että minulla olisi varaa ostaa sellainen sänky joka kestäisi painoasi :)
Luuletko oikeasti
18
553
Vastaukset
On sitten heikkoa tekoa oleva sänky... :D:D
- sänkyexpertti
Totta! Sänky menee tosiaan helposti rikki, kaiken hupuksi pitää olla todella tarkkana mihin kohtaan astuu ja nukkuu, joustava se kuitenkin on. Olen tilannut jo siihen sellaiset vahvikkeet kun uuttakaan en jaksa alkaa metsästämään, aina on jotain tarjouksia ja muita sitten saa vain paskaa kaupan päälle kaiken huipuksi, onneksi sekin lensi jo romukoppaan, vaikka siihen kiinnyinkin ja liimautusin, rakastin sitä sänkyä, ehkä paras sänky mitä minulla on koskaan ollut. Kuitenkin nyt se on hiukan erinlainen ja vakaampi toivottavasti, sitäkin toivon että vamistaja osaisi tähän alkuperäiseen malliin tehdä jotain muutoksia sen suhteen miten ristikot kestää pohjalla. Pitäisi olla sanommattakin selvää kun menet unikulmaan niin hypit ja pompit, ja potkit ja hakkaat ennen kuin vilautat visaasi. Anyway, tästä jonka laitoin palamaan voisin sanoa vielä sen, että mukana oleva patja kun olisi ollut hiukan pehmeämpi niin olisi ollut paljon mukavampi nukkua. Kuulemma ensi vuonna on tulossa erittäin hyvä versio siitä, suosittelen lämpimästi :)
sänkyexpertti kirjoitti:
Totta! Sänky menee tosiaan helposti rikki, kaiken hupuksi pitää olla todella tarkkana mihin kohtaan astuu ja nukkuu, joustava se kuitenkin on. Olen tilannut jo siihen sellaiset vahvikkeet kun uuttakaan en jaksa alkaa metsästämään, aina on jotain tarjouksia ja muita sitten saa vain paskaa kaupan päälle kaiken huipuksi, onneksi sekin lensi jo romukoppaan, vaikka siihen kiinnyinkin ja liimautusin, rakastin sitä sänkyä, ehkä paras sänky mitä minulla on koskaan ollut. Kuitenkin nyt se on hiukan erinlainen ja vakaampi toivottavasti, sitäkin toivon että vamistaja osaisi tähän alkuperäiseen malliin tehdä jotain muutoksia sen suhteen miten ristikot kestää pohjalla. Pitäisi olla sanommattakin selvää kun menet unikulmaan niin hypit ja pompit, ja potkit ja hakkaat ennen kuin vilautat visaasi. Anyway, tästä jonka laitoin palamaan voisin sanoa vielä sen, että mukana oleva patja kun olisi ollut hiukan pehmeämpi niin olisi ollut paljon mukavampi nukkua. Kuulemma ensi vuonna on tulossa erittäin hyvä versio siitä, suosittelen lämpimästi :)
Itselläni on antiikki sänky ja taitaa vielä kestääkkin monta vuotta tosin... ehkä joku päivä päätyy vielä vara vuoteeksi :'DD
Eipä ole varaa kyllä vilautella visaa isoihin ostoksiin ainoastaan silloin jos säästää monta kk rahaa..mutta enpä halua niitä kovia sänkyjä.Ei ole kovin hyvä nukkua.- truestory
AinaNorsu kirjoitti:
Itselläni on antiikki sänky ja taitaa vielä kestääkkin monta vuotta tosin... ehkä joku päivä päätyy vielä vara vuoteeksi :'DD
Eipä ole varaa kyllä vilautella visaa isoihin ostoksiin ainoastaan silloin jos säästää monta kk rahaa..mutta enpä halua niitä kovia sänkyjä.Ei ole kovin hyvä nukkua.Oletpas sinä hauska immeinen :) hyvää päivän jatkoa sulle!
truestory kirjoitti:
Oletpas sinä hauska immeinen :) hyvää päivän jatkoa sulle!
Olikos toi sarkasmia vai kuinka?:D
mutta hyvät päivän jatkoa- truestory
AinaNorsu kirjoitti:
Olikos toi sarkasmia vai kuinka?:D
mutta hyvät päivän jatkoaEi ollut, alkoi vain naurattamaan tuo juttusi antiikkisängystäsi :D
truestory kirjoitti:
Ei ollut, alkoi vain naurattamaan tuo juttusi antiikkisängystäsi :D
Ei ollut tarkoitus olla hauska, mutta näköjään viihdytti xDDD
- luulitkojotainmuuta
Kun en ole edes sinusta kiinnostunut.
- halvallamenee
Ääh, mennään sun vanhalla, onhan se kestänyt kaikki sun joukkopano-orgiasikin.
- Olenkoniinlihava
En paina kuin 65 kg.
- Molemmillemyös
Lastulevyt on laihoille ja köyhille.
- Jeemikämeno
Hannu vauhissa.
- Tuuntestaan
No hitsaa sitten raudasta!
- Nauroin
Hyvä heitto, kiitos nauruista!
- mulhanon
jo oma sänky, joka on kestäny mun painoa. Sä voit nukkua vaikka parvekkeella patjalla. Muualla ei ole sulle tilaa.
- Eikä_maksa_paljoa
Sinähän teet itse sellaisen alta aikayksikön kun olet niin näppärä käsistäsi.. ;)
- Senkivatipää
Ja mullako pitäs olla varaa ostaa sinulle uusi pää?
- neuvonkuuntelen
Aloittajalle haluan antaa neuvon. Kannattaa laskea se kaipaamasi leidin ja oma paino yhteen ja miettiä se sänky sen mukaan. Jos huomauttaa naisen ylipainosta, miehenkin tulee katsoa itseään peiliin - rehellisesti. Moni kovin ylipainonen, röllykkävatsainen, löllökäsivarsinen mies vaatii naiselta timmiä vartaloa. Tätä usein ihmettelen. Ymmärrän kyllä, että itsestään on hyvä huolta pitää ja kyllähän se normaalipainoinen, treenattu ihminen aina ulkoisesti viehättävä, kiinnostava ja haluttava. Muutoksia kannattaa tehdä, jos ei ole tyytyväinen - ihan jo itsensäkin vuoksi. En lähtisi kuitenkaan tuollaisia viestejä kenellekään kirjoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024649- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102322- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252000- 1751555
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870