Ruumiista irtautuminen !

onko-sielu-olemassa-

Oletko irtautunu ruumiistasi,
oletko katsellu itseäsi esm. vaikka katonrajasta,
jotkut väittää kokeneensa ruumistaan irtautumisen,

oletko kuollut ja palannu elvytyksen ansiosta tajuihisi, siis kuoleista,
oletko ollu kuolemanrajalla,
mitä olet nähny,

jotkut näkee kirkkauden ja hyvän olotilan,
on muitaki kokemuksia kuoleman rajalla käyneillä,
eräs sydänkohtauksen saanu mies henkilö oli nähny piruja kun oli ollu tajuttomana,

onko kuoleman jälkeen elämää,

itse olen muutaman kerran ollu kuolemanrajoilla,
täysin tajuttomana,
mutta en koskaan ole nähny yhtikäs mitään,
pelkkää pimeää, täydellisesti tietoisuuden olen kadottanu,

joten uskon kun kuolen ettei kuoleman jälkeen ole yhtikäs mitään,
ilmeisesti minulla ei ole sielua olemassakaan,
on pelkkä fyysinen ruumis,

28

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on-tai-ei-nääkee-sitten

      Suuren sydänleikkauksen yhteydessä olen ollu hetken kuolleena,
      en nähny mitään, oli pelkkää pimeää, olin täysin pois, enkä olisi halunnu herätä enään ollenkaan,
      teho-osatolla kun vihdoin heräsin, olin hyvin pettyny kun huomasin olevaniki
      elävienkirjoissa,
      leikkaus lopulta onnistui loistavasti, paranin hyvin normaaliin elämmään,
      kuoleman jälkeen ei ole yhtään mitään, näin ajattelen,
      tuon hetkellisen syd. kuolenan kokeneena,

    • filmi.vaan.katkesi

      Itsellä tapahtui tajuttomuuskohtaus istuessani tuolilla pöydän edessä. Vaikka valot olivat päällä. oli täyspimeä hetki. Ehdin ajatella että tämä on kuolema.
      Sitä kesti monta minuuttia. Pystyin ajattelemaan mutta kokonaan pimeys vallitsi.

      Tilasin ajan terv.keskuslääkärille. Katsottuaan labratuloksia, lääkäri sanoi ettet ole voinut saada sydänveritulppaa noilla labra-arvoilla.
      Seuraavaksi epäilin jonkun pienen hiusuonen katkeamista päässä kun veljellenikin sellainen tuli ajaessaan autoa. Hän pääsi tilanteesta vain sivullisten toimesta.

      Sitten "valot" taas syttyivät. Kaikki tapahtui nopeasti. Uskon että näihin tilanteisiin ihmisiä menehtyy sekä unen että valvetilan aikanaa.

    • Ihan tiukasti kiinni, mutta enhän minä ole vielä ruumiskaan.

      Höpöjuttuja nuo kuollena käymiset. Ihminen on kuollut vasta sitten, kun on aivokuollut ja alkaa haisemaankin niinkuin Lasarus Raamatussa. Olisi kai siitä jotain dokumentoitu hänen kertomustaan, jos hän olisi ehtinyt käväistä taivaassa tai helvetissä.
      Ei pelkkä sydämen pysähdys ole samaa kuin kuolema. Kun sydän pysähtyy, niin aivot alkavat hapen puutteessa antamaan monenmoisia hallusinaatioita ja herkkäuskoiset kuvittelevat käyneensä jossain kuoleman rajan takana.

      • Anonyymi

        Tämä ruumiista irtaantuminen on muuten tutkittava ja uusi tieteen ala, siks kun sen on maailmalla kokeneet kymmene tuhannet ihmiset. He ovat todella katselleet lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa kun he ovat operoineet hänen ruumistaan. He ovat kulkeneet jonkilaisen tunnelin kautta, erittäin lempeään ja kirkkaasen valoon jossa henkiolennot on heitä puhutelleet
        Monet on kohdanneet tuossa valossa edesmenneet omaisensa. Tätä tälläistä tapahtuu sairaaloissa ja ilmiö on siksi tuttu monille lääkäreille ja hoitoalan ihmisille. Monet lääkärikin on kokeneet tämän ruumiista irtaantumisen ja he ovat perustaneet ryhmän jossa ilmiötä tutkitaan.
        Monet lääkärit on sitä mieltä, ettei ihmisen tietoisuus lopu fysiseen kuolemaan. Kristin uskossa myös annetaan tämä käsitys.
        Eräs ihme juttu eräästä ruumiista irtaantuneesta potilaasta: Kun hän oli irtaantunu ruumiistaan hän oli leijjaillu pitkin sairaalan käytäviä ja ruumiiseen tultuaan ja herättyään puhunut missä oli henki olentona käynyt ja sanonut, että sairaalan katolla on yksi sandaali!
        Kun oli menty katsomaan, niin siellä oli ollut todellakin yksi sandaali. Henkilöstä tiedettiin, ettei hän ollut käynyt sen sairaalan katolla koskaan.
        Raja tieto on rajatietoa tänäpäivänä, mutta joskus esm ruumiista irtaantuminen on ihmisille totisinta totta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ruumiista irtaantuminen on muuten tutkittava ja uusi tieteen ala, siks kun sen on maailmalla kokeneet kymmene tuhannet ihmiset. He ovat todella katselleet lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa kun he ovat operoineet hänen ruumistaan. He ovat kulkeneet jonkilaisen tunnelin kautta, erittäin lempeään ja kirkkaasen valoon jossa henkiolennot on heitä puhutelleet
        Monet on kohdanneet tuossa valossa edesmenneet omaisensa. Tätä tälläistä tapahtuu sairaaloissa ja ilmiö on siksi tuttu monille lääkäreille ja hoitoalan ihmisille. Monet lääkärikin on kokeneet tämän ruumiista irtaantumisen ja he ovat perustaneet ryhmän jossa ilmiötä tutkitaan.
        Monet lääkärit on sitä mieltä, ettei ihmisen tietoisuus lopu fysiseen kuolemaan. Kristin uskossa myös annetaan tämä käsitys.
        Eräs ihme juttu eräästä ruumiista irtaantuneesta potilaasta: Kun hän oli irtaantunu ruumiistaan hän oli leijjaillu pitkin sairaalan käytäviä ja ruumiiseen tultuaan ja herättyään puhunut missä oli henki olentona käynyt ja sanonut, että sairaalan katolla on yksi sandaali!
        Kun oli menty katsomaan, niin siellä oli ollut todellakin yksi sandaali. Henkilöstä tiedettiin, ettei hän ollut käynyt sen sairaalan katolla koskaan.
        Raja tieto on rajatietoa tänäpäivänä, mutta joskus esm ruumiista irtaantuminen on ihmisille totisinta totta

        """Kristin uskossa myös annetaan tämä käsitys."""

        Ehkä jossakin epäraamatullisessa kristinuskon suunnassa. Raamattu ei sellaista tue.
        Raamatun mukaan kuolleet ovat tiedottomassa tilassa (nukkuvat), kunnes heidät viimeisenä päivänä, ylösnousemuksessa, Jeesuksen takaisin tullessa herätetään kuolleista.


    • xruorikoski

      Tuon ruumiista irtautumisen olen kokenut ja muuttaman sähköshokin. Tuon tunnelin päässä olevan valon olen mieltänyt tajunnan asteittaiseksi palaamiseksi. Ennen heräämistä alitajuntani syötti
      melko pitkään raamatullisia mielikuvia lukuunottamatta taivasta ja helvettiä, joita en nähnyt.
      Jälkeenpäin käsitykseksini on . että esimerkiksi muslimit tai hindut eivät näe vastaavss, vaan he kertovat omaan perimätietoonsa perustuvista näystä.

    • Korppis11

      Hoitamattoman kilpirauhasen vajaatoiminnon hälyttävä oire on kehosta irtaantuminen. Ihminen on siitä omituinen, että ei halua asiasta kertoa peläten ihmisten pitävän häntä hurahtaneena. Niin mimäkin.

      Olin pankissa jonottamassa kassalle. Yhtä äkkiä katsoin itseäni vierestä ja ihmettelin miten minä tuossa seison. Tilanne oli lyhyt. Eräs tuttavani kysyi kerran minulta keskustellessamme kilpirauhassairauksista, että olenko irtaantunut kehostani. Olin, vastasin ja samalla ymmärsin, että sairaus oli syynä pankin jonossa kokemaani kehosta irtaantumiseen.

      Kun sain lääkityksen ja se alkoi toimimaan en ole enää kokenut samaa.

      • kun-kuolen-olen-pois-

        Korppis11,
        Minulla on kilpiraus-vajaa toimintaa ollu ainaki kymmen vuotta, yliki,
        en muista edes mitä oireita tunsin,
        tavallisessa lääkärintarkastuksessa ne löysi vajaa toimintaa verikokeitten perusteella,
        on tyroksiini vakituinen lääkitys,
        EN ikinä ole kokenu irtautumista ruumiistani,
        enkä tajuttomana ole kokenu yhtikäs mitään,
        olen vajonnu pimeyteen siis ollu täysin pois, olematta missään,
        siksi uskon ettei kuoleman jälkeen ole mitään,
        on vain tyhjyys , pimeys , tietoisuuden täydellinen katoaminen,
        kun kuolen en ole missään, olen täysin pois,


      • Korppis11
        kun-kuolen-olen-pois- kirjoitti:

        Korppis11,
        Minulla on kilpiraus-vajaa toimintaa ollu ainaki kymmen vuotta, yliki,
        en muista edes mitä oireita tunsin,
        tavallisessa lääkärintarkastuksessa ne löysi vajaa toimintaa verikokeitten perusteella,
        on tyroksiini vakituinen lääkitys,
        EN ikinä ole kokenu irtautumista ruumiistani,
        enkä tajuttomana ole kokenu yhtikäs mitään,
        olen vajonnu pimeyteen siis ollu täysin pois, olematta missään,
        siksi uskon ettei kuoleman jälkeen ole mitään,
        on vain tyhjyys , pimeys , tietoisuuden täydellinen katoaminen,
        kun kuolen en ole missään, olen täysin pois,

        Oireita kilpirauhasen vajaatoiminnassa on monia. Minä lihoin, mimua paleli usein, hiuksia lähti ja koin tämän kehosta irtaantumisen.

        Lenkkipolulla meni näkö tunsin omituisen tunteen kuin napsahduksen päässä.

        Yhdistin oireen aivoverenvuotoon jäin seisomaan paikoilleni. Olin metsäpolulla. Miten selviän pois.

        Kuulin lumikolan ääntä kävelin ääntä kohti. Aloin taas näkemään. Kuljin hiljaa kotiin, istuin tuoliin. Sanoin lapsilleni, että äidin on käytävä lääkärissä.

        Onneksi päivystävä vanhempi lääkäri tajusi heti mistä oli kysymys. Hän teetätti kokeet, vajaatoiminta selvisi. Sain lääkityksen. Muistan kuinka alistunut olin tajutessani, että joudun syömään yhden thyroxinin joka päivä loppuelämäni.

        No, nyt se on jo totuttu tapa. Aamulla ekana lääke.


    • e.lä.mä

      Olen kokenut nuorena ilman mitään lääkitystä. Kaikki alkoi kirjasta kuinka rentoutuu vain makaamalla sängyssä. Alussa oli huomautus kuika pitää tehdä ne jätin väliin. Muutamien kertojen jälkeen aloin tuntea että asia toimii. Tein nämä iltapäivisin kerran pari viikossa. Sitten tapahtui näin itseni tavallaan kuin ulkopuolella koko huonetta kuva oli mustavalkoinen makasin sängyssä.

      Siihen jäi sekin kokeilu en suosittele jos teet täytyy joku toinen olla matkassa. Luultavasti elinten toiminta oli liian alhaista.

      Mitä tulee kuolemanjälkeiseen elämään (olotilaan) uskon kymmeniä tapahtumia.

    • VonOben

      Nuorempana näin usein unta että puhelinlankojen yllä liitelin käsiäni räpyttelemällä, olikohan se joku ennustus että seuraavassa elämässä tuolla räksyttelen? :D

    • haaveitatanssilavanluona

      juu minä haliuaisin irtautua ainakin läskeistäni ,,olisi niin mukavaa jättää ne talitinttien suotäväksi talvella ja ite liihotella laihana

    • UseInmiten

      Jeesus on tie, totuus ja elämä ja alasmeno ennen ylös suuntautumista. Hänen kanssaan on mahdollista irtautua kaikesta. Ainakin turhasta

    • roskapostiakin

      Päivittäin minulle tapahtuu noin ! Katson peiliin .

    • Kukkaisvalssi

      Ei se varmaankaan ollut ruumiista irtautuminen, mutta leijailemaan olen lähtenyt ison sinfoniaorkan avustuksella.

    • e.lä.mä

      Vastaukset tavallisia apina kansalta, heillä on suomimaailma kuin aatulla 1930-1940.

      • käyhän-lääkärissä-

        e.lä.mä

        sinä se jaksat höpistä aina sekavia,
        onko sinulla lääkitys kohdallaan,
        käyppäs lääkärissä kontrolli käynnillä,
        jos vaikka lääkitystä pitäisi lisätä,


    • Anonyymi

      Koskeeko korona rajoitukset, esim. maasta tulo tai meno, ruumiista irtautuneita ?

    • Anonyymi

      Voisitteko kirjoittaa sen pillerin nimen jonka myötä kokee tommoisia asioita.Miekin haluaisin kokea

      • Anonyymi

        Harmittaa että täällä pilataan hyvä aihe.
        Aloittaja kysyy että "oletteko kokeneet", siis niiltä jotka ovat kokeneet.

        Sitten tulee kaikki "vitsailijat" laukomaan "vitsejään", ja Tellukka höpöjuttuineen.
        Oppisi kunnioittamaan toisen kysymystä, ja jos hänelle ei ole sattunut mitään, niin pitäisi ison suunsa kerrankin kiinni.

        Olen itse kokenut, mutta en takuulla tule tänne kertomaan mitään toisten rienattavaksi.

        Ehkä olisi joku toinen palsta missä keskustella jossain muualla?

        Mutta oppikaa te muut, että jos ette kerran tiedä mitään asiasta, niin sivuuttakaa kohteliaasti ja antakaa heidän jotka ovat kokeneet keskustella rauhassa.

        "Vitsailijat" ovat oma juttu sinänsä, - ei teillä ole oikeaa huumoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa että täällä pilataan hyvä aihe.
        Aloittaja kysyy että "oletteko kokeneet", siis niiltä jotka ovat kokeneet.

        Sitten tulee kaikki "vitsailijat" laukomaan "vitsejään", ja Tellukka höpöjuttuineen.
        Oppisi kunnioittamaan toisen kysymystä, ja jos hänelle ei ole sattunut mitään, niin pitäisi ison suunsa kerrankin kiinni.

        Olen itse kokenut, mutta en takuulla tule tänne kertomaan mitään toisten rienattavaksi.

        Ehkä olisi joku toinen palsta missä keskustella jossain muualla?

        Mutta oppikaa te muut, että jos ette kerran tiedä mitään asiasta, niin sivuuttakaa kohteliaasti ja antakaa heidän jotka ovat kokeneet keskustella rauhassa.

        "Vitsailijat" ovat oma juttu sinänsä, - ei teillä ole oikeaa huumoria.

        Hyvä kommentti. - Nm. Twelve points


    • Anonyymi

      Kyllä olen oikeesti ollu kuolleena jonkun aikaa,
      lääkäri sanoman mukaan,
      mutta en ole kuolemassani nähnyt yhtikäs mitään
      oli pelkkää pimeetä, täysin tietoisuus on ollut poissa,
      pelkkää mustaa pimeetä eli ei kertakaikkiaan nähnyt yhtikäs mitään
      en tiennyt mistään mitään en tiennyt että olen ollut edes olemassa,

      siksi ajattelenkin
      kun lopullisesti kuolen
      olen täydellisesti poissa
      muinua ei enää ole missään muodossa,

      vaikka olen uskovainen
      ja uskon vahvasti jumalaan ja jeesukseen kristukseen sekä pyhään henkeen
      eli suojeluenkeleihin,
      sillä sen tiedostan elävässä elämässä että minua on todella suojeltu
      ja varjeltu
      jopa varmalta kuolemalta, usemman kerran eri kauhu tilanteissa, vaarallisissa tilanteissa, tukka nousee pystyyn vieläki niitä tilanteita muistellessa, jumalle kiitso ei käyny mitenkään
      ja suojeli samalla lapsen-lapseni hengen varmalat kuolemalta,
      jumala on olemassa
      uskoni jumalan olemassa oloon ei ikinä horju,

      sitä vaan en ikinä ole ymmärtäny miksi minä olen olemassa
      vaikka en ole yhtikäs mitään
      olen mitätön ihminen, kärsimysten maailmassa,
      kaikenlisäkki nyt vanhana erittäin kyllästyny elämään enään päivääkään,

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia aiheita ihmiset viitsivät kirjoitella kuolemaa odotellessa.
      Eläkkeellä on välivaihe, odotustila, työelämän ja haudan välissä.
      Kohta saamme tai emme saa tietää miten ruumiista irtaudutaan.
      Tuskin muistijälkeä jää eikä Jeesusta ole toivottamassa tervetulleeksi.

      • Anonyymi

        siitä en olekkaan varma, jeesus voi olla vastassa,
        olen uskovainen,

        kuten kirjoitin
        olin lääkärin sanoman mukaan myös ollut kuolleena jonkin aikaa,

        en nähnyt mitään
        enkä irtautunu ruumiistani minnekkää
        koska en ollut siinä tilanteessa olemassakaan enään,

        mutta
        sitten kun oikea kuolema tulee
        voi ollakki että jseesus on hakemassa, tai vastassa, vaikka nyt en näekkää,


    • Rima on 175cm. korkealla.
      Tunnet että nyt.
      Loikit kohti rimaa ponnistat...
      Saat oudon tunteen...sinä lennät pois maasta.
      -
      Rima on 340cm.
      Tuttu seiväs hellii kouraasi.
      Tunnet että nyt.
      Alat juosta...saat oudon tunteen.
      Isket seipääsi monttuun ja oikaiset jalkasi.
      Tunnet kuinka olisit eronut maasta...

      H.

    • Anonyymi

      Vähän ennen kuolemaa eletty elämä vilahtaa silmissä.

      Varjelus.
      Muistan kun putosin katolta heti välähti, onkohan lumikasa kohdallaan, oli niin putosin pehmeästi, metri sivuun olisi käydyt kipeää.

    • Anonyymi

      Kuka sen on jäänyt kertomaan, että vähän ennen kuolemaa elämä vilahtaa silmissä ?

      • Anonyymi

        Ne tyypit, jotka palaavat takaisin. Siis ovat jo kliinisesti kuolleita, mutta heräävät takaisin elämään. - Nm. Ehkä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe