Kuivuus on saatellut monet Australiassa itsetuhoisiin tekoihin.
Australia kärsii ennätyskuivuudesta, jollaista ei ole koettu miesmuistiin.
Kuivuuden tuoma ahdinko etenkin maan itäosassa on niin suuri, että karjankasvattajat hävittävät eläimiään, joille ei ole ruokaa. Kuivuus on ajanut myös viljelijöitä itsemurhiin. Osa koettaa paikata tilannetta ostamalla kallista heinää.
Useat kaupunginjohtajat ovat pyytäneet julkisesti, että ihmiset rukoilisivat Jumalalta sadetta. Rukousvetoomus on ollut esillä myös televisiossa.
Eternitynews.comin mukaan vetoomus on saanut aikaan rukousta ja rukous sen, että sadetta on paikoin myös saatu. Vettä tarvitaan runsaasti,
jotta maa- ja karjatalous pääsee jaloilleen.
Australiasaa sentään saa rukoilla myös mediassa
11
260
Vastaukset
- herätys
Kyllä Suomikin vielä polvilleen menee kun ajat kovenevat.
Onko kukaan ehdottanut mustan vuohen uhraamista täydenkuun aikaan?
Jos uskoo siihen, että on olemassa kaikkitietävä ja hyvä Jumala, niin eikö silloin pidä uskoa, että Australian (tai Suomen) kuivuus on hyvä ja oikein?”Jos uskoo siihen, että on olemassa kaikkitietävä ja hyvä Jumala, niin eikö silloin pidä uskoa, että Australian (tai Suomen) kuivuus on hyvä ja oikein?”
Lisäksi on muistettava ettei Jumala muuta mieltään vaikka kuinka rukoilisi.
4. Moos23:19 Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään.
Tuleehan meilläkin jumalanpalveluksia Yleltä.
- lepsukan.enolle
Onko kaupunginjohtajat tai muut päättäjät kehottaneet rukoilemaan Ylellä?
- kui2
lepsukan.enolle kirjoitti:
Rakastatko lesboja?
lepsukan.enolle kirjoitti:
Ne ei taida haluta passitusta psykiatrisiin tutkimuksiin tai ennenaikaiselle eläkkeelle.
Pirkanmaalla on itse asiassa satanut välillä jopa reippaasti, joten ehkä me olemme muuten vaan Kaikkivaltiaan mieleen.
Mulla on sellainen hytinä tavallisesta suomalaisesta uskovasta, että hän välttää rukoilemasta paremman elämän puolesta toisella puolella maapalloa, koska se saattaisi aiheuttaa ongelmia omalla puolella.
"Australiassa kokonainen osavaltio julistettu kuivuusalueeksi – karjankasvattajille lupa ampua kengurut Kuivuuden ennustetaan jatkuvan vielä seuraavat kolme kuukautta.
Australiassa kuivuuskaudet ovat yleisiä, mutta nyt vallitseva kuivuus on pahin ainakin 50 vuoteen."
Rukoilla saa, mutta eipä tunnu auttavan. Ne ampuu siellä jo kenguruita.
https://yle.fi/uutiset/3-10342746- AnneE
Eikös Australia syntihyväksynyt homosteluliitot viime kesänä.
- AnneE
Olen ihan pirissä, aneeksi lukijat ja Jumalan siunausta myös sinne Andromediaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024669- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102342- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252010- 1751555
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1011285Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331097Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870