onko olemassa sellaisia naisia jotka pystyisivät
jakamaan yhden miehen rakkauden ja lämmön. Se vois olla kaikinpuolin hyvä idea. Lapsia saattaisi tulla kyllä paljon, mutta olis myös hoitajia. Ja aina olis levännyt nainen jakamaan
iltojen, päivien iloja, kukin vuorollaan. Näin nelivitosena ei lapset olis enää kotosalla, olispa siinä sitten ehtoisia iltoja.
mietin
10
545
Vastaukset
- no,
Vain afriikan miehihet ovat moniavioisia,suomalainen mies
ei useampia vaimoja tarvi.- ilmari
minulla olla vaikka sellainen poikkeus tapaus. Perustaisin sellaisen kolmen vuoden projektin, niin saataisiin tutkittua tietoa tästä aiheesta....:))) voisin raportoida tähän palstalle vaikka kerran kuukaudessa, projektin etenemisestä...
sellainen mies,että pystyt tyydyttämään kaksi naista.Hyvin usein se yksikin jää ilman tyydytystä.
Ethän vain yliarvioi kyvykkyyttäsi,rakkauttasi ja lampöäsi.- ilmari
sitä millään kahteen naiseen voi seksin määrää soveltaa, mutta laatua kylläkin. Laadun osalta varmaan kyvyt hyvinkin riittäisi ja kun oikein suunnittelee asiaa, niin siinä olis tavallaan tälläinen syn-energia niikuin lisänä käytössä, jolloin onnistumisen edellytykset varmasti täyttyis.
- että
ilmari kirjoitti:
sitä millään kahteen naiseen voi seksin määrää soveltaa, mutta laatua kylläkin. Laadun osalta varmaan kyvyt hyvinkin riittäisi ja kun oikein suunnittelee asiaa, niin siinä olis tavallaan tälläinen syn-energia niikuin lisänä käytössä, jolloin onnistumisen edellytykset varmasti täyttyis.
..moniavioisissa perheissä kaikille vaimoille pitää olla omat huushollit? Onko sulla siihen sitten varaa?
- ilmari
että kirjoitti:
..moniavioisissa perheissä kaikille vaimoille pitää olla omat huushollit? Onko sulla siihen sitten varaa?
sitä hieman mietin. Olis sellainen solutyyppinen asunto, yhteinen keittiö ja oh ja kaksi makuuhuonetta. Pesutilat, sauna ja takka huone yhteisiä....Olis siinä kaikilla lokoiset oltavat. Toinen tuurais toistaan ja väliin vois pitää vaikka lomaa...:)))Eikä siinä varmaan syntyis erimielisyyttäkään...
- Pirre*
miehelle on yksikin vaimo liikaa!
- ilmari
,,,mutta se tyytymättömyys voi myös johtua siitä, että on vain yksi vaimo ja toisen tarvetta ei vielä tiedosta...Ajatteleppa, joku vaimo saattaa olla niin " väkevä ", että sitä ei miesten mieskään jaksa pitää tyytyväisenä.....aina narisee. Kaksi hyvää vaimoa saattaa pitää miehen jatkuvassa "pilvitilassa " ja ovat myös itsekkin onnellisia.
- tarhuri
löytyy.Pystyn jakamaan miehen itseni ja taas jälleen kerran itseni ja taas itseni kanssa.Ja se vasta onkin hauskaa:o)))
- Marja-Leena48v.
Varmaan voi olla. Itse olen kääntänyt tuon toisinpäin,minulla on monta miestä yhtäaikaa ja se on erittäin hyvä ratkaisu.Rakastanko jokaista? En kaikkia,mutta ei kai tässä rakkaudesta tarvitse olla kyse,toisista vaan pitää enemmän kuin toisista ja kaikilta saa hyvää seksiä ja ajankulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213