Hyvinkäällä tai lähistöllä runkkuseuraa/tyttöilyä?

deniernylon

Olen luot. ukm 55v.
Olisi kiihoittavaa runkata toisen miehen kanssa...ottaa paineet kunnolla pihalle!
Nautin myös joskus niin, että pukeudun salaa vaimoni asuihin: liukkaan kiiltäviin nailoneihin,sukkiin tai sukkiksiin.
Sukkanauhaliivit ,pitsi tai satiini pikkarit ja tiukka minihame!

Tulisit katsomaan ensin kun istun autossa,tai sitten siirtyisit perässäni metsän suojaan,ja kohta tuntisin,kun kiimaiset kädet liukuvat nailoneita pitkin ylöspäin...

Vaan onko täällä edes vastaavaa toimintaa,vai pitäisikö ajaa kauas?

Mutta myös tavallinen koskettelu ilman asuja kiinnostaa,vaikka toisen ukkomiehen kanssa salaa ja luotettavasti!

44

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx60

      Samanoloinen ukm täällä, 60v. kiihottavaa vetää salaa tyttöhepenet ja runkkailla. Noin 100 km matka olis.

    • Bimahdus_hvn

      Löytyy kaveri touhuiluun.

    • Sexandheinola

      Olen mies hommaan!
      Olen 78 vuotias joka etsii raiskaajaa ja vähn piristystä seksielämään. Pidän siitä, kun pallejani hivellään. Ja minua ruoskitaan. Ota yhteyttä minuun niin sovitaan tapaan. Asun Hyvinkäällä.

      • pöytä

        78 vhivelen palliasi mutta annan kämmenellä persposkiin niin että saat nautinnon runkkaa


    • Missäs vois??? Edes nähdä.

    • pöytä

      mielen kiintoista 18 km olisi mies joka hieroisi ja pitäisin kullistasi hyvää huolta nuolisin puhtaaksi

      • KIL

        Saat pitää minun kullistani huolta ja nuolla sen puhtaaksi joten tavataan. [email protected]


    • xxx60

      Kyllä tulisin katsomaan hepeneitä, kyllä jäykistyy. Vähän kiikuteltas metsässä autossa, tai luonnossa.

    • deniernylon

      deniernylon lisää vielä:
      Pimeällä tai hämärässä,tie-/katuvalojen loisteessa tai auton sisävaloissa oli kiimaista olla, niin, että niukka miniameeni on noussut ylös ja paljastaa joko ihoa tai syntisen kiimaiset sukkanauhat...
      Kiihoittaisin toista ensin näkemällään vetämällä punaiset satiinipikkarit hetkeksi alemmas, että kaluni hankaa tekonahkahameen sisäpintaa.
      Ottaisin kotona käytetyn mustan nailon sukan, hyväilisin sillä ensin nailon sääriänä, sitten paljasta,kiimaista ihoa sukanreunan yläpuolelta hangaten joka kaluani tai sinun kaluasi....tuntisit liukkaan nailonin kalusi varressa, terskaa hyväilleen.
      Avaan auton oven, kierrän puolellesi, avaan oven ja siinä olen, liukkaankiiltävät mustat nailonit ja syntisen punaiset pikkarit päälläni.
      Käännyn ympäri ja kumarrun...mustat saumat sinuunpäin,minihame kohoaa ja paljastaa ne punaiset pikkarit,vaikka pallit ja kalu yrittävät tunkeutua ulos pienistä pitsi stringeistä!
      Voihkaisen kun tunnen himosta ja jännityksestä oevan kätesi reisien sisäpinnalla...teet peukalolla hieman tilaa kun tunget voimakkaan kätesi pitsistringien sisälle!
      Samalla tunnen kun nuolet saumasukkien saumaa ja sukkien taka-osaa, siirtäen seksikkään lyhyen minihameen sivuun...olen aivan valmis....

      Joko näin tapahtuen, tai vain salaa toisamme ja itseämme runkaten.
      Toki siinäkin voidaan käyttää lisänä vaimoni nailoneita,pikkuhousuja tai suurehkoja rintaliivejä....
      Niihin saisit lastisi laskea lopuksi tai sitten vaimoni alusasuihin.

      VAAN O L E E L L I S T A Olisi tietää missä samanhenkisiä,luotettavia miehiä on???
      Ulkonäkö-/koko ei ole haitta,tärkeintä kiimailla kiihkeästi.

      Löydytkö? salainen mies miehelle?

      • xxx60

        Kyllä on kovana luettuani tämän.


      • Unelmaa..aika ja paikka?


      • deniernailonille

        Kiinnostaisiko samanhenkinen/ikäinen pukeutuja korkosaappaissa/piikkareissa? Sukkanauhat,saumasukat.piikkarit jalassa runkattaisiin vaimosi korkkareihin lastit..kai hänellä on ja saisit lainaksi ;)...


      • Sukkiskiimailut

        Mistä sut saa kiinni deniernylon?


      • denier

        Olet aivan samanhenkinen kuin minä...mielelläni olisin myös liukkaan kiiltävät , pitsireunaiset stay-up sukat ylläni,niihin kiinnitetyt punamusta sukkanauhat, punaiset,tai mustat, satiininliukkaat pikkuhousut kaluni peittona,ja niukka mutta myös tiukka minihame ylläni....esittelisin itseni autonu valoissa,kumartaen,minihame ylös kohoten,paljastaen kiiltävien nailonsukkien pitsireunat ja sukkanauhat.
        Hyväilisin nailonsääriäni, välillä kiusoitellen kohottaisin minihametta niin, että välillä näkisit pikkareiden pullottavan kovasta kalustani...minulla myös se ylimääräinen nailonsukka,jolla hyväilisin toisen miehen kovaa kalua,ja voisi laittaa miehen kalun sen sukan sisään ja runkata niin, että mies on laueta sinne sukkaan,muttta lopetan ajoissa, polvistun miehen kaluneteen,minihame vetäytyy ylös,paljastaen kokonaan nailonsukat,sukkanauhat ja satiinipikkarit.
        Ottaisin nailonsukalla peitetyn kalun suuhun,ja kuumalla,ahnaalla ja kiimaisella suulla imisin miehen kalua,toisella kädellä puristellen kaluani pikkareiden lävitse....pikkarit ovat jo kastuneet edestä... jatkaisin miehen kalun runkkausta sukalla samalla imien,ja tunnen kun kalu on kova,terska paisunut suureksi...kalu alkaa nytkähtelemään ,mies voihkii,ja sitten,aaaaaaaaahhh! mies ruiskii valtavan määrän spermaa sukkaan ja sen lävitse myös kuumaan suuhuni...
        Nielaisen,ja kuivaan miehen kalun nailonsukan varrella....vien tuon sukan,kuin omat pikkaritkin ja sukkanikin takaisin vaimon pyykkikoriin...
        Tosin olen aivan valmis....nyt olisin jo niin kuumana, että saattaisin suostua mihin vain....ja yllättäen, kun korjaan sukkanauhoja ja stay-up sukkien asentoa, tuntisin nälkäisen ja kiimaisen käden nailonin peittämällä takareidellä.....olisiko se sinun ,deniernailon....?


      • Sukkiskiimailut

        Nyloneihin laukeaminen parasta mitä tiedän...


      • denier
        Sukkiskiimailut kirjoitti:

        Nyloneihin laukeaminen parasta mitä tiedän...

        Olen samaa mieltä...erityisesti jos laukeaa vielä toisen vaimon tai tyttöystävän nailoneihin...tosin kyllä on kiimaista laueta miehen omiinkin nailonsukkiin ja pikkareille!
        On myös upeeta,kun sperma valuu liukasta nailonia pitkin...


      • denier

        Kyllä mekaksi kiimaista nylonkollia niukan tiukoissa minihameissa saisimme katsojan kuumaksi.....


    • Kilipukki
    • pöytä

      odotan innolla tapaamista ja alapään hivelyä laitathan ihanan asun päällesi olisi kiva nuolla heppiäsi matkaa olisi vain 18 km tulethan ilokseni

    • Liiveissä

      Olis mukavaa käydä mökkeilemässä.. siis kalassa sun kanssa. Rouvat kotona tykkäisi kun ei olla aina jaloissa pyörimässä. Vaan oltaisiin ns. kalareisullamme ;) Voitaisiin olla koko viikonloppu tyttöilyasuissa ja runkkailla toisiamme rauhassa.

    • pöytä

      olisi kiva kun tulisit luokseni tyttöilemään runkkaisimme toisiamme lopuksi noulisin heppisi pallisi puhtaaksi Hyvinkäältä riihimäkeen ei ole pitkä matka odotan sinua

      • denier

        Onko ulkona paikkaa Riihimäellä,missä voisi nousta autosta liukkaan kiiltävillä nylonsukilla ja sukkanauhaliivien kera...kävelisin edellä johonkin suojaisaa paikkaan...


    • Um52

      Kiinnostaa lähistöllä asun

      • pöytä

        haluaisin saada yhteyden sinuun jos olet lähistöllä olisi kiva tavata ja viettää hauskaa alapään merkeissä


      • pöytä

        miten saan sinuun yhteyden tyttöillään


    • posliinipippeli

      mukavaa kun näillä main tyttöilijöitä ,itsekin olen 184,84,54,posliini ja jos seura kelpaa kirjoitelkaa

      [email protected]

      • denier

        Kyllä kiinnostaa...ihanaa laittaa stay up-sukat ja lisäksi sukkanauhat,vaimon käyttämät pitsipikkarit ja tuo niukka ja tiukka minihame...
        Koskisin sinun nylonsääriä takaapäin,antaisin käden liukua nylonsukan peittämää sisäreittä pitkin hameen allesi, etsin naiselliset pikkuhoususi...

        Kun vain tietäisi rauhallisen paikan täällä Hyvinkäällä...tietysti Riksukin kävisi....


    • denier

      Myös sellainen kiinnostaisi, että laittaisin liukkaan nailonsukan käteeni ja sillä runkkaisin kaluasi,itse olisi vaikka sukkahousuissa....laukeaisit siihen nylonsukkaan ja/tai sukkahousuilleni...saisit pyyhkiä kalusi vaimoni pikkuhousuihini.

      • denier

        saisit hyväillä nylonsukkiani....pitsipikkareitani...kohottaa minihameen ylös ja tehdä hyvää.....haluaisitko sinä jotan....?

        [email protected]


      • denier

        TUO nylonukm jne s-posti ei suostunut toimimaan.
        Kokeilin uutta
        [email protected] toimi moitteetta!


    • Imen

      Ihanaa olis ottaa kalu suuhun hameen alta tai pikkareista ja imeä sitä loppuun asti. Paikkakin olis, täällä 50 mies Hämeenlinnasta

    • denier

      Vaimoni oli muualla,pukeuduin jo kotona, tälläkertaa uudet mustat verkkosukat,punamustat sukkanauhat, vaimon ohuet,läpinäkyvät pitsipikkarit ja tuon niukan minihameen ja tavallisen mustan nahkatakin.
      Otin mukaan käteeni verkkarihousut,joihin voisin pukeutua,jos olisi "kiinnijäämis vaara..."
      Livahdin ulko-ovelta autoon.
      Ajelin ensin ABC;n parkkipaikalle, siihen korkean mainostornin ääreen.
      Avasin oven ja nousin autosta, oikoen minihametta alemmas.
      uudet verkkosukat puristavat ihanasti...niissä on Lycraa lisätty, joten käsi liukuu verkkoakin pitkin kuin tavallisen stay-up nailonin päällä.
      Kiersin autoni, jäi hieman nojailemaan auton sivulla katsoen ABC:n rakennettavaa rakennusta.
      Yht.äkkiä säikähdän,kun taakseni oli tullut auto mikä laittoi nähtävästi päivävaloilta ajovaloille,kun oli juuri sen verran hämärää!
      Olin tosiaan nojallani auton kattoon, niin verkkosukat,minihame kohonneena ja altanäkyvät alusasut paistoivat suoraan takana olleelle!
      Luikahdin kiireesti autoon.ja manasin varomattomuutta....auto siirtyi autoni taakse hitaasti ja alkoi kääntyä viereen parkkiin parin ruudun erolla.
      Olin laittamassa pakkia päälle,kun huomasin autossa olevan vain kuljettajan...se hieman rauhoitti,ja kun näin kasvot,oli kyseessä minua vanhempi mies.
      Hän sytytti sisävalon, ja kuskin liikkeistä näin, että jotain minua kiinnostavaa alkoi tapahtua.
      Hän tuijotti lähes koko ajan suuntaani ja välillä alas jalkatilaan....
      Siitä rohkeasti päätin nousta autostani,kiersin keulan kautta apukuskin ovelle.
      Mies tuijotti minihametta ja verkkosukkiani.
      Avasin viereisen taka-oven näkösuojaksi.
      Myös mies avasi etu-oven ja näin kuinka housut olivat lähellä lattiaa mytyssä ja molemmat kädet kalun päällä.
      Tuijotin miehen käsiä kohti ja aloin keimailemaan siinä sopivassa suojassa; taka-ovi oikealla,auto taakse ja puskas vasemmalla puolella. Sain rohkeuden hyväillä verkkosukkiani,vieden käden minihameen alle ja vähän väliä nostellen minaria ylös,paljastaen miehelle, mitä alhaalta löytyy.
      Mies alkoi kunnon runkkauksen tuijottaen sääriäni,pikkuhousujani.
      Kumarruin pyllistäen miehelle ja vedin kiimassa pikkareita alas....
      Tankille menevät autot aina säväyttivät, mutta suoja oli hyvä!
      Käännyin,pudotin pikkuhousut nilkkoihin ja nostin ne ylös auton etupenkille.
      Olin kovassa puutteessa tehdä tälläista!
      Vaikka vaimolta saan asusexiäkin niin paljon kuin haluan, on ihan pakko joskus tehdä näin,pukea naisten seksyt asut ja tyttöillä!
      En ole homo, en välitä yhtään miehistä, ilman asuja joko itselläni tai ainakin vastapuolella kuuluu näin olla!
      Kaluni seisoi suorassa,minihame ihan ylhäällä, upeasti loistavat lycra verkkosukat ja sukkanauhaliivit ja nahkatakki ylläni aloin runkata kaluani.
      Kun muita ei näkynyt ,niin tuo mies nousi autosta seisomaan kalu tanassa käsi rajusti runkaten.
      Ajatteli lähteä miestä kohti ja otin pikkuhousut penkiltä, saisi haistella myös vaimon yllä olleita pikkareita tai runkata niihin.
      Otin kaksi askelta, niin mies voihkii ja alkaa ruiskuttaa komeassa kaaressa spermaansa parkkiruutuun...sitä tuli paljon!
      Mies kääntyi autoonsa istui ja löi oven kiinni.
      Itse hieman harmissani palasin myös autoon sulkien taka-oven ja taas nokan kautta omaan autoon.
      Silloin mies jo lähti...
      Jäin kauheaan puutteeseen.
      Kun en tiedä, missä täällä tai Riksussa voisi ulkoilla ja tyttöillä Ajelin moottoritietä Riksuun ja takaisin, pidin sisävalon päällä ,apukuskin penkillä oli nuo läpikuultavat, vaimon punaiset pikkarit oikaistuna ja itse nostin hameen ylös ja ajelin sukkanauhat ja verkkosukat näkyen mm rekkojen viereen, hidastelin hieman, että kuski näkisi jotain. Tein noin 6-7 kertaa kunnes pettyneenä ajoin auton Hyvinkään golfin levarille. Siellä ei ollut ketään enään 21.45
      Otin verkkarit mukaan,kiersin taas auton apukuskin puolelle ,nojasin autoon ja runkkasin vaimon pikkareilla kaluani......Ei kauaa tarvinnut,laukesin rajusti, mutta silti olisin halunnut antaa jollekin miehelle tyttöilyllä ja niillä asuilla kunnon orkun ja mielelläni tuntenut käden nousevan verkkosukkia pitkin ylös haaroihini...
      Puin verkkarit kaiken sexikkään päälle ja ajelin kotiin....
      Eikö täällä oikeasti ole mitään rauhallista paikkaa, missä voisi nauttia nailonien,pitsien ja satiinien kosketuksesta sukkanauhojen ja minihameen kera????

      • Sukkiskiima

        Tahtoo mukaan


      • edes pääsisi näkemään...


    • M52HML

      Mielelläni hyväilisin stayuppien ja sukkanauhojen verhoamaa kalua loppuun asti.
      Olen 50 mies Hämeenlinnasta, runkkaan () gmail.com

      • denier

    • Kiinnostaa todella paljon. Olen 47v175,85,15 ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkia,stayuppeja,sukkanauhaliivejä,pikkareita,korkkareita ja leluja.pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Asun vantaalla kik m40cdlover

      • denier

        Mielelläni joko iltahämärässä tai päiväsaikaan todella suojaisessa paikassa pukisin ylleni vaikka 20 den liukkaan kiiltävän mustat stay-up sukat,sukkanauhat ja vaimoni kirkkaanpunaiset,myös kiiltävät ja liukkaat pikkuhousut,röyhkeän lyhyen ja seksikkään minihameen ylleni.
        Kävelisin sivummalle,ja kiimasta kiihoittuneen odottaisin taakse tulevaa miestä,jonka käsi liukuisi pitkin lycraisten nailonsukkien pintaa ylös ja alas....
        Saisit halutessasi ottaa kalusi esille,kosketella terskalla satiinipikkuhousujen takaosaa tai sukkia reisistä....
        Nauttisin,kun kätesi lopulta liukuu etupuolelle, ensin punaisten pikkareiden päälle....sitten kiskoisit pikkarini alas ja nostaisit minihameeni ihan ylös...kalusi koskee pakaroitani...kätesi kaluani.posliiniksi ajeltua...
        Voihkin kiimasta....
        Laitan sen ylimääräisen sukan käteeni, otan takana olevan kalun sen sisälle...
        puristan kevyesti....
        alan runkkaamaan sitä...tunnet nailonin liukkauden ja pehmeyden....
        Minua ei haittaisi, vaikka joku joskus katselisi....
        Kun vain olisi paikka Hyvinkään/Riihimäen lähellä....


      • Ukm33

        Itsekin alusvaatteissa ja sukissa välillä tyttöilen, lähes aina yksin. Olisi mukava tavata joku samanhenkinen, en ole itsekään homo mutta tykkään pukeutua ja näyttäytyä vaimon liiveissä ja pitsisissä pikkareissa. Voin tulla Hyvinkäälle tai riihimäen lähistölle jos kiinnostaa. Mielelläni myös tutkisin vaimosi alusvaatteita.


      • denier

        Kuulostaa ihanan kiihoittavalta...kerro vaan, mitä vaimoni asuja haluaisit tutkia.
        Myös asujen koskettelu kiihoittaa....muutakin,jos haluat! Milloin sinulle sopisi,minun tiedettävä hieman aikaisemmin,jotta pääsen lähtemään. Valitettavasti kaikki päivät/ajat eivät onnistu....
        [email protected]


      • Jllöok
        denier kirjoitti:

        Kuulostaa ihanan kiihoittavalta...kerro vaan, mitä vaimoni asuja haluaisit tutkia.
        Myös asujen koskettelu kiihoittaa....muutakin,jos haluat! Milloin sinulle sopisi,minun tiedettävä hieman aikaisemmin,jotta pääsen lähtemään. Valitettavasti kaikki päivät/ajat eivät onnistu....
        [email protected]

        Osoite tuntematon


      • denier

      • Sukkiskiima

        Laitoin viestin


    • denier

      Pitkästä aikaa pääsin ajelulle yksin...musta latex minihame,mustat,kiiltävänliukkaat stay-up sukat, sukkanauhat metallihakasilla, vaimon punaiset pitsipikkarit...
      Kiimaista ajella Hyvinkäällä....välillä pysähtyä paikkaan,jossa yksinäisiä miehiä...nostan toisen säären apukuskin penkin päälle,minilatexhame kohoaa ja paljastaa sukanreunat, sukkanauhojen kiiltävät metalliset lukot...
      jatkan hetken koskettelun jälkeen ajelua keskustassa...sitten avatulle ABC-aseman p-paikalle.

      Nyt syysilloissa hyvä nousta ulos hieman kauempana pusikon vieressä ja nojata autoon....kiimaisena ja halukkaana.
      Olisipa paikka mihin ajaa ja missä ei häiritse ketään muuta kuin asiasta kiinnostuneita...

      SORRY kun en pitkään päässyt vastaamaan [email protected]
      Nyt kaikille vastattu ja kiltti kuvakin laitettu....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe