Mitähän tapahtuisi

löisitkö

jos seuraavalla kerralla antaisinkin pusun mitään kyselemättä?

30

3698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MereneitoJaMinä

      No, en löisi..jos olisit hän

    • röh röh 🐽

    • Kysynvaan

      onko nainen kovinkin suuri ja roteva että pystyisi lyömään sinua ?

      • Eipänyt

        mutta eiköhän tuo lyömään ylettyisi.


    • varoitanheti

      Turpaan tulee niin että tukka lähtee!

    • Mieleenituli

      No en ole aikaisemminkaan lyönyt enkä usko nytkään jos sattuisit pusun antamaan.

    • Seolis

      Sitten menoa, nimittäin vaatteille. 😉

      • Ai_no

        sittenhän se kannattaisi. Vähän kyllä taitaa riippua paikasta. :)


    • Enlöisi

      Jos olet hän, tiedät etten löisi.. toivon sitä..

      • minäkintoivonsinulta

        Kiva kuulla <3


    • no.olishan

      se kohteliasta edes kysyä lupa. Muutenhan se on seksuaalista häirintää. Naisella on kuitenki oikeus kieltäytyä vaikka viime tipassa.

      • Koskaan

        Ventovieraan kanssa nyt varsinkin jos intiimiä suhdetta ei ole ollut

        Mut kuka intiimissä suhteessakasn kysyy että saanko suudella sinua


    • Pieni

      Jos olisit hän, niin kelpais 😊
      Enkä löysi kun en edes pakosta ylety.

    • Satu81

      Pussaisin takaisin tietty ☺️

    • EläHetkessä_

      Please, yllätä minut!

    • Haittaaxxe

      Oksentaisin manaaja hernarit sun rinnuksille.

    • IkäväsinuA

      Voisin pyörtyä ja olisin onnesta soikeana.
      Mutta ei hän(kaivattuni) taida sitä iloa minulle suoda kuin villeissä unelmissani
      n>m

    • Tunne_on_tärkein

      Minulle riittäisi halauskin ja kainalossa olo. Sitä paitsi, hän kyllä keinot keksisi. Voi kunpa hän vihdoin...

    • Anskubansku

      Hymyilisin kauniisti ja selittäisin poskesta

      • banskullehan

        Se pusu meniskin.


      • Anskubansku

        Oi kun kiva ajatella, että se oisit oikeasti sinä! Perheitä ei rikota ja suhteisiin lähdetä, mutta silti aina ajattelen, että jos pienen hetken saisin olla sun lähellä, silittää ja halata, katsoa sun ihaniin silmiin ja tuntea sun parran poskella. Yhden pienen pusun ja sitten molemmat jatkais niinkuin aina ennenkin... Mulla on niin ikävä sua


    • kauantunnettu

      Se sopii jos niin tekee jo tuttu ihminen.

    • Katomuasilmiinja

      Jos olisit hän, niin tunteet tulisivat jälleen liian pinnalle. Mieluummin ei pusua.

      • tunnistusta

        Minähän se olen.


    • eivarmaanähdäenää

      ei ole sovittu seuraavaa kertaa. :(

    • LeapOfFaith

      Saattaisi olla, etten ainakaan vastustelisi. Jo sinun näkeminen aiheuttaa perhosia vatsaan. Viimeksi, kun ajoit ohi, voin vannoa, että sydän jätti yhden lyönnin väliin.

      • hyppytuntemattomaan

        Missä ja millä ajoi?


      • LeapOfFaith

        Musta se oli väriltään, S-kirjaimella alkava merkki. Satasen tiellä.


    • jokopussasit

      Joko aloittaja pussasit? Miten kävi?

    • juuen

      No en ole pusuja jaellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe