no... livenä voi olla eri juttu. Jos siis tapaa ihan livenä ja juttelee vain naamatusten alusta saakka. Silloin voi varmaan aikaisessa vaiheessa kysyä naiselta kuin naiselta. Jos siis huomaa että kiinnostusta on. Nyt kuule vähän tsemppiä omaan toimintaasi! Eivät kaikki lähde heti näkemään. Pitää olla sutjakka jne.
- Calendula
Jos hänellä ei ole aina aikaa enempään tai hän on ihminen joka haluaa kohdata ja jutella kahdestaan... Minä ainakin haluan nähdä toisen kasvot ja katsoa silmiin kun puhutaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934