Kyllä oli upeat sampi samppanja esiintyjät

Mieluumminmukavaelämä

Irina ja Laura niin kauniina ja Neljä ruusua veti kovan shown. Aivan mahtavaa. Kavereille olin kuskina ja nyt voin sujauttaa yhden oluen itse,kun kotiin pääsin. Kyllä oli mukava ilta.

27

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guitarheroes

      Minä taasen laitoin YoutubetilutteluVideon Iltalehteen.Taysin oma tuotos ja sävellys..Ei tarvitse olla usean sadan euro. vehkeet..Te jotka näitä kopterikösijuttuja suollatte.Ette ikinö oysty Eddie Van Halen tyylin soittooon.Mä pystyn.Mulla taidot ja lahja.En ole teidä jutuistan pätkääkään kiinnistunut.Pitäisi jo mennä jakeluun.Mitä Sampeen tulee.Kuntalaisaloitteen löhetin,jossa ehdotettiin isompaa lavaa ja aluetta sekä linikar kulkemaan ja merkityt tupakka alueet.Ei mulla muuta

      • Ilmoitasopuhinta

        Omistatko van halen paitaa. Mulla olis myynnissä muutama retro ja uutta tuotantoa. Ei hielle haisevia rättejä.


    • Saunasilåpeli

      Laita linkki,kuunnellaan. Sehän on hyvä taito,jos osaa... Laura ja Irina nyt vaan on enemmän ... Sinun narsistin luonnolle ottaa koville:D

      • kitaristi

        Ei ota koville eikä pehmeille.Pystyn soittamaan Jaku Havukaisen tasoista soittoa ja Jaku on huippukitaristi


      • Tilulilulii
        kitaristi kirjoitti:

        Ei ota koville eikä pehmeille.Pystyn soittamaan Jaku Havukaisen tasoista soittoa ja Jaku on huippukitaristi

        Et osaa soittaa mitään. Käy suihkussa useammin. Hirveän epähygieninen olet.


    • HyväElämä

      Olin molempina päivinä. Upea tapahtuma.

      • Loppuu

        Jo on kovvooo tekstiä.


    • Ettäsilleensoi

      Halusitte linkkiä kitarasta LTD MMV Blooper youtube.kitarassa on ibanezsin inf keraamiset mikit.Ei mikää tavallinen soittopeli kitara 2006vuosimallia.Omalla nimellä llytyy tapping video.Spotifysta testasin karaoketaustojen kanssa miten soi ha nuotilleem meni.En tarvitse nuotteja tuijottaa.Soinnut osaan ja kuulen mirten biisi soi ja siitä sittenmenee biisikin

      • Laitaselinkki

        Eli millä nimellä?? Kirjoitin tapping. Vai ootsä siis se vescu??


    • NoobiGuitarist
      • Veskushow

        juu siinä on myyjä jolta ostin kitaran ,hinta 140€


      • Veskushow

        Van Halen tapping löytyy nimellä YouTubesta


    • Budomästeri

      Olihan bileet ainakin näin alle 30 kymppiselle. Känniset puumat hanurissa kiinni tai sitten mittailtiin ja arvioitiin etumuksen kokoa hyvin suoraan. Suosittelen kaikille alle 40 välttämään paikkaa jollei ole erityistä kiinnostusta varttuneempaan lompsaan. Tahkohan on perinteinen Puuma mesta mutta kyllä tämä vetää pitemmän korren :D Säälittää vaan kun osa ihan oikeasti taisi kuvitella olevansa taas 20 kymppisiä...

      • mustasukkaisuuspahatauti

        Sepä kiva.
        Jos sulla on vaan liian vilkas mielikuvitus. Ehkä kannatas välttää menemästä tommosiin paikkoihin,joissa on muitakin naisia sinun lisäksi


    • Ahistaakonoinpahasti

      .Perkomakkarinen,piirakantekijä.s.edig.Piriprinenenen,L.eskinennnen.K.Upi.@inen

    • TakarivinTaavet

      Hienot oli Juhlat - joista Kiitos

    • RaitisSavuton

      Kaikki ei ole yhtä seurallisia vaan osa kaipaa enemmän yksinoloa. Itsekin olen sellainen ja siksi ymmärrän poikaani. Jos omat mielenkiinnon kohteet on sellaisia että niitä voi toteuttaa parhaiten yksin, toinen on silloin ylimääräinen kuvioissa. Meidän luokalta elämässään pisimmälle päässeet olivat monet itsekseen viihtyviä lukutoukkia, jo kouluaikoina itsenäisiä ja muista riippumattomia. Kaduilla pörräävät seuralliset jengiytyjät eivät ole niin menestyviä nyt ja osa on ihan alkkiksia.

    • NoTrustnoone

      Warkauden Lehti pikku uutusia ,tai vasemmistoliiton tai Demareiden näkökulmia.Tämä Mäntymaa näyttelijä kiteytti hyvin eliitin näkemyksen ,soittelehan sinä muualla.Niin soittelen ,videoita
      löytyy youtubessa.Opin biisit ilman Soisalo-ooistoakin 2päivässä
      .138pöivöö ,tunnin päivässä soittanut ,jokanpäivä.Hallussa 148 biisiä.Täällä ränkytetään menisit töihin.Ei ole töitä kysyin 3paikasta.En halua olla missään tekemisissä minkää homman kanssaPysykää poissa niin täältä kuin livenäkin,ei tarvitse kenenkään tulla mitään selittämään.

      • Loppuu

        Tuo on hyvä neuvo ,että pysyvät kaukana. Selkään puukotusta ja paskan puhumista kylä täynnä. Pahimmat puhujat,joilla itsellä ongelmia ...


    • fider

      Ottaakohan kopterkäs tänä yönäkin taas pilleriä ja tenua sekasin, saa taas aamulla naurut.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe