MOTONET kusetusta

Luusua

Hyvästä kusetuksesta 5 tähteä, ostin jokin aika sitten Hallitunkki 2,25 tn Alu
80-7556 ja otin sen tietty heti käyttöön, auto ylös homma selvä ja auto alas mutta eipä tunkki laskekkaan autoa heti alas, sitten odottelun jälkeen laskeutuu hiljaa ja pysähtyy no avaan venttiiliä pakosta niin paljon että tiiviste jo vuotaa öljyä pihalle ja sitten ykskaks papahtamalla tipahtaa alas. Vein rovaniemen monettiin tunkin takuukäsittelyyn ja sain uuden tilalle, sitten auto ylös ja sama toistui, taas rovaniemelle, tunkeista vastaava kyseli että mitä minä nostan, vastasin että pääasiassa vaihdan maasturin ja pakun renkaita, hän tuli vielä ulos katsomaan maasturia ja totesi että tunkki toimii normaalisti kun ei muuta keksinyt, sanoin että pitäähän tunkin tulla alas nostan itseäni tai autoa. Ei mitään takuuta enää. Otin kuluttajasuojaan yhteyttä ja sehän oli kanssa vaikeeta joten päätin että motonet pitäköön pulkkansa, saan ne kamppeet muualtakin niin kuin ystävänikin. annan motonetistä ilmaista mainosta sen tullen.

6

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaah

      Eli et osaa käyttää tunkkia? Mee korjaamolle

    • TunkkiToimiiOikein

      Lue käyttöohje. Kyse on turvallisuudesta.

      • Anonyymi

        Mitä sinä puhut? Eivät "viisaat" lue mitään ohjeita. He toimivat väärin, hölmöilevät ja sitten syyttävät muita.


    • Anonyymi

      Tyytyväisyystakuuta ei ole, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen saat ehkä samanlaisen romun tilalle kun edellinenkin, mutta et rahojasi. Ostin yli satasen maksavan mutterin vääntimen, jossa luvattiin hirveitä tehoja, mutta ei niitä ollut. Tänään hain tilaamani auton peräkontin maton jotain ohutta muovia ja hinta lähes 50 euroa, tulevaisuudessa tilaan tuotteeni Saksasta ja voin ne myös palauttaa selittelemättä Suomalaisille tai suomenruotsalaisille.

      • Anonyymi

        ** Tänään hain tilaamani auton peräkontin maton jotain ohutta muovia ja hinta lähes 50 euroa, **

        Tilaat itsellesi tavaraa tietämättä mitä edes tilaat? Puhut muutenkin hölmöjä, sekoitat etämyynnin (nettikauppa) ja myymälämyynnin toisiinsa. Et käytä omia oikeuksiasi ja syytät typeryydestäsi kauppoja. Normisettiä.


      • Anonyymi

        Itse ostin reilu viikko sitten verkkokaupasta tuotevalikoimasta poistuvan ruohon leikkurin. Parin päivän päästä rupesin kyselemään että mikä maksaa kun ei ole vielä matkalla. Vastaus oli että on myyty tuotetta enemmän mitä on todellisuudessa varastossa. En tiedä vielä miten tässä käy??????


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe