jos seuraavalla kerralla antaisinkin pusun mitään kyselemättä?
Mitähän tapahtuisi
30
3698
Vastaukset
- MereneitoJaMinä
No, en löisi..jos olisit hän
röh röh 🐽
- Kysynvaan
onko nainen kovinkin suuri ja roteva että pystyisi lyömään sinua ?
- Eipänyt
mutta eiköhän tuo lyömään ylettyisi.
- varoitanheti
Turpaan tulee niin että tukka lähtee!
- Mieleenituli
No en ole aikaisemminkaan lyönyt enkä usko nytkään jos sattuisit pusun antamaan.
- Seolis
Sitten menoa, nimittäin vaatteille. 😉
- Ai_no
sittenhän se kannattaisi. Vähän kyllä taitaa riippua paikasta. :)
- Enlöisi
Jos olet hän, tiedät etten löisi.. toivon sitä..
- minäkintoivonsinulta
Kiva kuulla <3
- no.olishan
se kohteliasta edes kysyä lupa. Muutenhan se on seksuaalista häirintää. Naisella on kuitenki oikeus kieltäytyä vaikka viime tipassa.
- Koskaan
Ventovieraan kanssa nyt varsinkin jos intiimiä suhdetta ei ole ollut
Mut kuka intiimissä suhteessakasn kysyy että saanko suudella sinua
- Pieni
Jos olisit hän, niin kelpais 😊
Enkä löysi kun en edes pakosta ylety. - Satu81
Pussaisin takaisin tietty ☺️
- EläHetkessä_
Please, yllätä minut!
- Haittaaxxe
Oksentaisin manaaja hernarit sun rinnuksille.
- IkäväsinuA
Voisin pyörtyä ja olisin onnesta soikeana.
Mutta ei hän(kaivattuni) taida sitä iloa minulle suoda kuin villeissä unelmissani
n>m - Tunne_on_tärkein
Minulle riittäisi halauskin ja kainalossa olo. Sitä paitsi, hän kyllä keinot keksisi. Voi kunpa hän vihdoin...
- Anskubansku
Hymyilisin kauniisti ja selittäisin poskesta
- banskullehan
Se pusu meniskin.
- Anskubansku
Oi kun kiva ajatella, että se oisit oikeasti sinä! Perheitä ei rikota ja suhteisiin lähdetä, mutta silti aina ajattelen, että jos pienen hetken saisin olla sun lähellä, silittää ja halata, katsoa sun ihaniin silmiin ja tuntea sun parran poskella. Yhden pienen pusun ja sitten molemmat jatkais niinkuin aina ennenkin... Mulla on niin ikävä sua
- kauantunnettu
Se sopii jos niin tekee jo tuttu ihminen.
- Katomuasilmiinja
Jos olisit hän, niin tunteet tulisivat jälleen liian pinnalle. Mieluummin ei pusua.
- tunnistusta
Minähän se olen.
- eivarmaanähdäenää
ei ole sovittu seuraavaa kertaa. :(
- LeapOfFaith
Saattaisi olla, etten ainakaan vastustelisi. Jo sinun näkeminen aiheuttaa perhosia vatsaan. Viimeksi, kun ajoit ohi, voin vannoa, että sydän jätti yhden lyönnin väliin.
- hyppytuntemattomaan
Missä ja millä ajoi?
- LeapOfFaith
Musta se oli väriltään, S-kirjaimella alkava merkki. Satasen tiellä.
- jokopussasit
Joko aloittaja pussasit? Miten kävi?
- juuen
No en ole pusuja jaellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412