Kun äänestät demareita äänestät Putinia!

Suomi.kuuluu.Länteen

Demarit ja Neuvostoliitto eli Venäjä ovat täysin sama asia. Itse asiassa minulla on todistusaineistoa Demareiden Venäjä kytköksistä.

Jos haluat Suomen pysyvän demokratiana ja länsimaana äänestä Kansallista Kokoomusta. Näytetään Venäjälle että Suomi on Länteen kuuluva demokratia johon eivät Venäjän epätoivoiset vaalivilpit ja horjutusyritykset tehoa.

11

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SDP.alas

      Minä en äänestä Putinia.

      • ketjun aloittaja voi mennä hoitoon suorinta tietä;Venäjä edustaa äärikapitalaismia esim länteen verrattuna.


    • rähmällään

      Jaakko Blonberg on kävelevä todiste.

      Kalela, Sundbäck ym. olivat perässätaapertajia 1970-80-luvulta. Puolueettomuudesta viis, luottamuksen rakentaminen ja oma etu ohittivat isänmaan edun.
      Koska Kalevi Sorsa on puskenut horsmaa jo monta vuotta, niin olkoon mainitsematta.

      Suomen rähmälläänolon ja suomettumisen kehittäjät löytyvät vasemmistodemareista, samoista jotka nyt vastuustavat Natoa.

    • Hahhaaa

      Joo äänestetään demarit murskavoittoon

    • qåaäzm

      Ei demarit juurikaan tykkää nykyisestä Venäjästä, koska se ei tarjoa sitä mädätystä jonka tarjosi neukut ennen. Nyky-Venäjällä on nykyisin arvot sellaiset, että demarit ei niitä sulata. On kristillisyyttä, on oikeita ja perinteisiä sukupuolirooleja miehen sekä naisen välillä, ym. Nyt länsi tarjoaa sen kulttuurimarxistisen paskan, jonka ennen siis tarjosi neukku. Siksi demarit ovat eu:hun rähmällään nyt. Jos eivät olisi rähmällään, he oitis vaatisivat eroa eu:sta.

    • sataa.kaarella

      Yksiavioinen hetero, joka on vielä uskollinen puolisolleen ja kasvattaa kotona useampaa lasta, on nykydemarille kauhistus.

      Täytyy olla rohkea ja uskaltaa avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin eikä vain jäädä kotiin perheen kanssa tv:tä katsomaan, kuten ent.kulttuuriministeri Tarja Halonen lausui TV:ssä takkatulen räiskyessä idyllisesti taustalla.

    • Xyxy

      Nytkö sitten ollaan Venäjädesantteja ja putinisteja, jos ei äänestetä kokomustaa? No kunhan ei Sdp:tä.

    • Yksköyhäkulkijavaan

      Sorry ,on pakko äänestää sosiaaliturvan puolesta,oikeisto maailmassa en pärjää,en ymmärrä rahasta mitään. Mitä se yleensä on? ,en tiedä.enkä välitäkään.
      Tämä joskus tuntuu kyrsivän oikeistohanuja mutta mitäs siitä,näin olen onnellisempi,vain sillä on väliä.

    • Kokomusta

      Kun äänestät kokoomusta niin annat äänesi saatanan kätyreille 😈

    • maansa.myyneet

      Kyllä persut on nykyään johtava putinpuolue, koska Väyrysellä ei ole enää puoluetta.

    • Kun äänestät Putinia, äänestät Tupua, Hupua ja Lupua. Ja päinvastoin. Eli kun äänestät Tupua, Hupua tai Lupua, äänestät Putinia.
      Äänestitpä ketä tahansa, äänestät Putinia koska Putin on maailman mahtavin mies. Hän päättää kenestä tulee USA:n presidentti, suomen presidentistä puhumattakaan. Luonnollisesti hän päättää myös ketkä voittavat eduskuntavaaleissa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe