Mitä mieltä palstalaiset, onko liian jäykkä laite harjoitteluvehkeeksi?
HD VRSC Ensipyöräksi
9
378
Vastaukset
- HyväPyöräOn
Vaikuttavin tekijä on sun asentees, taitosi ja sitten pyörä, tässä järjestyksessä.
Jos ykkönen on ok, kakkonen kehittyy kolmosella ajaessa harjoitellen myös mielellään radalla ja parkkipaikoilla.- Tsutsuttelija1
Itsehän suosin kilokyykkyä ! On kevyt käsitellä ja voimaa riittää ! Harrikat jättäisin suosiolla kaupan hyllylle !
- KelloKolmenIdiootti
Tsutsuttelija1 kirjoitti:
Itsehän suosin kilokyykkyä ! On kevyt käsitellä ja voimaa riittää ! Harrikat jättäisin suosiolla kaupan hyllylle !
Siinäpähän suosit.
Sun kaikki pyöräs on kaupan hyllyllä.
- Näpistelijä1
Kakkonen on ykkönen?
- Jutustelija1
Jos se sinusta itsestäsi hyvältä tuntuu ja omaat kunnioittavan asenteen ajoon... Silloin mikä tahansa valintasi on oikea.
- V-Rod
Kiitos asiantuntijoille.
- Judusdelija1
Siltikin, en henkilökohtaisesti ostaisi ikinä Harrikkaa,tuota kallista puolivalmistetta. Suosittelen ajokiksi kilokyykkyä,sellaisella on ilo myös ajaa eikä vain esitellä !
- cruiserimukavampi
Todellisuudessa harrikka on paljon mukavempi ajettava pidemmällä matkalla kuin yksikään kyykkypyörä. kyykkypyöriä suosivat pääasiassa pölhöt kaaharit, joista sitten saadaan aika usein lukea uutisista kuinka taas joku moottoripyörälijä kuollut. Toisinaan näkee myös keulimista.
Oikeastaan ainoat huonopuolet VRSC on aika heikko kallistuskulma, joka on heikompi kuin useimmissa muissa harrikoissa. Myös todella pieni bensatankki ja suurehko polttoaineenkulutus jos tykkää kiihdytellä nopeasti, mistä johtuen useimmilla muilla harrikoilla pääsee tankisella pidemmän matkan kuin VRSC V-rodilla. - Jutustelija1
cruiserimukavampi kirjoitti:
Todellisuudessa harrikka on paljon mukavempi ajettava pidemmällä matkalla kuin yksikään kyykkypyörä. kyykkypyöriä suosivat pääasiassa pölhöt kaaharit, joista sitten saadaan aika usein lukea uutisista kuinka taas joku moottoripyörälijä kuollut. Toisinaan näkee myös keulimista.
Oikeastaan ainoat huonopuolet VRSC on aika heikko kallistuskulma, joka on heikompi kuin useimmissa muissa harrikoissa. Myös todella pieni bensatankki ja suurehko polttoaineenkulutus jos tykkää kiihdytellä nopeasti, mistä johtuen useimmilla muilla harrikoilla pääsee tankisella pidemmän matkan kuin VRSC V-rodilla.Itse kyllä tykkään ajaa pitkiäkin matkoja kilokyykyllä, mutta se on maku ja ajotyyli asia.
Fiilispyöränä H-D on numero Uno.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876