J-mies taitaa olla juuri tälläinen tai mistä sitä tietää,voihan sitä vain arvailla. Tutkimattomat ovat ajatustensa tiet.
https://www.youtube.com/watch?v=Ck_AXpHWFfw
Ei koskaan tiedä miten
12
1257
Vastaukset
- Härkätaistelija_oon
Tuulan mies on toipuva alkoholisti.
J-mies on absolutisti, jolla on monta fyysistä
sairautta.
Mutta minulla on viskiä ja munat... - tunneneräänjiin
X:DDDDDDDDDD
Taidan olla täysUuno.
- pohtija
Mä oon miettinyt paljon sitä, miten Uunoa pidetään jotenkin sellaisena viattomana hauskana miehenä, vaikka hänhän on rahasta naimisiin mennyt paskiainen.
Toisaalta vanhainkodissa vieraillessani tapasin lesken, joka naureskeli jälkeenpäin edesmenneen miehensä toilailuille, mies kun oli varsinainen Uuno.
Onko tässä nyt kyseessä se, että rima laskee ajan kuluessa, sukupolvien välinen kuilu on olemassa vai että elokuvat kertovat menneestä ajasta jossa naisia kohdeltiin huonosti.- Äläselitä
Siis ootko katsonut uunoja oikeasti ?
Uuno on sellainen naisissa kulkeva työtä pakoileva laiska luuseri mutta se sen muijahan hakkaa sitä joka välissä!
Välillä tukistaa, lyö nyrkillä, tähtää haulikolla ja haukkuu rontiksi, roskaläjäksi jne Äläselitä kirjoitti:
Siis ootko katsonut uunoja oikeasti ?
Uuno on sellainen naisissa kulkeva työtä pakoileva laiska luuseri mutta se sen muijahan hakkaa sitä joka välissä!
Välillä tukistaa, lyö nyrkillä, tähtää haulikolla ja haukkuu rontiksi, roskaläjäksi jneTuo Uunon akkahan on täysin väkivaltainen ja tietää Uunon metkut. Silti hän rakastaa miestään.
- jokujiijostai
No eipä tuo kaukaa liippaa :'D
- jiimies
Jaahas. En aivan täysin allekirjoita, mutta jotain samaa ehkä 🤔
- jtheman
Voisiko ap kertoa hieman itsestään? 😉
- ajatuksia-ajatuksia
En kehtaa oikeen kertoa koska mitäpä niillä tiedolla kukaan edes tekee täällä.
- sorivaan
No kannattaako kirjoittaa ollenkaan?
- ajatuksia-ajatuksia
Kannattavuudesta en tiedä, mutta tunnisteellisemmat palstat taitavat olla kuitenkin erikseen minne voi laittaa hyvinkin tarkat tunnisteet jos tunnisteita pitää saada jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011