jos seuraavalla kerralla antaisinkin pusun mitään kyselemättä?
Mitähän tapahtuisi
30
3671
Vastaukset
- MereneitoJaMinä
No, en löisi..jos olisit hän
röh röh 🐽
- Kysynvaan
onko nainen kovinkin suuri ja roteva että pystyisi lyömään sinua ?
- Eipänyt
mutta eiköhän tuo lyömään ylettyisi.
- varoitanheti
Turpaan tulee niin että tukka lähtee!
- Mieleenituli
No en ole aikaisemminkaan lyönyt enkä usko nytkään jos sattuisit pusun antamaan.
- Seolis
Sitten menoa, nimittäin vaatteille. 😉
- Ai_no
sittenhän se kannattaisi. Vähän kyllä taitaa riippua paikasta. :)
- Enlöisi
Jos olet hän, tiedät etten löisi.. toivon sitä..
- minäkintoivonsinulta
Kiva kuulla <3
- no.olishan
se kohteliasta edes kysyä lupa. Muutenhan se on seksuaalista häirintää. Naisella on kuitenki oikeus kieltäytyä vaikka viime tipassa.
- Koskaan
Ventovieraan kanssa nyt varsinkin jos intiimiä suhdetta ei ole ollut
Mut kuka intiimissä suhteessakasn kysyy että saanko suudella sinua
- Pieni
Jos olisit hän, niin kelpais 😊
Enkä löysi kun en edes pakosta ylety. - Satu81
Pussaisin takaisin tietty ☺️
- EläHetkessä_
Please, yllätä minut!
- Haittaaxxe
Oksentaisin manaaja hernarit sun rinnuksille.
- IkäväsinuA
Voisin pyörtyä ja olisin onnesta soikeana.
Mutta ei hän(kaivattuni) taida sitä iloa minulle suoda kuin villeissä unelmissani
n>m - Tunne_on_tärkein
Minulle riittäisi halauskin ja kainalossa olo. Sitä paitsi, hän kyllä keinot keksisi. Voi kunpa hän vihdoin...
- Anskubansku
Hymyilisin kauniisti ja selittäisin poskesta
- banskullehan
Se pusu meniskin.
- Anskubansku
Oi kun kiva ajatella, että se oisit oikeasti sinä! Perheitä ei rikota ja suhteisiin lähdetä, mutta silti aina ajattelen, että jos pienen hetken saisin olla sun lähellä, silittää ja halata, katsoa sun ihaniin silmiin ja tuntea sun parran poskella. Yhden pienen pusun ja sitten molemmat jatkais niinkuin aina ennenkin... Mulla on niin ikävä sua
- kauantunnettu
Se sopii jos niin tekee jo tuttu ihminen.
- Katomuasilmiinja
Jos olisit hän, niin tunteet tulisivat jälleen liian pinnalle. Mieluummin ei pusua.
- tunnistusta
Minähän se olen.
- eivarmaanähdäenää
ei ole sovittu seuraavaa kertaa. :(
- LeapOfFaith
Saattaisi olla, etten ainakaan vastustelisi. Jo sinun näkeminen aiheuttaa perhosia vatsaan. Viimeksi, kun ajoit ohi, voin vannoa, että sydän jätti yhden lyönnin väliin.
- hyppytuntemattomaan
Missä ja millä ajoi?
- LeapOfFaith
Musta se oli väriltään, S-kirjaimella alkava merkki. Satasen tiellä.
- jokopussasit
Joko aloittaja pussasit? Miten kävi?
- juuen
No en ole pusuja jaellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396