Mitähän tapahtuisi

löisitkö

jos seuraavalla kerralla antaisinkin pusun mitään kyselemättä?

30

3698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MereneitoJaMinä

      No, en löisi..jos olisit hän

    • röh röh 🐽

    • Kysynvaan

      onko nainen kovinkin suuri ja roteva että pystyisi lyömään sinua ?

      • Eipänyt

        mutta eiköhän tuo lyömään ylettyisi.


    • varoitanheti

      Turpaan tulee niin että tukka lähtee!

    • Mieleenituli

      No en ole aikaisemminkaan lyönyt enkä usko nytkään jos sattuisit pusun antamaan.

    • Seolis

      Sitten menoa, nimittäin vaatteille. 😉

      • Ai_no

        sittenhän se kannattaisi. Vähän kyllä taitaa riippua paikasta. :)


    • Enlöisi

      Jos olet hän, tiedät etten löisi.. toivon sitä..

      • minäkintoivonsinulta

        Kiva kuulla <3


    • no.olishan

      se kohteliasta edes kysyä lupa. Muutenhan se on seksuaalista häirintää. Naisella on kuitenki oikeus kieltäytyä vaikka viime tipassa.

      • Koskaan

        Ventovieraan kanssa nyt varsinkin jos intiimiä suhdetta ei ole ollut

        Mut kuka intiimissä suhteessakasn kysyy että saanko suudella sinua


    • Pieni

      Jos olisit hän, niin kelpais 😊
      Enkä löysi kun en edes pakosta ylety.

    • Satu81

      Pussaisin takaisin tietty ☺️

    • EläHetkessä_

      Please, yllätä minut!

    • Haittaaxxe

      Oksentaisin manaaja hernarit sun rinnuksille.

    • IkäväsinuA

      Voisin pyörtyä ja olisin onnesta soikeana.
      Mutta ei hän(kaivattuni) taida sitä iloa minulle suoda kuin villeissä unelmissani
      n>m

    • Tunne_on_tärkein

      Minulle riittäisi halauskin ja kainalossa olo. Sitä paitsi, hän kyllä keinot keksisi. Voi kunpa hän vihdoin...

    • Anskubansku

      Hymyilisin kauniisti ja selittäisin poskesta

      • banskullehan

        Se pusu meniskin.


      • Anskubansku

        Oi kun kiva ajatella, että se oisit oikeasti sinä! Perheitä ei rikota ja suhteisiin lähdetä, mutta silti aina ajattelen, että jos pienen hetken saisin olla sun lähellä, silittää ja halata, katsoa sun ihaniin silmiin ja tuntea sun parran poskella. Yhden pienen pusun ja sitten molemmat jatkais niinkuin aina ennenkin... Mulla on niin ikävä sua


    • kauantunnettu

      Se sopii jos niin tekee jo tuttu ihminen.

    • Katomuasilmiinja

      Jos olisit hän, niin tunteet tulisivat jälleen liian pinnalle. Mieluummin ei pusua.

      • tunnistusta

        Minähän se olen.


    • eivarmaanähdäenää

      ei ole sovittu seuraavaa kertaa. :(

    • LeapOfFaith

      Saattaisi olla, etten ainakaan vastustelisi. Jo sinun näkeminen aiheuttaa perhosia vatsaan. Viimeksi, kun ajoit ohi, voin vannoa, että sydän jätti yhden lyönnin väliin.

      • hyppytuntemattomaan

        Missä ja millä ajoi?


      • LeapOfFaith

        Musta se oli väriltään, S-kirjaimella alkava merkki. Satasen tiellä.


    • jokopussasit

      Joko aloittaja pussasit? Miten kävi?

    • juuen

      No en ole pusuja jaellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe