Miksi eliitit eivät voi osoittaa vääräksi teorioit

Mua ihmetyttää tällä palstalla, että tullaan väittelemään jotain pelimiesteorioita tai seksuaalisen palkitsemisvallan ja rankaisuvallan teorioita vääräksi.

Mikseivät nämä "hyvä-osaiset" viitsi perehtyä tuohon PUA kulttuuriin ja näihin muihinkin seksuaalisen vallan teorioihin. Mikä näissä on mukamas harhaa? Osoittakaa itse parempi teoria. Vai onko vaan taka ajatuksena se, että pääsee tällä palstalla mollaamaan ätmejä ja tuntemaan ylemmyyden tunnetta.

115

1521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lienee huomauttaa vielä tämä, että tuo seksuaalinen palkitsemisvalta on jopa keskeinen osa tasoteoriaa, josta täällä paljon puhutaan.

• NainenRuudunTakaa

Miksi vaan et usko, kun sanon sulle, että pillu ei ole mikään palkinto?

• EdesUnissa

On mahdotonta osoittaa vääräksi teoriaa joka ei alunperinkään perustu mihinkään tieteelliseen menetelmään. Esittämäsi teoriat ovat yksittäisten ihmisten mielipiteitä, ja niistä johdetut yleistykset ovat siksi harhaanjohtavia. Kuinka mielipiteen voisikaan osoittaa vääräksi ?
      Oikeastaan sinä et esitäkään teorioita vaan hypoteesejä. Ongelma on vain että et hyväksy näkemään muiden selkeitä empiirisejä todisteita, jos ne eivät tue hypoteesiäsi, mutta toisaalta et juurikaan esitä itse hypoteeseille empiiristä todistusaineistoa.

Nuo palkitsemis ja rankaisuvalta ajatukset eivät kuulu mielestäni normaaliin seksuaalisuuteen, ja siksi voisitkin itse selventää miksi uskot moisiin "teorioihin" ? Ymmärrätkö itse että nuo molemmat teoriat lähtevät ajatuksesta että nainen on ostettavissa oleva seksuaalihyödyke. Minä en arvosta erityisesti naisia, mutta en väittäisi, että he ovat ostettavissa seksuaalisiin palveluksiin. Sinä sanot arvostavasi, mutta pidät heitä moraalittomina huorina. Miksiköhän sinun on vaikea tavata naiskumppani, vaikka olet näin suloinen mies ?

• Teoriatoimiikukello

Mikään yksittäisten ihmisten ole tuo on paskapuhetta. Tasoteoria on ihan yhtä selkeää faktaa kuin se että miksi rikas voi ostaa mitä vain mutta köyhä ei juuri mitään. Tasoteoria toimii yhtä selkeästi kuin esimerkkikin. Jos se ei olisi totta niin miksi rumat miehet ovat järjestään niitä jotka itkevät suhteen puutetta? Tasoteorialle tulevat näinollen sokeaksi henkilöt joille se ei aiheuta ongelmia kuten naiset ja komeat miehet. He sokeutuvat koko teorialle ja siksi kieltävät sen. Ihan kuten rikkaat sokeutuvat täysin köyhien ihmisten ongelmille.

• NainenRuudunTakaa
        Teoriatoimiikukello kirjoitti:

Mikään yksittäisten ihmisten ole tuo on paskapuhetta. Tasoteoria on ihan yhtä selkeää faktaa kuin se että miksi rikas voi ostaa mitä vain mutta köyhä ei juuri mitään. Tasoteoria toimii yhtä selkeästi kuin esimerkkikin. Jos se ei olisi totta niin miksi rumat miehet ovat järjestään niitä jotka itkevät suhteen puutetta? Tasoteorialle tulevat näinollen sokeaksi henkilöt joille se ei aiheuta ongelmia kuten naiset ja komeat miehet. He sokeutuvat koko teorialle ja siksi kieltävät sen. Ihan kuten rikkaat sokeutuvat täysin köyhien ihmisten ongelmille.

Varmaan jos ei käy koskaan missään ihmisten ilmoilla, niin on helppo ajatella, että vain kauniilla ja komeilla on parisuhteita.

Oma rumuus taas... Niin ne anorektiset naisetkin näkee peilissä omia läskejään, vaikka vaaka sanois alipainoa.

Tai sitten sitä, ettei osata/viitsitä panostaa omaan habitukseen.

• läpinäkyvää

Status ja resurssimiehen epätoivoinen psyykkeen ja itserakkauden suojeluyritys. Psyykkeesi ei kestä sitä, että pystyisit tunnustamaan itsellesikään naisonnesi johtuvan suurimmaksi osaksi vain resurssien ja statuksen antamasta haloefektistä.

• läpinäkyvää kirjoitti:

Status ja resurssimiehen epätoivoinen psyykkeen ja itserakkauden suojeluyritys. Psyykkeesi ei kestä sitä, että pystyisit tunnustamaan itsellesikään naisonnesi johtuvan suurimmaksi osaksi vain resurssien ja statuksen antamasta haloefektistä.

Tai sitten sinulla sattuu olemaan vaan lennokas mielikuvitus. Sepität tarinoita oman ymmärryksen puutteen korjaamiseksi. Rumuus, statuksen puute, jännyyden puute, alkoholittomuus, sosiaalisten taitojen puute... näitähän täällä jankutetaan. Mikään ei ole normaalia... aina pitää olla sepitys johonkin. Tällä palstalla kaltaisesi ei ymmärrä käsitettä tavallinen ihminen, mies tai nainen. Ei, vaan on lutkia, jännämiehiä, atm, ytm, ketmi, aisuri...vaikka noita tavallisien ihmisten nippuja kulkee tuolla maailmassa missä vaan. Ja itse olet sellainen myös. Tavallinen, mutta ajatukset on satua.

• EdesUnissa
        läpinäkyvää kirjoitti:

Tuossa kommentissa tartuit juuri siihen mihin se typerin yksilö tarttuu, eli empiiriseen todisteeseen, jolla ei ole yksinään arvoa.

Kritiikkini kohdistui ennenkaikkea siihen että seksuaalisen palkitsemisvallan. -rangaistusvallan ja tasoteorioiden takana ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa. Koko homma perustuu parin yksilön mielipiteisiin, ilman ensimmäistäkään tutkimusaineistoa. Jos tutkimusaineisto löytyy, niin tokihan olisimme kaikki innostuneita lukemaan se. Vasta sen luettuaan ihminen voi arvioida onko aineisto johtopäätöksiä tukevaa, vai onko sen tulkinnassa tehty analyyttinen virhe.

Eli kunnes itse aineiston luotettavuus on selvitetty, ei ole järkevää nojautua toisten kirjoituksiin.

Mutta jos naisonni on riippuvainen vain resursseista, niin sehän on hyvä asia. Silloin laiska luuseri-joukko putoaa pois geeni perimästä ja evoluutio jatkaa vuosituhansien kulkuaan parempien ja kauniimpien ihmisten suuntaan. Oikeastaan voisi lopettaa pariutumattomien miesten terveydenhuollon 30v iässä ?

• aggressiosta.huomaa
        EdesUnissa kirjoitti:

Tuossa kommentissa tartuit juuri siihen mihin se typerin yksilö tarttuu, eli empiiriseen todisteeseen, jolla ei ole yksinään arvoa.

Kritiikkini kohdistui ennenkaikkea siihen että seksuaalisen palkitsemisvallan. -rangaistusvallan ja tasoteorioiden takana ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa. Koko homma perustuu parin yksilön mielipiteisiin, ilman ensimmäistäkään tutkimusaineistoa. Jos tutkimusaineisto löytyy, niin tokihan olisimme kaikki innostuneita lukemaan se. Vasta sen luettuaan ihminen voi arvioida onko aineisto johtopäätöksiä tukevaa, vai onko sen tulkinnassa tehty analyyttinen virhe.

Eli kunnes itse aineiston luotettavuus on selvitetty, ei ole järkevää nojautua toisten kirjoituksiin.

Mutta jos naisonni on riippuvainen vain resursseista, niin sehän on hyvä asia. Silloin laiska luuseri-joukko putoaa pois geeni perimästä ja evoluutio jatkaa vuosituhansien kulkuaan parempien ja kauniimpien ihmisten suuntaan. Oikeastaan voisi lopettaa pariutumattomien miesten terveydenhuollon 30v iässä ?

Egollesi tämä asia on näemmä kova paikka.

• rrhnyt
        EdesUnissa kirjoitti:

Onhan nämä pariutumisasiat olleet tiedossa evoluutiobiologian ja sosiaalipsykologian aloilla jo varmaan lähemmäs sata vuotta. Siitä vaan kahlaamaan tutkimuksia. Tasoteoria edustaa samaa linjaa hieman nykypäivään sovitettuna ja luonnollisesti yleistää, kuten kaikki tieteelliset teoriat. Kyllä siellä ihan kunnon aineistot taustalla on.

Siitä olen samaa mieltä, että meille rumille ätmeille ja muillekin halukkaille pitäisi valtion toimesta tarjota mahdollisuus eutanasiaan. Näin jalostuisi suomalainen rotu ja yhteiskuntakin paremmaksi, valioyksilöiden valtakunnaksi.

• "Mikseivät nämä "hyvä-osaiset" viitsi perehtyä tuohon PUA kulttuuriin ja näihin muihinkin seksuaalisen vallan teorioihin. Mikä näissä on mukamas harhaa? Osoittakaa itse parempi teoria. Vai onko vaan taka ajatuksena se, että pääsee tällä palstalla mollaamaan ätmejä ja tuntemaan ylemmyyden tunnetta."

"Lienee huomauttaa vielä tämä, että tuo seksuaalinen palkitsemisvalta on jopa keskeinen osa tasoteoriaa, josta täällä paljon puhutaan."

Ihan se, että jokainen saa itse päättää omasta elämästään ja kenen kanssa seksiä harrastaa, niin sinäkin saat olla sitä mieltä teorioista ja niiden todenmukaisuuksista. Tulostahan tulee ihan sillä, mikä on totta. Jos alat tehdä itsestäsi pelimiestä ja manipuloimaan naisia sänkyyn, niin omapahan on asiasi. On sulle jo niin moni selittänyt asiaa/teoriaa vääräksi, mutta jankkaat vaan samaa... Eli olet jo päättänyt, mihin elämäsi käytät... Ja et näe muuta...anna sitten mennä niin....mitäs hittoa kyselet enää.

• NainenRuudunTakaa

Niinpä. Aika monta kertaa olen sanonut esim. kiintymyssuhdeteoriasta, joka selittää aitoa läheisyyttä ja niitä hyviä suhteita, jota väität kaipaavasi.

Ja kun just sulle linkattiin kriittinen tutkimus laasasen teoriasta, mut ei vaan kelpaa, kun kaikki pitäis valmiiksi pureskella.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Niinpä. Aika monta kertaa olen sanonut esim. kiintymyssuhdeteoriasta, joka selittää aitoa läheisyyttä ja niitä hyviä suhteita, jota väität kaipaavasi.

Ja kun just sulle linkattiin kriittinen tutkimus laasasen teoriasta, mut ei vaan kelpaa, kun kaikki pitäis valmiiksi pureskella.

Niin. Jokainen ottaa vastuun omasta elämästään ja tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Tässä on ollut aika hyvää kommenttia, mistä olisi jo voinut ottaa koppia.

Tuo jo, että ihmiset pitää jakaa ”eliittiin” ja vastaosastoon kuullostaa siltä, että TV kokee, että on jo syntymästä jaettu ihmisille eri ”kastit” ja niihin ei voi itse vaikuttaa.

Hyvä tahto ja ymmärtäminen ei auta häntä, jos oma yritys jää punnitsemisasteelle ja noista kasti ja tasoajatuksista ei pääse eroon. Sitten ne on vaan koettava. Kai sitä itsekin on aikanaan mennyt ”kantapään kautta” oppiessa tietään eteenpäin. Teoria on teoriaa. Käytäntö sen näyttää. Vain virheistä voi oppia.

• lempeä_herätys
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Niin... Kyse ei ole hyväosaisuudesta vs. huono-osaisuudesta vaan kiintymyssuhteen laatueroista. Seksuaalinen palkitsemisvalta ja rankaisuvalta sekä pelimieskonstit ovat kaukana turvallisesta kiintymyssuhteesta. Turvallisessa kiintymyssuhteessa ei ole tarvetta kokemukselle valtaepätasapainosta tai manipulaatiosta, koska yksilöiden väliset tarpeet, toiveet ja pelot neuvotellaan tilannekohtaisesti. Sekä hyvä- että huono-osaisissa on turvallisesti ja turvattomasti kiintyviä yksilöitä.

• NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

Niin. Jokainen ottaa vastuun omasta elämästään ja tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Tässä on ollut aika hyvää kommenttia, mistä olisi jo voinut ottaa koppia.

Tuo jo, että ihmiset pitää jakaa ”eliittiin” ja vastaosastoon kuullostaa siltä, että TV kokee, että on jo syntymästä jaettu ihmisille eri ”kastit” ja niihin ei voi itse vaikuttaa.

Hyvä tahto ja ymmärtäminen ei auta häntä, jos oma yritys jää punnitsemisasteelle ja noista kasti ja tasoajatuksista ei pääse eroon. Sitten ne on vaan koettava. Kai sitä itsekin on aikanaan mennyt ”kantapään kautta” oppiessa tietään eteenpäin. Teoria on teoriaa. Käytäntö sen näyttää. Vain virheistä voi oppia.

Sulla on hyvä realistinen ote siihen, että jokaisen on oma elämänsä elettävä. Mulla on selvästi vieläkin liikaa tytöiltä edellytettyä auttajaroolia päällä. Että oon jaksanut selittää, koska on se toive, että toinen oppii. Että tavallaan haluaisi pureskella sen jutun toisen puolesta, kun asioiden analysointi on kivaa, ja ihmisten auttamisesta tulee hyvä mieli myös. Mutta eihän se maailma niin toimi, vaan jokaisen on ihan itse se oma elämänsä elettävä. No, nyt toistinkin jo itseäni. ;)

• NainenRuudunTakaa
        lempeä_herätys kirjoitti:

Niin... Kyse ei ole hyväosaisuudesta vs. huono-osaisuudesta vaan kiintymyssuhteen laatueroista. Seksuaalinen palkitsemisvalta ja rankaisuvalta sekä pelimieskonstit ovat kaukana turvallisesta kiintymyssuhteesta. Turvallisessa kiintymyssuhteessa ei ole tarvetta kokemukselle valtaepätasapainosta tai manipulaatiosta, koska yksilöiden väliset tarpeet, toiveet ja pelot neuvotellaan tilannekohtaisesti. Sekä hyvä- että huono-osaisissa on turvallisesti ja turvattomasti kiintyviä yksilöitä.

Oot yksi palstan fiksuimmista ja ihanimmista kirjoittajista. <3.

Sulla on hyvä realistinen ote siihen, että jokaisen on oma elämänsä elettävä. Mulla on selvästi vieläkin liikaa tytöiltä edellytettyä auttajaroolia päällä. Että oon jaksanut selittää, koska on se toive, että toinen oppii. Että tavallaan haluaisi pureskella sen jutun toisen puolesta, kun asioiden analysointi on kivaa, ja ihmisten auttamisesta tulee hyvä mieli myös. Mutta eihän se maailma niin toimi, vaan jokaisen on ihan itse se oma elämänsä elettävä. No, nyt toistinkin jo itseäni. ;)

No mä oon itse kelannut noista ajatuksista mitä Tod. Vaikeeta on nyt puhunut, pois. Samantapaisia kysymyksiä viskellyt aikoinaan täällä nimimerkillä ”tähänsekaappi”.

Tuo auttaminen ymmärtämään on ihan luonnollista. Sitä mäkin huomaan tekeväni lasten kanssa välillä. Mutta toisaalta pitää antaa tehdä virheitäkin. Ja vastuuttaa. Kaikki mitä tehdään, tehdään itsensä vuoksi. Esim. koulut jne. Ja siitä se mielekkyys tulee.

Ymmärrän kyllä tämänkin aloituksen ajatuksen entisestä elämästäni. Mutta ei kukaan olisi muakaan voinut täysin neuvoa, kyllä se oma kokemus on ainoa oikea indikaattori. Tosin onhan nämä keskustelut taas sellainen toinen vaihtoehto, jos omat mielipiteet ei täsmääkkään ja toimi...

Ps. Joku fiksu on sanonut, että elä sano mitään varmana toiselle, vaan kysy. Kysymyksiä on hyvä heittää vastaukseksi kysymyksiin...

• NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

No mä oon itse kelannut noista ajatuksista mitä Tod. Vaikeeta on nyt puhunut, pois. Samantapaisia kysymyksiä viskellyt aikoinaan täällä nimimerkillä ”tähänsekaappi”.

Tuo auttaminen ymmärtämään on ihan luonnollista. Sitä mäkin huomaan tekeväni lasten kanssa välillä. Mutta toisaalta pitää antaa tehdä virheitäkin. Ja vastuuttaa. Kaikki mitä tehdään, tehdään itsensä vuoksi. Esim. koulut jne. Ja siitä se mielekkyys tulee.

Ymmärrän kyllä tämänkin aloituksen ajatuksen entisestä elämästäni. Mutta ei kukaan olisi muakaan voinut täysin neuvoa, kyllä se oma kokemus on ainoa oikea indikaattori. Tosin onhan nämä keskustelut taas sellainen toinen vaihtoehto, jos omat mielipiteet ei täsmääkkään ja toimi...

Ps. Joku fiksu on sanonut, että elä sano mitään varmana toiselle, vaan kysy. Kysymyksiä on hyvä heittää vastaukseksi kysymyksiin...

Niinpäs näinpäs, tämä fiksu peeäs. :)

<3.

• lempeä_herätys

Kiitos, samoin sinä! :D

• Valitsemmepuolemme
        Dissident kirjoitti:

Kasti esimerkki on hyvä sillä markkina arvossahan on kyse kastista. Ihmisille on jaettu tavallaan punaiset ja valkoiset hihamerkit. Verratkaapa vaikka sadan vuoden takaista historiaa. Kumpikin ryhmä oli omasta mielestä oikeassa mutta miksi annetaan aina käsitys että se valkoinen oli enemmän oikeassa? Ihan sama laini toimii tässäkin ma väittelyssä. On tämä valkoritarifeminismi ryhmä joka pyrkii kääntämään ajatukset puolelleen tyyliin "ätmejä ei edes kiinnosta naiset" kuin sanoa se suoraan että teitä syrjitään juurikin teidän ulkonäön vuoksi joka on suurin syy pariutumattomuudelle. Ei kouluttamattomuus, työttömyys, köyhyys koska moni ätmi on hyvin toimeentuleva ja hyvin koulutettu. Ympärillä vain rumuus estää nykypinnallisuuden aikaan pariutumisen. Kuten huomaamme vastapuoli pyrkii aina jos sanat loppuvat niin häpäisyn keinoin saattelemaan muille käsitys kuinka "minä olen oikeassa ja nuo tyhmät ätmit väärässä"

• NainenRuudunTakaa
        Valitsemmepuolemme kirjoitti:

Kasti esimerkki on hyvä sillä markkina arvossahan on kyse kastista. Ihmisille on jaettu tavallaan punaiset ja valkoiset hihamerkit. Verratkaapa vaikka sadan vuoden takaista historiaa. Kumpikin ryhmä oli omasta mielestä oikeassa mutta miksi annetaan aina käsitys että se valkoinen oli enemmän oikeassa? Ihan sama laini toimii tässäkin ma väittelyssä. On tämä valkoritarifeminismi ryhmä joka pyrkii kääntämään ajatukset puolelleen tyyliin "ätmejä ei edes kiinnosta naiset" kuin sanoa se suoraan että teitä syrjitään juurikin teidän ulkonäön vuoksi joka on suurin syy pariutumattomuudelle. Ei kouluttamattomuus, työttömyys, köyhyys koska moni ätmi on hyvin toimeentuleva ja hyvin koulutettu. Ympärillä vain rumuus estää nykypinnallisuuden aikaan pariutumisen. Kuten huomaamme vastapuoli pyrkii aina jos sanat loppuvat niin häpäisyn keinoin saattelemaan muille käsitys kuinka "minä olen oikeassa ja nuo tyhmät ätmit väärässä"

Jos ulkonäkö on suurin syy pariutumattomuudelle, niin miksei miehet sijoita rahojaan sen parantamseen? Miksei ole isoja markkinoita miesten ulkonäön parantamiseen ja ohjeita ja blogeja?

• EdesUnissa

Jos ulkonäkö on suurin syy pariutumattomuudelle, niin miksei miehet sijoita rahojaan sen parantamseen? Miksei ole isoja markkinoita miesten ulkonäön parantamiseen ja ohjeita ja blogeja?

Itseasiassa on moiset markkinat. Johtotasolla useat miehet korjaavat plastiikalla ja kosmetiikalla olemustaan. Syynä ei ole kylläkään naiset, vaan uhkaavat nuoremmat miehet kilpailemassa samoista pakoista.

Ulkonäkö on aina suhteellista. Onko tämä sitten ihanne ulkonäköä? Media on tässä erittäin hyvä manipuloia.

https://www.seiska.fi/Telkkari/Jersey-Shore-tahti-kieltaytyi-uudesta-tuotantokaudesta-korvattiin-1-500-euron-seksinukella

Tässä siis juuri tullaan siihen ongelmaan - mikä on sitten hyvä ulkonäkö???????

• NainenRuudunTakaa
        EdesUnissa kirjoitti:

Itseasiassa on moiset markkinat. Johtotasolla useat miehet korjaavat plastiikalla ja kosmetiikalla olemustaan. Syynä ei ole kylläkään naiset, vaan uhkaavat nuoremmat miehet kilpailemassa samoista pakoista.

Verrattuna naisille markkinoitaviin tuotteisiin, toi on tosi vähän. Ja tosiaan ei syy. Jos se pariutuminen on niin ulkonäöstä kiinni, niin miksei sit ole vastaavia tai vielä naisiakin suurempia kauneudenhoitomarkkinoita miehille?

Verrattuna naisille markkinoitaviin tuotteisiin, toi on tosi vähän. Ja tosiaan ei syy. Jos se pariutuminen on niin ulkonäöstä kiinni, niin miksei sit ole vastaavia tai vielä naisiakin suurempia kauneudenhoitomarkkinoita miehille?

Ei ole todellakaan pelkästä ulkonäöstä kiinni. Tiedän tämän kokemuksesta. Toki poikkeus tapaukset ovat sitten erikseen, jolloin olis ehkä vähän hyvä kiinnittää edes jonkin verran huomiota omiin elin tapoihin. Mutta tuo median manipuolointi on kyllä yksi ongelma, kuten esimerkiksi nuo tositv sarjojen lihaskimput, joista mainitsin tuossa aikaisemmassa kommentissa. Tai sen voit siis itse todeta lukemalla tuon artikkelin tuosta Seiskasta.

• NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

Mikä sut sit sai kasvamaan ulos ätmiajattelusta?

Ätmisaduthan on siitä käteviä, että kun niiden avulla suunnistaa maailmassa, niin ne ehkäisee törmäämistä päinvastaiseen informaatioon kun pitää ei-ätmit ja esim. naiset loitolla ja yksinäisyyden ja katkeruuden kuplaa yllä.

• satujen.taika

Ätmisaduthan on siitä käteviä, että kun niiden avulla suunnistaa maailmassa, niin ne ehkäisee törmäämistä päinvastaiseen informaatioon kun pitää ei-ätmit ja esim. naiset loitolla ja yksinäisyyden ja katkeruuden kuplaa yllä.

Teidän saduthan on siitä käteviä, että kun niiden avulla suunnistaa maailmassa, niin ne ehkäisee törmäämistä päinvastaiseen informaatioon kun pitää itselleen epämiellyttävät totuudet loitolla ja itsekästä ja itsepetoksellista kuplaa yllä.

Tulee mieleen ihan se kaunis mieli leffa. Sekin matemaatikko kärsi hallusinaatioidta ja lopulta vanhana pieruna keksi ajatella oikeasti loogisesti. Itsehän me kaikki ajatukset tehdään. Saa jokainen tahollaan vetää johtopäätökset, miten pariutuminen tapahtuu. Kuunteleeko muita, vai itseään oikeasti.

• NainenRuudunTakaa
        satujen.taika kirjoitti:

Teidän saduthan on siitä käteviä, että kun niiden avulla suunnistaa maailmassa, niin ne ehkäisee törmäämistä päinvastaiseen informaatioon kun pitää itselleen epämiellyttävät totuudet loitolla ja itsekästä ja itsepetoksellista kuplaa yllä.

Hirveetä kun on naiset niin itsekkäitä, etteivät oo paapomassa miesten tarpeita.

• Valitsemmepuolemme kirjoitti:

Eiköhän siinä sodassa joskus mennyt juurikin varsinaiset kysymykset ääripäitten ajatusten jalkoihin? Kuitenkin vähän aikaa siitä, oli punaiset ja valkoiset ritirinnan puolustamassa kummallekin tärkeää yhteistä asiaa, Suomea. Ja siinä sodassa taas tosipunaisia vedettiin omien toimesta kunnolla höplästä rajan takaa. (Kts.Terijoen hallitus)

Kyllä Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet aikahyvin taattu. Lähtökohdat edelleen vaihtelee, mutta sitä tuskin saadaan absoluuttisen samalle tasolle ikinä.

Elämä vaan ei ole helppoa, katsotpa kastiajatuksissanne mitä luokkaa tahaansa.

• NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

Eiköhän siinä sodassa joskus mennyt juurikin varsinaiset kysymykset ääripäitten ajatusten jalkoihin? Kuitenkin vähän aikaa siitä, oli punaiset ja valkoiset ritirinnan puolustamassa kummallekin tärkeää yhteistä asiaa, Suomea. Ja siinä sodassa taas tosipunaisia vedettiin omien toimesta kunnolla höplästä rajan takaa. (Kts.Terijoen hallitus)

Kyllä Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet aikahyvin taattu. Lähtökohdat edelleen vaihtelee, mutta sitä tuskin saadaan absoluuttisen samalle tasolle ikinä.

Elämä vaan ei ole helppoa, katsotpa kastiajatuksissanne mitä luokkaa tahaansa.

Helpostihan sitä on kukin se maailman suurin kärsijä ja muista kuvitellaan ties mitä. Mutta jokaisella on omat haasteensa elämässä, erilaiset.

• 12121212121212

Kyllä markkinat ovat olemassa. Et vain huomaa niitä koska miehet eivät puhu siitä kuinka he parantelevat ulkonäköään. Sitä ei pidetä miehekkäänä.
        Syy miksi markkinat ovat pienemmät kuin naisilla, on se että naiset katsovat miehessä lähinnä geneettisiä ominaisuuksia, joiden muokkaaminen on vaikeaa tai mahdotonta.
        Näitä ovat muun muassa:
        - pituus
        - hartioiden, rintakehän, lantion jne luuston malli
        - leukalinja, pään muoto, silmien sijainti
        - äänen korkeus
        - vanhempana hiusten tuuheus

• bgbhn

Kiintymyssuhdeteoriahan on osoitettu jo montka kertaa aivan huuhaaksi. Kyseessä ei ole tieteellinen teoria ensinkään. Ja vaikka sitä pitäisi todellisuutta kuvaavana, ei sekään kerro mitään pariutumisesta vaan siitä, minkä pituisiksi ja laatuisiksi hankitut ihmissuhteet muodostuvat. Kiintymyssuhde ei esitä lainkaan sitä, miksi joistakuista kiinnostutaan ja toisista ei.

• 12121212121212
        bgbhn kirjoitti:

Kiintymyssuhdeteoriahan on osoitettu jo montka kertaa aivan huuhaaksi. Kyseessä ei ole tieteellinen teoria ensinkään. Ja vaikka sitä pitäisi todellisuutta kuvaavana, ei sekään kerro mitään pariutumisesta vaan siitä, minkä pituisiksi ja laatuisiksi hankitut ihmissuhteet muodostuvat. Kiintymyssuhde ei esitä lainkaan sitä, miksi joistakuista kiinnostutaan ja toisista ei.

Niinpä. Kiintymyssuhdemalli kertoo siitä miten joku pariutuu, MAT siitä ketkä ovat potentiaalisia kumppaneita.
        Voi olla että nainen X pariutuu kiintymyssuhdemallin mukaisesti, mutta ollakseen kiinnostava tämän naisen silmissä, miehen on täytettävä tietyt ulkonäköön ja statukseen liittyvät tunnusmerkit.
        = ensin katsotaan taso, sen jälkeen oman tasoisista valikoituu sopiva, jonka kanssa kiintymyssuhde on mahdollinen.
        Matalampitasoisen näkökulmasta on yksi ja sama vaikkei naiselle kelpaisi joku _tietty_ YTM tai KTM, olennaista on ettei naiselle kelpaisi yksikään ATM.

• lempeä_herätys
        bgbhn kirjoitti:

Tämä saattaa kyllä olla totta. Se selittäisi sen, miksi minun on mahdotonta muodostaa parisuhdetta, vaikka pystyn helposti muodostamaan ns. turvallisia kiintymyssuhteita muihin ihmisiin.

• lempeä_herätys kirjoitti:

Tämä saattaa kyllä olla totta. Se selittäisi sen, miksi minun on mahdotonta muodostaa parisuhdetta, vaikka pystyn helposti muodostamaan ns. turvallisia kiintymyssuhteita muihin ihmisiin.

Kiintymyssuhde vaatii aikamoisen itsensä tuntemisen, että kumpikin saa suhteesta hyvän fiiliksen. Usein näistä tulee ns. toispuoleisia.
        Ei sekään siis ongelmatonta, mutta ehkä se on rehellinen, vaikka joskus karunkin todellinen...

Eräs ystävä sanoi, että siinä kaksi itsensä hyväksyvää kulkee yhdessä eheytymisen tietä. Se on aika huikee tuumaus....

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

Kiintymyssuhde vaatii aikamoisen itsensä tuntemisen, että kumpikin saa suhteesta hyvän fiiliksen. Usein näistä tulee ns. toispuoleisia.
        Ei sekään siis ongelmatonta, mutta ehkä se on rehellinen, vaikka joskus karunkin todellinen...

Eräs ystävä sanoi, että siinä kaksi itsensä hyväksyvää kulkee yhdessä eheytymisen tietä. Se on aika huikee tuumaus....

Niin. Olen kyllä valtavan iloinen siitä, että minulla on hyviä ystäviä. Heidän merkityksensä korostuu varsinkin meillä, jotka emme pääse parisuhteisiin. Ja on mukavaa "eheytyä" sellaisen ystävän kanssa, joka ymmärtää, miltä tällainen elämä tuntuu.

Niin. Olen kyllä valtavan iloinen siitä, että minulla on hyviä ystäviä. Heidän merkityksensä korostuu varsinkin meillä, jotka emme pääse parisuhteisiin. Ja on mukavaa "eheytyä" sellaisen ystävän kanssa, joka ymmärtää, miltä tällainen elämä tuntuu.

No oletko luopunut jo toivosta? Etkö usko, että joku päivä tulee vastaan se samanmoinen? Tunnistatko?

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

No oletko luopunut jo toivosta? Etkö usko, että joku päivä tulee vastaan se samanmoinen? Tunnistatko?

Olen luopunut toivosta. En enää edes liiku paikoissa, joissa vapaita miehiä liikkuu.

Seksiseuraa olen aina saanut helposti, mutta usein sekstailukin vain korostaa sitä, että ihmiset katsovat pelkkää ulkokuorta.

Olen luopunut toivosta. En enää edes liiku paikoissa, joissa vapaita miehiä liikkuu.

Seksiseuraa olen aina saanut helposti, mutta usein sekstailukin vain korostaa sitä, että ihmiset katsovat pelkkää ulkokuorta.

Dou! Oletpa kokenut pahasti vastamäkeä... surullista...

Seksiseura on vaan buranaa tulehdukseen.... Muuten...miksi tulehdukseen pitää syödä vielä kipulääkettä? Omituista...kipuhan on tieto, että jotain paikkaa piitää säästellä. Ehkä tuossakin on voinut käydä nimenomaan niin... kipu poistuu hetkeksi, mutta syy ei poistu....

Oletkos miettinyt, että voisit oppia löytämään oikeanlaisen ihmisen? Meitä on täällä paljon...erilaisia...

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

Dou! Oletpa kokenut pahasti vastamäkeä... surullista...

Seksiseura on vaan buranaa tulehdukseen.... Muuten...miksi tulehdukseen pitää syödä vielä kipulääkettä? Omituista...kipuhan on tieto, että jotain paikkaa piitää säästellä. Ehkä tuossakin on voinut käydä nimenomaan niin... kipu poistuu hetkeksi, mutta syy ei poistu....

Oletkos miettinyt, että voisit oppia löytämään oikeanlaisen ihmisen? Meitä on täällä paljon...erilaisia...

Minä viihdyn nettikeskusteluissa sen vuoksi, että täällä kukaan ei näe, miltä näytän. En halua liikkua ulkona enää, koska minulla on tunne, että siellä kukaan ei kuuntele minua. Täällä kuuntelee. Se on sitä minun ”säästelyäni”.

Burana on joskus parempi vaihtoehto kuin jatkuva tulehdus. Ei siinä mitään sen monimutkaisempaa ole. Ja 10-15 vuoden kuluttua minun buranani alkaa olla vanhentunutta, joten toisaalta siitä kannattaa nauttia nyt vielä, kun se on mahdollista.

• 12121212121212

Olithan tietoinen siitä että koska miehet ovat vähemmän ronkeleita seksiseuran suhteen, naisen SeksiMA on aina huomattavasti korkeampi kuin ParisuhdeMA?

Toisin sanottuna, jos rimasi parisuhdetta etsiessä on samalla korkeudella kuin seksiä etsiessä, todennäköisin lopputulos on etteivät miehet halua sinulta kuin seksiä.

Tästä pääsemmekin kysymykseen mitkä ovat tasoon liittyvät vaatimuksesi miehelle?
        - ulkonäkö: pituus, vartalotyyppi, kasvokomeus, äänen korkeus
        - raha ja status: koulutus, ammatti, luonteenpiirteet joilla menestystä saavutetaan (kunnianhimo, määrätietoisuus, johtajaominaisuudet), sosiaalinen status kaveripiireissä

Ja mitä olet itse tehnyt nostaaksesi tasoasi? Naisen taso siis muodostuu ensisijaisesti tämän listan mukaisista ominaisuuksista:
        - kauneus
        - nuoruus

Minä viihdyn nettikeskusteluissa sen vuoksi, että täällä kukaan ei näe, miltä näytän. En halua liikkua ulkona enää, koska minulla on tunne, että siellä kukaan ei kuuntele minua. Täällä kuuntelee. Se on sitä minun ”säästelyäni”.

Burana on joskus parempi vaihtoehto kuin jatkuva tulehdus. Ei siinä mitään sen monimutkaisempaa ole. Ja 10-15 vuoden kuluttua minun buranani alkaa olla vanhentunutta, joten toisaalta siitä kannattaa nauttia nyt vielä, kun se on mahdollista.

Auts... Tuo kuullostaa toisen suusta pahemmalta, kun itse on joskus kokenut....

Mihin se usko karahti? Onko joku yksi syy? Mulla sellainen sai aikaan muutoksen...

• Dissident kirjoitti:

Mihin se usko karahti? Onko joku yksi syy? Mulla sellainen sai aikaan muutoksen...

Niin ja tuo pikkukakkonen on sitten palstan johtava ma-teoreetikko. Esittelen teidät samalla...

Pikkukakkonen tässä lempis ja lempis, tässä pikkukakkonen.. heh

• lempeä_herätys
        12121212121212 kirjoitti:

Olithan tietoinen siitä että koska miehet ovat vähemmän ronkeleita seksiseuran suhteen, naisen SeksiMA on aina huomattavasti korkeampi kuin ParisuhdeMA?

Toisin sanottuna, jos rimasi parisuhdetta etsiessä on samalla korkeudella kuin seksiä etsiessä, todennäköisin lopputulos on etteivät miehet halua sinulta kuin seksiä.

Tästä pääsemmekin kysymykseen mitkä ovat tasoon liittyvät vaatimuksesi miehelle?
        - ulkonäkö: pituus, vartalotyyppi, kasvokomeus, äänen korkeus
        - raha ja status: koulutus, ammatti, luonteenpiirteet joilla menestystä saavutetaan (kunnianhimo, määrätietoisuus, johtajaominaisuudet), sosiaalinen status kaveripiireissä

Ja mitä olet itse tehnyt nostaaksesi tasoasi? Naisen taso siis muodostuu ensisijaisesti tämän listan mukaisista ominaisuuksista:
        - kauneus
        - nuoruus

Sanotaanko näin päin, että olen kohtuullisen nuori ja kohtuullisen kaunis, mutta kierrän kaukaa jokaisen miehen, jolle nuo kaksi kriteeriä ovat naisissa tärkeimmät.

Jos se vaatii kaikkien miesten kiertämistä kaukaa, sitten teen niin. :D

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

Olen tavannut yhden miehen, joka piti luonteestani. Etsimisvaihe oli niin rankka, etten halua käydä sitä läpi enää.

• lempeä_herätys

Kiitos, samoin. Jos olisit mies, voisimme mennä heti naimisiin. :D Tai mistäs minä tiedän, oletko. :D

Olen tavannut yhden miehen, joka piti luonteestani. Etsimisvaihe oli niin rankka, etten halua käydä sitä läpi enää.

No onhan se. Mutta toisaalta itse koin, että sekin oli tie... Oikean ihmisen luo tie ei ole ruusuinen...

Mä kyllä koin aikamoista rauhaa tässä kun toukokuussa löysin ihanan naisen. Siis ennen sitä jo. Ehkä mä olin vasta silloin valmis? Ehkä mun hetken flekmaattisuus etsinnöissä tekikin hyvää? Mutta en mä ehkä uskoa menettänyt kuitenkaan? Mutta aloin jo taipua ennemmin pessimistiseksi kuin pysyä yltiöoptimistina...mitä kyllä aikalailla olen ollut. Ja aika skeptinen oli kuulemma nainenkin ollut...

Ei sitä vaan kyllä tiedä milloin jostain tupsahtaa...se voi olla vaikka pikkuinen hupsutteluilta ja laitat jonkun Tinderin ja se kopsahtaa kohdalleen...

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

No onhan se. Mutta toisaalta itse koin, että sekin oli tie... Oikean ihmisen luo tie ei ole ruusuinen...

Mä kyllä koin aikamoista rauhaa tässä kun toukokuussa löysin ihanan naisen. Siis ennen sitä jo. Ehkä mä olin vasta silloin valmis? Ehkä mun hetken flekmaattisuus etsinnöissä tekikin hyvää? Mutta en mä ehkä uskoa menettänyt kuitenkaan? Mutta aloin jo taipua ennemmin pessimistiseksi kuin pysyä yltiöoptimistina...mitä kyllä aikalailla olen ollut. Ja aika skeptinen oli kuulemma nainenkin ollut...

Ei sitä vaan kyllä tiedä milloin jostain tupsahtaa...se voi olla vaikka pikkuinen hupsutteluilta ja laitat jonkun Tinderin ja se kopsahtaa kohdalleen...

Minä en kasvojani laita enää yhtään mihinkään. Jos niin teen, ihmiset näkevät vain kasvoni. Tästä on kokemusta.

Mutta kiitos hyvää tarkoittaneesta vinkistä.

Minä en kasvojani laita enää yhtään mihinkään. Jos niin teen, ihmiset näkevät vain kasvoni. Tästä on kokemusta.

Mutta kiitos hyvää tarkoittaneesta vinkistä.

Niin, jokainenhan tekee oman elämänsä... niinhän tässä keskustelussa jo tuumittiin. Vastuu omasta elämästään... silleenhän se menee...

• lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

Niin, jokainenhan tekee oman elämänsä... niinhän tässä keskustelussa jo tuumittiin. Vastuu omasta elämästään... silleenhän se menee...

Samaa mieltä. :) Kaikkeen ei voi vaikuttaa, mutta kannattaa keskittyä vaikuttamaan niihin asioihin, joita voi muuttaa.

• helmiä_sioille

Niinpä. Kiintymyssuhdemalli kertoo siitä miten joku pariutuu, MAT siitä ketkä ovat potentiaalisia kumppaneita.
        Voi olla että nainen X pariutuu kiintymyssuhdemallin mukaisesti, mutta ollakseen kiinnostava tämän naisen silmissä, miehen on täytettävä tietyt ulkonäköön ja statukseen liittyvät tunnusmerkit.
        = ensin katsotaan taso, sen jälkeen oman tasoisista valikoituu sopiva, jonka kanssa kiintymyssuhde on mahdollinen.
        Matalampitasoisen näkökulmasta on yksi ja sama vaikkei naiselle kelpaisi joku _tietty_ YTM tai KTM, olennaista on ettei naiselle kelpaisi yksikään ATM.

Sitä vaan mietin, että miksi sä et ole vielä pariutunut?

Samaa mieltä. :) Kaikkeen ei voi vaikuttaa, mutta kannattaa keskittyä vaikuttamaan niihin asioihin, joita voi muuttaa.

Joo. Ja tarttua tilaisuuksiin...
        Just katoin yleareenalta jonkun Uusi alku-elokuvan... Siinä alkoholisoitunut ja masentunut tuottaja sattui kuulemaan erään naisen laulamassa jossain hämysässä bubissa ja kumpikin loppujen lopuksi tarttui siihen tilaisuuteen. Mies sai lopuksi oman perheensä takaisin ja nainen taas löysi musiikin ja jotain aitoa... Sellainen elokuva, mikä saa miettimään ja toisaalta hymynkareen huulille. Kyllä täällä maailmassa on vaan sitä, mihin oot uskosi jo menettänyt...tai et vaan jaksa nyt sitä...

Mä olen ainakin onnekas, että mua sytkäytti eräs nainen...pisti miettimään itseäni ja rankasti. Eipä oltais tässä tilanteessa nyt. Se tuntui niin kauniilta, mutta silti kolisi...ja sitten mietin, että on vaan yksi yhdistävä tekijä kaikissa mun suhteissa, mistä suhteiden päättymiset johtui...Arvaatko mikä?

• NainenRuudunTakaa

Kiitos, samoin. Jos olisit mies, voisimme mennä heti naimisiin. :D Tai mistäs minä tiedän, oletko. :D

Mä olen nainen, mutta kaikkiruokainen mitä sukupuoliin tulee.

Vaikka sun viisas lempeys on ihanaa, mä kaipaan rinnalleni sellaista kovempaa kiveä, joka kestää myös sellaisia rankempia asioita... Vaikka voihan olla, että tuollaisella asenteella juuri kestääkin parhaiten. Mutta mä haluaisin suojella sua mun elämäni kovemmilta ulottuvuuksilta... :(

Ja mussa ei ehkä olis sulle riittävästi miestä, vaikka tarpeen vaatiessa äijäilenkin. ;)

• lempeä_herätys

Vaikka sun viisas lempeys on ihanaa, mä kaipaan rinnalleni sellaista kovempaa kiveä, joka kestää myös sellaisia rankempia asioita... Vaikka voihan olla, että tuollaisella asenteella juuri kestääkin parhaiten. Mutta mä haluaisin suojella sua mun elämäni kovemmilta ulottuvuuksilta... :(

Ja mussa ei ehkä olis sulle riittävästi miestä, vaikka tarpeen vaatiessa äijäilenkin. ;)

Joo, ajattelinkin, että olet todennäköisesti nainen. :D Sinusta tulee kyllä aika vahvan naisen vibat. Mutta minä olen sen verran ronkeli, että olen tähän mennessä ollut kiinnostunut vain miehistä. Tosin kyllä sinulla ja minulla todennäköisesti hauskaa yhdessä olisi, jos saman pöydän ääressä istuisimme.

Toivotan sinulle menestystä ”kovan kivesi” etsintään. :D

Elkää nyt tuollasia tänne kirjoittako! Palstasedät saa slaagin!

Heheheee!!

• 12121212121212

Sanotaanko näin päin, että olen kohtuullisen nuori ja kohtuullisen kaunis, mutta kierrän kaukaa jokaisen miehen, jolle nuo kaksi kriteeriä ovat naisissa tärkeimmät.

Jos se vaatii kaikkien miesten kiertämistä kaukaa, sitten teen niin. :D

Päätellen siitä että olet harrastanut seksiä miesten kanssa joita sitoutuminen ei kiinnostanut, kannattaisi ehkä kasvattaa turvaetäisyyttä.

En yllättyisi jos tarinasi olisi se tavallinen. Katsot olevasi kaunis, ja haluat mieheltä ominaisuuksia joita muutkin naiset haluavat. Totut seksiseikkaillessa miesten kärkiluokkaan, mutta et ole riittävän kaunis ja mielenkiintoinen parisuhdemielessä sitouttaaksesi ketään heistä.

Tässä on listattuna kaksi naisten yleistä dilemmaa.
        SeksiMA:n ja ParisuhdeMA:n välinen ero.
        Se että nainen haluaisi olla kiinnostava luonteensa eikä ulkonäkönsä ansiosta, mutta samaan aikaan rajaa kiinnostavat miehet ulkonäön perusteella.

• lempeä_herätys

Päätellen siitä että olet harrastanut seksiä miesten kanssa joita sitoutuminen ei kiinnostanut, kannattaisi ehkä kasvattaa turvaetäisyyttä.

En yllättyisi jos tarinasi olisi se tavallinen. Katsot olevasi kaunis, ja haluat mieheltä ominaisuuksia joita muutkin naiset haluavat. Totut seksiseikkaillessa miesten kärkiluokkaan, mutta et ole riittävän kaunis ja mielenkiintoinen parisuhdemielessä sitouttaaksesi ketään heistä.

Tässä on listattuna kaksi naisten yleistä dilemmaa.
        SeksiMA:n ja ParisuhdeMA:n välinen ero.
        Se että nainen haluaisi olla kiinnostava luonteensa eikä ulkonäkönsä ansiosta, mutta samaan aikaan rajaa kiinnostavat miehet ulkonäön perusteella.

Kommenttisi olisi muuten todenperäinen, mutta neljä asiaa eivät pidä paikkaansa:
        - En ole mitenkään huomattavan kaunis.
        - En halua miehiltä samoja ominaisuuksia kuin (tasoteorian mukaan) muut naiset.
        - En ole sekstaillut sellaisten miesten kanssa, jotka (tasoteorian mukaan) olisivat ”kärkiluokkaa”. Minun mielestäni toki hyvin viehättäviä kaikin tavoin. Eikä heitä ole kovin monta.
        - En rajaa miehiä pois ulkonäön perusteella.

• 12121212121212

Kommenttisi olisi muuten todenperäinen, mutta neljä asiaa eivät pidä paikkaansa:
        - En ole mitenkään huomattavan kaunis.
        - En halua miehiltä samoja ominaisuuksia kuin (tasoteorian mukaan) muut naiset.
        - En ole sekstaillut sellaisten miesten kanssa, jotka (tasoteorian mukaan) olisivat ”kärkiluokkaa”. Minun mielestäni toki hyvin viehättäviä kaikin tavoin. Eikä heitä ole kovin monta.
        - En rajaa miehiä pois ulkonäön perusteella.

"- En halua miehiltä samoja ominaisuuksia kuin (tasoteorian mukaan) muut naiset."

Listaa ominaisuudet joihin olet miehissä ihastunut. Väitätkö ettei listalta löydy komeus, raha ja status tai edellisten hankkimisessa eduksi olevat luonteenpiirteet missään muodossa?

"- En ole sekstaillut sellaisten miesten kanssa, jotka (tasoteorian mukaan) olisivat ”kärkiluokkaa”. Minun mielestäni toki hyvin viehättäviä kaikin tavoin. Eikä heitä ole kovin monta."

Entä jos verrataan omaan tasoosi? Naisten silmissä 1% miehistä on kärkiluokkaa, 80% selkeästi keskimääräistä rumempia.

"- En rajaa miehiä pois ulkonäön perusteella."

Kiellätkö ulkonäön, statuksen ja puheäänen halo-efektin vaikutuksen?

• lempeä_herätys

"- En halua miehiltä samoja ominaisuuksia kuin (tasoteorian mukaan) muut naiset."

Listaa ominaisuudet joihin olet miehissä ihastunut. Väitätkö ettei listalta löydy komeus, raha ja status tai edellisten hankkimisessa eduksi olevat luonteenpiirteet missään muodossa?

"- En ole sekstaillut sellaisten miesten kanssa, jotka (tasoteorian mukaan) olisivat ”kärkiluokkaa”. Minun mielestäni toki hyvin viehättäviä kaikin tavoin. Eikä heitä ole kovin monta."

Entä jos verrataan omaan tasoosi? Naisten silmissä 1% miehistä on kärkiluokkaa, 80% selkeästi keskimääräistä rumempia.

"- En rajaa miehiä pois ulkonäön perusteella."

Kiellätkö ulkonäön, statuksen ja puheäänen halo-efektin vaikutuksen?

Meidän on turha jatkaa tätä keskustelua. Sinä et kuuntele, mitä sanon.

Tärkeimmät ominaisuudet miehessä ovat
        1) viihtyminen seurassani
        2) kiltteys
        3) älykkyys
        4) seksuaalinen puoleensavetävyys
        5) lapsettomuus
        6) toive lapsettomasta elämästä myös tulevaisuudessa

Ja tärkeysjärjestys on tuo.

Tunnen jo syvää myötähäpeää siitä, että yrität kaikin tavoin sovittaa ajatteluani tasoteoriaan. Ei kannata, ei se johda mihinkään. Lopetetaan tähän.

Saanko kysyä, minkä ikäisenä havaitsit bi-seksuaalisuutesi? Oletko sitä luonnostaan, vai oletko opetellut, koska suvaitsevaisuus on muotia :D Mua voisi varmaan myös luulla homoksi tai bi-seksuaaliksi, koska en ole koskaan kuulunut ainakaan omasta mielestä "perus jätkien" joukkoon. Itse olen kuitenkin joutunut myöntämään ajan kanssa sen tosiasian, että heterona mennään. Jokainen saa toki olla sitä mitä on :)

• 12121212121212

2) kiltteys
        3) älykkyys
        5) lapsettomuus

Tunnen jo syvää myötähäpeää siitä, että yrität kaikin tavoin sovittaa ajatteluani tasoteoriaan. Ei kannata, ei se johda mihinkään. Lopetetaan tähän.

3. onko merkitystä käyttääkö mies älykkyyttään asioihin jotka tuottavat rahaa ja statusta?

"4) seksuaalinen puoleensavetävyys"

Ja siinähän se tuli. Sateenvarjotermi jonka alle kätkeytyvät tasovaatimukset.

• lempeä_herätys

3. onko merkitystä käyttääkö mies älykkyyttään asioihin jotka tuottavat rahaa ja statusta?

"4) seksuaalinen puoleensavetävyys"

Ja siinähän se tuli. Sateenvarjotermi jonka alle kätkeytyvät tasovaatimukset.

Samat sanat. Siinähän se tuli.

Kiltteys oli listalla ennen älykkyyttä ja puoleensavetävyyttä, mutta sillä ei ollut sinulle merkitystä.

Ei tarvitse olla rahaa eikä statusta, koska osaan itsekin hankkia niitä itselleni. Lähinnä keskusteluseuran vuoksi pidän älykkäistä ihmisistä, mutta tasoteoriassahan ei oteta huomioon keskusteluyhteyttä. Siispä sillä ei voi olla merkitystä minullekaan, vai mitä?

En kerro tämän tarkemmin, millaisia asioita pidän seksuaalisesti puoleensavetävinä. Ne ovat kuitenkin valtavirrasta poikkeavia.

Nyt menen nukkumaan. Kuolen kohta myötähäpeästä sinun vuoksesi. :D

• 12121212121212

Samat sanat. Siinähän se tuli.

Kiltteys oli listalla ennen älykkyyttä ja puoleensavetävyyttä, mutta sillä ei ollut sinulle merkitystä.

Ei tarvitse olla rahaa eikä statusta, koska osaan itsekin hankkia niitä itselleni. Lähinnä keskusteluseuran vuoksi pidän älykkäistä ihmisistä, mutta tasoteoriassahan ei oteta huomioon keskusteluyhteyttä. Siispä sillä ei voi olla merkitystä minullekaan, vai mitä?

En kerro tämän tarkemmin, millaisia asioita pidän seksuaalisesti puoleensavetävinä. Ne ovat kuitenkin valtavirrasta poikkeavia.

Nyt menen nukkumaan. Kuolen kohta myötähäpeästä sinun vuoksesi. :D

"En kerro tämän tarkemmin, millaisia asioita pidän seksuaalisesti puoleensavetävinä. Ne ovat kuitenkin valtavirrasta poikkeavia."

Jos olisivat, olisit jo listannut ne.

"Nyt menen nukkumaan. Kuolen kohta myötähäpeästä sinun vuoksesi. :D"

:D

• Anonyymi

2) kiltteys
        3) älykkyys
        5) lapsettomuus

Terveisiä nimimerkille 12121212121212: olen avoliitossa henkilön kanssa, joka on tasokkaampi kuin yksikään aikaisempi seurustelu- tai seksikumppanini.

Toivon todella, että nimimerkki 12121212121212 lukee tämän. Hän oli väärässä. Minä olin arvioinut parisuhdemarkkina-arvoni aivan liian alakanttiin. En olisi ikinä ajatellut, että kumppanini kaltainen henkilö voisi kiinnostua minusta.

Hän täyttää kaikki yllä luettelemani kriteerit:
        "1) viihtyminen seurassani
        2) kiltteys
        3) älykkyys
        5) lapsettomuus
        6) toive lapsettomasta elämästä myös tulevaisuudessa"

Terveisiä myös nimimerkille NainenRuudunTakaa.

Kuinkas muilla, jotka parisuhdetta joskus kaipasivat? Onko unelmien kumppani jo löytynyt?

lempeä_herätys

• NainenRuudunTakaa
      • gbrgb

Kaverihan allekirjoittaa tasoteorian sataprosenttisesti tuossa. Miksi haluat mainostaa hänen bisnestään, kun täällä on mainonta kielletty?

• NainenRuudunTakaa
      • 12121212121212

Jevgeni Särki on hyvä esimerkki siitä kuinka naiset rakastavat pelimiehiä.

Jevgeni siis, kyllästyttyään heikkoon naismenestykseen, alkoi opiskella PUA-taitoja niiden palstanaisten halveksumien lähteiden kautta.

Kun samat ajatukset suomeksi ja salonkikelpoisessa muodossa, naiset allekirjoittavat ne.

• flowersreally

Tää on vähän kuin huono vitsi, joka jatkuu ja jatkuu aina vaan.

• .. Jeps.. Varsinkin NarsuMarsujen ymv. AivoPierut, Toimet/Teot/Käytös Jne.. Jne.. Näyttäytyy Monesti Erillaisten Silmissä SurkuHupaisalta Touhulta.. ;D

• loogistikko

Puheenvuoro eilisillalta:

"Tämän päivän puheet ennen "EdesUnissa" kommenttia menneet taas kerran pitkälti sivuraiteille. Alkaa olla nähty, ettei hymistykset aloittajaa auta. Siksi muutama keskeinen pointti edeltä poimituin vapain sitaatein, joihin aloittajan on syytä palata."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15368461/todellavaikeeta-vaittelee-pokaamisesta#comment-94652313

Ketjussa seuraa vastauksia noin pääkohdin. Vastauksissa havaittavissa yhtenäinen linja, jokin "yhteinen tekijä" matemaattisesti :) Arvioikaa vastauksia niinkin, mitä asiantuntija lukisi näistä myös.
      ps.miten matsku avuksi hyödynnettäis

• NainenRuudunTakaa

Defenssit on sellaiset, että eipä taida olla avoin avulle. Ennemminkin kaipaa normiätmien tavoin vahvistusta ätmiläisyydelleen. Että vaan sellaiset vastaukset käy, jossa on samat omat taustaoletukset.

Itseäni eniten ärsyttää tämä KAIKEN työntäminen muiden kontolle. Aina on yhteiskunnan ja naisten ja ties keiden vika, että itsellä ei ole ihmissuhteita. Kun kuitenkin ihmissuhteissa jokainen on itse 50% jokaisesta suhteesta.

Ja kyllä varmaan neuro- ja muut ongelmat haittaa elämää, mutta KAIKILLA on omat ongelmansa. Että vaaditaan muilta ymmärrystä, mutta yhtään ei olis tilaa empatiallle muita kohtaan ja muiden erilaisia ongelmia.

Mitenpä kukaan sellaista jaksaisi? Paitsi ehkä lempeä_herätys joka ei kelpaa.

Mutta on nää ketjut silti olleet parasta ajanvietttä palstalla pitkään aikaan. Ja paljon oikeestikin hyviä ja kiinnostavia kommentteja ja analyysiejä monilta, eli ei turhaa ollenkaan.

Defenssit on sellaiset, että eipä taida olla avoin avulle. Ennemminkin kaipaa normiätmien tavoin vahvistusta ätmiläisyydelleen. Että vaan sellaiset vastaukset käy, jossa on samat omat taustaoletukset.

Itseäni eniten ärsyttää tämä KAIKEN työntäminen muiden kontolle. Aina on yhteiskunnan ja naisten ja ties keiden vika, että itsellä ei ole ihmissuhteita. Kun kuitenkin ihmissuhteissa jokainen on itse 50% jokaisesta suhteesta.

Ja kyllä varmaan neuro- ja muut ongelmat haittaa elämää, mutta KAIKILLA on omat ongelmansa. Että vaaditaan muilta ymmärrystä, mutta yhtään ei olis tilaa empatiallle muita kohtaan ja muiden erilaisia ongelmia.

Mitenpä kukaan sellaista jaksaisi? Paitsi ehkä lempeä_herätys joka ei kelpaa.

Mutta on nää ketjut silti olleet parasta ajanvietttä palstalla pitkään aikaan. Ja paljon oikeestikin hyviä ja kiinnostavia kommentteja ja analyysiejä monilta, eli ei turhaa ollenkaan.

"Ja kyllä varmaan neuro- ja muut ongelmat haittaa elämää, mutta KAIKILLA on omat ongelmansa. Että vaaditaan muilta ymmärrystä, mutta yhtään ei olis tilaa empatiallle muita kohtaan ja muiden erilaisia ongelmia. "

Silloin kun eloon jääminen on merkittävästi uhattuna, tulee joidenkin tapaukset painavammin esille kuin toisten - yksinäisyys on sekä terveys että myös rahan menetystä yhteiskunnalle puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä. Kaikki vammat eivät todellakaan saa tasa-arvoista kohtelua. Mielenterveys ongelmat ovat hyvä esimerkki.

• todellavaikeeta kirjoitti:

"Ja kyllä varmaan neuro- ja muut ongelmat haittaa elämää, mutta KAIKILLA on omat ongelmansa. Että vaaditaan muilta ymmärrystä, mutta yhtään ei olis tilaa empatiallle muita kohtaan ja muiden erilaisia ongelmia. "

Silloin kun eloon jääminen on merkittävästi uhattuna, tulee joidenkin tapaukset painavammin esille kuin toisten - yksinäisyys on sekä terveys että myös rahan menetystä yhteiskunnalle puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä. Kaikki vammat eivät todellakaan saa tasa-arvoista kohtelua. Mielenterveys ongelmat ovat hyvä esimerkki.

Tuli NainenRuudunTakaa vaan mieleen tästä huonosti voivasta ihmisryhmästä vaan mieleen - löysin ihan kirjaimellisesti "huono-osaisista" artikkelin, jossa mainitaan tiettyjä huono-osaisten ryhmiä.

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/kirjat/arvio-huono-osaiset-kirja-on-vaikuttavaa-sosiologiaa/

Tuossa artikkelissa "huono-osaisista" todetaan: "Huono-osaisia ovat muun muassa asunnottomat, päihdeongelmaiset, osatyökykyiset, pitkäaikaistyöttömät ja vangit."

• NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

Varsinkin jos on taipumusta draamailuun, niin silloin täytyy olla aina se jolla on ne KAIKKEIN pahimmat ongelmat. Että ei pysty ajattelemaan niin, että vois vaikka jonkun ihmisen kanssa jolla on samoja ongelmia yhdessä niitä ratkoa.

• NainenRuudunTakaa

Tuli NainenRuudunTakaa vaan mieleen tästä huonosti voivasta ihmisryhmästä vaan mieleen - löysin ihan kirjaimellisesti "huono-osaisista" artikkelin, jossa mainitaan tiettyjä huono-osaisten ryhmiä.

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/kirjat/arvio-huono-osaiset-kirja-on-vaikuttavaa-sosiologiaa/

Tuossa artikkelissa "huono-osaisista" todetaan: "Huono-osaisia ovat muun muassa asunnottomat, päihdeongelmaiset, osatyökykyiset, pitkäaikaistyöttömät ja vangit."

Sit jos on taipumusta kurjuuspornoiluun, niin sitten velloo kaiket päivät lukien siitä miten huonosti muilla on ja ihmiset kaltoinkohdeltuja, mutta ei tee mitään kenenkään olojen parantamiseksi.

Tavallaanhan siitä tulee hyvä fiilis. Semmoinen jaetun kärsimyksen empatia. Että ei olekaan yksin se, jolla on asiat huonosti. Lohduttaahan se ja saahan sitä ihminen itseään lohduttaa vaikka sitten toisten kärsimyksellä.

Varsinkin jos on taipumusta draamailuun, niin silloin täytyy olla aina se jolla on ne KAIKKEIN pahimmat ongelmat. Että ei pysty ajattelemaan niin, että vois vaikka jonkun ihmisen kanssa jolla on samoja ongelmia yhdessä niitä ratkoa.

Sinähän tiedät temperamentista. Meillä on jo synnynnäisiä temperamentti eroja, jotka vaikuttavat esimerkiksi siihen, miten reagoi asioihin.

Lue vielä huolella tuokin kommentti, jossa on tuo artikkeli Suomen kuvalehdestä.

• loogistikko

Luulen, että tässä sivutuotteena on tullut itsestään esiin asioita, jotka terapiatilanteessa olisivat vaatineet useammankin istunnon, ja rahaa mennyt tietty.
        Tästä seuraakin kysymys yleensä, kun defenssit ovat noin isot ja ulkoa katsoen ontuvat, niin mitkä lienevät nykypäivän terapian mahdollisuudet kohtuupanostuksella; jonkin diagnoosikehitelmänhän ammattilainen tuostakin, tavallaan johdonmukaisesta ajattelusta, pystyy jo tulkitsemaan. Oma juttu taas, mitä olisi tehtävissä? Onko nykypäivänkin tietämys (siis kohtuupanostuksella) tällaisissa asioissa 'hampaatonta'.

Sit jos on taipumusta kurjuuspornoiluun, niin sitten velloo kaiket päivät lukien siitä miten huonosti muilla on ja ihmiset kaltoinkohdeltuja, mutta ei tee mitään kenenkään olojen parantamiseksi.

Tavallaanhan siitä tulee hyvä fiilis. Semmoinen jaetun kärsimyksen empatia. Että ei olekaan yksin se, jolla on asiat huonosti. Lohduttaahan se ja saahan sitä ihminen itseään lohduttaa vaikka sitten toisten kärsimyksellä.

"Sit jos on taipumusta kurjuuspornoiluun, niin sitten velloo kaiket päivät lukien siitä miten huonosti muilla on ja ihmiset kaltoinkohdeltuja, mutta ei tee mitään kenenkään olojen parantamiseksi. "

Tämä on anonyymi palsta, jossa kukaan ei kerro itsestään kaikkea, toiset enemmän toiset vähemmän. Minä en ole kertonut mitään, mitä teen työkseni, mikä mun koulutus on muuta kuin sen, että koulutukseni on enemmän kuin peruskoulu. Sä et voi alkaa väittämään, että ätmit eivät tekisi mitään "huono-osaisten" eteen, koska täällä ihmiset ovat anonyymeja ja eivät paljasta kuin hyvin vähän todellisesta minästään.

• NainenRuudunTakaa

Sinähän tiedät temperamentista. Meillä on jo synnynnäisiä temperamentti eroja, jotka vaikuttavat esimerkiksi siihen, miten reagoi asioihin.

Lue vielä huolella tuokin kommentti, jossa on tuo artikkeli Suomen kuvalehdestä.

Ei mua kiinnosta muiden huono-osaisuus tai huono-osaisuuden teoria.

• NainenRuudunTakaa

"Sit jos on taipumusta kurjuuspornoiluun, niin sitten velloo kaiket päivät lukien siitä miten huonosti muilla on ja ihmiset kaltoinkohdeltuja, mutta ei tee mitään kenenkään olojen parantamiseksi. "

Tämä on anonyymi palsta, jossa kukaan ei kerro itsestään kaikkea, toiset enemmän toiset vähemmän. Minä en ole kertonut mitään, mitä teen työkseni, mikä mun koulutus on muuta kuin sen, että koulutukseni on enemmän kuin peruskoulu. Sä et voi alkaa väittämään, että ätmit eivät tekisi mitään "huono-osaisten" eteen, koska täällä ihmiset ovat anonyymeja ja eivät paljasta kuin hyvin vähän todellisesta minästään.

Jos on tehnyt vapaaehtoistyötä tai politiikkaa joidenkin eteen, niin miksei siitä sitten kertoisi ja korjaisi muiden luuloja (tai oletuksia muiden luuloista)?

• loogistikko kirjoitti:

Luulen, että tässä sivutuotteena on tullut itsestään esiin asioita, jotka terapiatilanteessa olisivat vaatineet useammankin istunnon, ja rahaa mennyt tietty.
        Tästä seuraakin kysymys yleensä, kun defenssit ovat noin isot ja ulkoa katsoen ontuvat, niin mitkä lienevät nykypäivän terapian mahdollisuudet kohtuupanostuksella; jonkin diagnoosikehitelmänhän ammattilainen tuostakin, tavallaan johdonmukaisesta ajattelusta, pystyy jo tulkitsemaan. Oma juttu taas, mitä olisi tehtävissä? Onko nykypäivänkin tietämys (siis kohtuupanostuksella) tällaisissa asioissa 'hampaatonta'.

Sun kannattaa vaan olla tästäkin asiasta perillä, että jotkut taipumukset ihmisessä ovat hyvin pysyviä. Tämä ollaan tutkittu. Lue esimerkiksi tuo mun kommentti temperamentista, jonka kirjoitin NainenRuudunTakaalle.

Lue esimerkiksi tuokin kommentti.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356667/todellavaikeeta-atmi-vai-hyypio#comment-94507706

Jos on tehnyt vapaaehtoistyötä tai politiikkaa joidenkin eteen, niin miksei siitä sitten kertoisi ja korjaisi muiden luuloja (tai oletuksia muiden luuloista)?

Työn kertominen on aina riski - yksityisyyden suoja on ihan perusteltua anonyymi palstalla.

Ei mua kiinnosta muiden huono-osaisuus tai huono-osaisuuden teoria.

Entä temperamentti?

"Jos on tehnyt vapaaehtoistyötä tai politiikkaa joidenkin eteen, niin miksei siitä sitten kertoisi ja korjaisi muiden luuloja (tai oletuksia muiden luuloista)?"

Käsittääkseni tällä palstalla kaiken aikaa korjataan "hyvä-osaisten" harhaisia käsityksiä.

• lempeä_herätys

"Jos on tehnyt vapaaehtoistyötä tai politiikkaa joidenkin eteen, niin miksei siitä sitten kertoisi ja korjaisi muiden luuloja (tai oletuksia muiden luuloista)?"

Käsittääkseni tällä palstalla kaiken aikaa korjataan "hyvä-osaisten" harhaisia käsityksiä.

Muiden käsitysten korjaamisen ja oman elämäntilanteen ei tarvitse liittyä yhteen.
        Usein ne liittyvät, koska huono-osaisten on helpompi ymmärtää toisia huono-osaisia kuin hyväosaisten. On myös totta, että huono-osaisen kannattaa korjata hyväosaisten käsityksiä.

Muiden käsitysten korjaamisella ei kuitenkaan tarvitse olla yhteyttä omaan tilanteeseen. Jos ajattelee, että täytyy olla huono-osainen ymmärtääkseen muita huono-osaisia, ei koskaan pysty parantamaan omaa huonoa tilannettaan. Siinä tapauksessa kokisi huonoa omatuntoa oman tilanteensa parantamisesta, koska silloin olisi ikään kuin pettänyt muut huono-osaiset ja laiminlyönyt heidän auttamisensa.

Minä ajattelen, että muiden tilanteeseen on paljon helpompa vaikuttaa, kun
        a) ymmärtää asiakokonaisuuksia ja muiden näkökulmia
        b) itsellä on hyvä olla
        c) itsellä on tarpeeksi kontakteja ihmisiin, jotka voivat toimeenpanna muutoksia
        d) itsellä on tarpeeksi resursseja (aikaa, rahaa ym.), jotta muutokset voi toteuttaa.

Minusta tuntuu, että todellavaikeeta on kohdassa a). Jos se riittää hänelle, asia on sillä hyvä, eivätkä muut voi sanoa hänelle, mitä hänen tulisi tehdä. Silloin hänen ei toki pidä myöskään itse vaatia kohtien b), c) tai d) asioita tai syyllistää muita niiden puuttumisesta itseltään. Jos hän sen sijaan haluaisi itselleen kohtien b), c) ja d) asioita, hän ei voi jatkaa hyväosaisten arvostelua, koska arvostellessan hänen "täytyy" pitää itsensä huono-osaisten joukossa, jotta ei pettäisi huono-osaisia ja lopettaisi heidän puolestaan puhumista.

• NainenRuudunTakaa

Muiden käsitysten korjaamisen ja oman elämäntilanteen ei tarvitse liittyä yhteen.
        Usein ne liittyvät, koska huono-osaisten on helpompi ymmärtää toisia huono-osaisia kuin hyväosaisten. On myös totta, että huono-osaisen kannattaa korjata hyväosaisten käsityksiä.

Muiden käsitysten korjaamisella ei kuitenkaan tarvitse olla yhteyttä omaan tilanteeseen. Jos ajattelee, että täytyy olla huono-osainen ymmärtääkseen muita huono-osaisia, ei koskaan pysty parantamaan omaa huonoa tilannettaan. Siinä tapauksessa kokisi huonoa omatuntoa oman tilanteensa parantamisesta, koska silloin olisi ikään kuin pettänyt muut huono-osaiset ja laiminlyönyt heidän auttamisensa.

b) itsellä on hyvä olla
        c) itsellä on tarpeeksi kontakteja ihmisiin, jotka voivat toimeenpanna muutoksia
        d) itsellä on tarpeeksi resursseja (aikaa, rahaa ym.), jotta muutokset voi toteuttaa.

Minusta tuntuu, että todellavaikeeta on kohdassa a). Jos se riittää hänelle, asia on sillä hyvä, eivätkä muut voi sanoa hänelle, mitä hänen tulisi tehdä. Silloin hänen ei toki pidä myöskään itse vaatia kohtien b), c) tai d) asioita tai syyllistää muita niiden puuttumisesta itseltään. Jos hän sen sijaan haluaisi itselleen kohtien b), c) ja d) asioita, hän ei voi jatkaa hyväosaisten arvostelua, koska arvostellessan hänen "täytyy" pitää itsensä huono-osaisten joukossa, jotta ei pettäisi huono-osaisia ja lopettaisi heidän puolestaan puhumista.

Oi että miten fiksuja taas kirjoitat.

Musta tää menee niin päin, että jotta voisi kunnolla ymmärtää laajoja kokonaisuuksia ja muiden näkökulmia, niin pitää olla jossain määrin omat asiat riittävän kunnossa ainakin niin, että ei ole joku Iso Ongelma, joka varjostaa kaikkea omaa ajattelua. Koska jos sellainen on, niin silloin se laajojen asiakokonaisuuksien ja muiden ymmärtäminen on kyllä todella vaikeaa, kun koko maailma näyttäytyy sen ongelman kautta.

Eli omat perustarpeet ensin kuntoon.

Mutta useinhan se muiden auttaminen on yhdessä muiden kanssa sen joukon auttamista johon itse kuuluu.

• lempeä_herätys

Musta tää menee niin päin, että jotta voisi kunnolla ymmärtää laajoja kokonaisuuksia ja muiden näkökulmia, niin pitää olla jossain määrin omat asiat riittävän kunnossa ainakin niin, että ei ole joku Iso Ongelma, joka varjostaa kaikkea omaa ajattelua. Koska jos sellainen on, niin silloin se laajojen asiakokonaisuuksien ja muiden ymmärtäminen on kyllä todella vaikeaa, kun koko maailma näyttäytyy sen ongelman kautta.

Mutta useinhan se muiden auttaminen on yhdessä muiden kanssa sen joukon auttamista johon itse kuuluu.

Oman tilanteen korjaaminen onnistuu joko siten, että uskoo itse pystyvänsä vaikuttamaan siihen tai sitten siten, että uskoo muiden ihmisten pystyvän/haluavan vaikuttaa siihen.

Jos ei usko kumpaankaan, ei ole mahdollista parantaa tilannettaan.

En ota kantaa asioiden totuusarvoon. En siis väitä, että joko kyky vaikuttaa omiin asioihin tai muiden ihmisten kyky/halu auttaa ketään olisi mitenkään "totta". Olen vain sitä mieltä, että jos ei mitenkään usko tilanteen voivan parantua, ei ole mahdollista edes antaa sen parantua.

b) itsellä on hyvä olla

"hän ei voi jatkaa hyväosaisten arvostelua, koska arvostellessan hänen "täytyy" pitää itsensä huono-osaisten joukossa, jotta ei pettäisi huono-osaisia ja lopettaisi heidän puolestaan puhumista."

.. Millaisen Persoonan/Luonteen AjatusMalli?.. ;P

.. Voi Pieniä N.. ;D

"Mutta useinhan se muiden auttaminen on yhdessä muiden kanssa sen joukon auttamista johon itse kuuluu."

.. Millaisen Persoonan/Luonteen AjatusMalli?.. ;P

.. Voi Pieniä N.. ;D

• NainenRuudunTakaa

Oman tilanteen korjaaminen onnistuu joko siten, että uskoo itse pystyvänsä vaikuttamaan siihen tai sitten siten, että uskoo muiden ihmisten pystyvän/haluavan vaikuttaa siihen.

Jos ei usko kumpaankaan, ei ole mahdollista parantaa tilannettaan.

En ota kantaa asioiden totuusarvoon. En siis väitä, että joko kyky vaikuttaa omiin asioihin tai muiden ihmisten kyky/halu auttaa ketään olisi mitenkään "totta". Olen vain sitä mieltä, että jos ei mitenkään usko tilanteen voivan parantua, ei ole mahdollista edes antaa sen parantua.

Tuosta auttamisen totuudellisuudesta, että aika monella on palstalla ollut halu tai ainakin yritys auttaa aloittajaa.

Tuosta auttamisen totuudellisuudesta, että aika monella on palstalla ollut halu tai ainakin yritys auttaa aloittajaa.

Mä en kiellä sitä, etteikö mun tarvis tehdä töitä, mutta en nimeksikään ole sitä mieltä, että toksisen maskuliinisuuden kulttuuri pitäis pysyä ennallaan. Tämä, että meillä on nytkyään homoavioliitotkin, kertoo ilman muuta siitä, että parempaan päin ollaan ainakin menossa. VÄittäisin, että monelle ätmille on erittäin pahaa myrkkyä ollut elämässä juuri tuo toksisen maskuliinisuuden kulttuuri.

Mä en kiellä sitä, etteikö mun tarvis tehdä töitä, mutta en nimeksikään ole sitä mieltä, että toksisen maskuliinisuuden kulttuuri pitäis pysyä ennallaan. Tämä, että meillä on nytkyään homoavioliitotkin, kertoo ilman muuta siitä, että parempaan päin ollaan ainakin menossa. VÄittäisin, että monelle ätmille on erittäin pahaa myrkkyä ollut elämässä juuri tuo toksisen maskuliinisuuden kulttuuri.

Joten eiköhän täällä itse kukin jollain tavoin auta toisiaan.

• lempeä_herätys

Eikö tasoteorian mukaan pariutuminen ole naisten vastine toksiselle maskuliinisuudelle? Eräänlaista toksista feminiinisyyttä?

• lempeä_herätys

Niin on ollut. Ja samoin hänellä on ollut halua auttaa muita.

• looks.money.status

Eikö tasoteorian mukaan pariutuminen ole naisten vastine toksiselle maskuliinisuudelle? Eräänlaista toksista feminiinisyyttä?

Hypergamisia monet naiset ovatkin. Nämä naiset pyrkivät saamaan itseään mahdollisimman paljon resurssikkaamman ja/tai statuksekkaamman ja/tai ulkonäöllisesti (toyboy, gigolo suhteet) tasokkaamman miehen. Joillekin heistä voi käydä sellainenkin mies tilapäisesti, joka suostuu toimimaan projektityöntekijänä jossain naisen projektissa naisen haluamalla tavalla, tälläiseltä mieheltä ei välttämättä vaadita niin paljon edellä mainittuja asioita, koska hän antaa naiselle resursseja projektityöntekijän roolissa. Se voi olla vaikka lapsen alulle saattaminen, perheprojekti, tukihenkilö, laastari etc. Projektityöntekijän pestit kestävät yleensä enintään vain projektin keston ajan.

• TavanToopeSinäkin

Hyvä. Voitkin aloittaa samantien itsestäsi. Narsistisesti jaat täällä muka elämän oppeja kaikille ja olet olevinas joku kaikki tietävä opettaja mutta samalla puhut myös itsesi pussiin.
        Miksi sinä sitten et mene oppiesi mukaan? Sanot että pitää nähdä muutkin kokonaisuutena yms mutta sinä et tiedä vastavuoroisesti ätmien elämästä yhtäänmitään. Et näinollen voi toimia opettajana koska et edes tunne opetettavia saati näe kokonaisuutena heidän vaikeuksiaan ja ongelmiaan pariutua.
        Vaan elät sitä auvoista "saan parisuhteen aina kun haluan" elämää jolloin sokeudut täysin sellaisille ihmisille joille se ei ole itsestäänselvyys.
        Rautalangasta vääntäen kun sinulla itselläsi on elämässä asia missä et onnistu etkä pysty sitä yrityksistä huolimatta edes oppimaan koska sinulla on vajavaisuuksia saada sitä asiaa ylipäätään onnistumaan niin auttaako asiaa se että sinulle tullaan ivallisesti kertomaan että "olet vain tyhmä idiootti etkä ymmärrä mistään mitään. Elät vain jossain harhamaailmassa ja väität että et osaa sitä vaikka kaikkihan sen osaa. Sinä et edes halua osata sitä"

• lempeä_herätys
        TavanToopeSinäkin kirjoitti:

Hyvä. Voitkin aloittaa samantien itsestäsi. Narsistisesti jaat täällä muka elämän oppeja kaikille ja olet olevinas joku kaikki tietävä opettaja mutta samalla puhut myös itsesi pussiin.
        Miksi sinä sitten et mene oppiesi mukaan? Sanot että pitää nähdä muutkin kokonaisuutena yms mutta sinä et tiedä vastavuoroisesti ätmien elämästä yhtäänmitään. Et näinollen voi toimia opettajana koska et edes tunne opetettavia saati näe kokonaisuutena heidän vaikeuksiaan ja ongelmiaan pariutua.
        Vaan elät sitä auvoista "saan parisuhteen aina kun haluan" elämää jolloin sokeudut täysin sellaisille ihmisille joille se ei ole itsestäänselvyys.
        Rautalangasta vääntäen kun sinulla itselläsi on elämässä asia missä et onnistu etkä pysty sitä yrityksistä huolimatta edes oppimaan koska sinulla on vajavaisuuksia saada sitä asiaa ylipäätään onnistumaan niin auttaako asiaa se että sinulle tullaan ivallisesti kertomaan että "olet vain tyhmä idiootti etkä ymmärrä mistään mitään. Elät vain jossain harhamaailmassa ja väität että et osaa sitä vaikka kaikkihan sen osaa. Sinä et edes halua osata sitä"

Miksi sinä koet, että NRT olisi tuollainen? Ok, hän on välillä hyvin suorapuheinen, mutta minusta hän on yrittänyt auttaa ihmisiä täällä.

Ja miksi kuvittelet, että NRT saisi parisuhteen aina kun haluaisi? Itse veikkaisin, että ei hän saa. Tai mistä minä tidän, vaikka hän olisikin suhteessa. Mutta NRT ja minä ajattelemme hyvin samalla tavalla, enkä minä ainakaan saa parisuhdetta millään. Jos asiaa katsoo tasoteorian avulla, voisi ajatella, etteivät minkään ”tasoiset” miehet kiinnostu naisista, jotka ajattelevat kuten minä ja NRT. No ehkä jotkut toisen asteen koulutuksen käyneet, kiltit miehet, mutta eipä heitäkään joka oksalla kasva tai ole vapaana.

• NainenRuudunTakaa

"kun sinulla itselläsi on elämässä asia missä et onnistu etkä pysty sitä yrityksistä huolimatta edes oppimaan koska sinulla on vajavaisuuksia saada sitä asiaa ylipäätään onnistumaan" lakkaan haaveilemasta siitä ja keskityn muihin asioihin - tai kierrän rajoitteen jotenkin ja otan siitä irti jonkun sellaisenkin version minkä saan.

Ja tällainen sopeutuminen tulee koko ajan helpommaksi mitä enemmän sitä tekee - myös niiden elämän isojen asioiden kohdalla.

• NainenRuudunTakaa

Eli: Jos haluaisin pillua, menisin huoriin. Ei, se ei ole sama asia kuin saada ilmaiseksi, mutta onpa saamista kuitenkin ja omalla tavallaan laatua.

Jos taas haluaisin pokata jonkun, etsisin jonkun riittävän helpon (keski-ikäiset naiset sopivassa humalassa mummotunnelissa ei mieti millainen mies on, kunhan on helppo). Ei ehkä just sitä mitä itse eniten haluaisin, mutta olispa jotain.

Ja toki yrittäisin kiertää rajoitteita kaikin tavoin: menisin sosiaalisuus- ja itsetuntokursseille, opettelisin ulkonäköjuttuja jne. Panostaisin. Ja joo, todennäköisesti myös lukisin niitä pokauskirjoja, oonhan lukenut näin naisenakin. Mutta ennen kaikkea harjoittelisin: kävisin ulkona ja pitäisin taulukkoa tuloksista. Iloitsisin pienistäkin edistysaskelista ja analysoisin käytännön perusteella mikä toimii ja mikä ei. Harvan ätmin oon täällä kuullut puhuvan, että olis tehnyt tällaista käytännön duunia.

Ja sit jos nää ei kiinnostais tarpeeksi, niin olisin, et olkoot ja keskittyisin elämässä muuhun.

Ja sit jos JOKU TIETTY herättäis mun kiinnostuksen ja olisin siitä seksuaalis-romanttisesti kiinnostunut, niin jos en saisi vastakaikua, niin haaveilisin siitä ja runkkaisin niille haaveille ja olisin iloinen siitä että edes voin kokea jotain sellaista jotain toista kohtaan. Että mulla on edes ne haaveet ja että voin nauttia sen seurasta muuten.

Eli: Jos haluaisin pillua, menisin huoriin. Ei, se ei ole sama asia kuin saada ilmaiseksi, mutta onpa saamista kuitenkin ja omalla tavallaan laatua.

Jos taas haluaisin pokata jonkun, etsisin jonkun riittävän helpon (keski-ikäiset naiset sopivassa humalassa mummotunnelissa ei mieti millainen mies on, kunhan on helppo). Ei ehkä just sitä mitä itse eniten haluaisin, mutta olispa jotain.

Ja toki yrittäisin kiertää rajoitteita kaikin tavoin: menisin sosiaalisuus- ja itsetuntokursseille, opettelisin ulkonäköjuttuja jne. Panostaisin. Ja joo, todennäköisesti myös lukisin niitä pokauskirjoja, oonhan lukenut näin naisenakin. Mutta ennen kaikkea harjoittelisin: kävisin ulkona ja pitäisin taulukkoa tuloksista. Iloitsisin pienistäkin edistysaskelista ja analysoisin käytännön perusteella mikä toimii ja mikä ei. Harvan ätmin oon täällä kuullut puhuvan, että olis tehnyt tällaista käytännön duunia.

Ja sit jos nää ei kiinnostais tarpeeksi, niin olisin, et olkoot ja keskittyisin elämässä muuhun.

Ja sit jos JOKU TIETTY herättäis mun kiinnostuksen ja olisin siitä seksuaalis-romanttisesti kiinnostunut, niin jos en saisi vastakaikua, niin haaveilisin siitä ja runkkaisin niille haaveille ja olisin iloinen siitä että edes voin kokea jotain sellaista jotain toista kohtaan. Että mulla on edes ne haaveet ja että voin nauttia sen seurasta muuten.

.. Onks Noi BonoBon Ohjeita BonoBoille?.. Taitaa Olla.. ;P

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15371620/valkoisten-heteromiesten-syrjimisen-on-loputtava!#comment-94662474

.. Mut Joo.. Kaikil IhmisApinoil ei ole SamanLaiset Geenit jne.. ;P

• 12121212121212

Eli käytännössä kuluttaisit puoli tuntia meikatessa, laittaisit riittävän paljastavan mekon päälle ja lähtisit baariin odottelemaan kun sinua tasokkaampi mies tulee tarjoamaan seksiä. Sitten mies ohjaisi ja maksaisi näytelmän jossa sinun naisena ei tarvitsisi kuin keskittyä nauttimaan kyydistä.

Aamulla tulisit palstalle kertoilemaan huvin vuoksi lukemastasi PUA-oppaasta ja kovasta työstä jonka miehen asemassa tekisit, unohtaen ettet ole koskaan tehnyt kymmenesosaakaan siitä mitä miehen - saati sitten alemman tason miehen - on tehtävä saadakseen edes sen helpon keski-ikäisen naisen mummotunnelista.

• .. Taas YksiKetju Täynnä SeliSelittelyä, NarsuMäröintiä jne.. ;P

.. IkiJärmäyksen&Vänkäyksen Juhlaa.. ;D

• helmiä_sioille

Kaikki nämä teoriat...

Joo, ok. On totta, että minulle naisen saanti on helpompaa kuin sulle. Aika paljonkin helpompaa. Jos "lasken rimaa", on se saanti vieläkin helpompaa, mutta...

Yks juttu, mikä kusee näissä keisseissä on se, että sinä ja muutkin havittelette jotain mitä ette voi saada ja sitten valitatte, että naiset sitä ja naiset tätä... Jos minun persoonani olisi samankaltainen kuin ätmiläisillä, ei se minun naamavärkkini sitä naisten saantia edesauttaisi millään tavalla. Se on ainakin minun tapauksessani täyttä totta ja tuskin olen ainoa laatuaan... :)

Ja kun palataan vielä siihen tasoteoriaan niin joo. On helppoa saada sellaisia naisia, jotka ovat ns. tasoni alapuolella. Niin on naisillakin helppoa pyöritellä sellaisia miehiä mielensä mukaisesti, jotka ovat heidän ns. tasonsa alapuolella. Enkä kiistä, ettei sellaista tapahtuisi. Tapahtuu ja aika useinkin, mutta se ei kuitenkaan ole se koko totuus. Ihmissuhteisiin mahtuu paljon muutakin kuin sen kaltainen valtapeli. Esimerkiksi kun kaksi toistensa kaltaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaa toisensa ja viehättyykin toisistaan, on sellainen valtapeli täysin tarpeetonta.

Minun neuvoni onkin, että oppikaa tunnistamaan kaltaisenne naiset ja ottakaa selvää niistä. En usko, että monikaan teistä ätmiläisistä viehättyis teidän kaltaisen persoonallisuuden omaavista naisista, vaikka kuin hyvältä päällisin puolin näyttäisi... :)

• kysynvaan

Millainen on ätmin kaltainen persoonallisuus?

• htfhhfhgfhj

Nämä täällä ovat täysin pimeitä -ei kannata tuhlata aikaa.

Pornoa ja sohvalla makaamista kaiket päivät. Normaali nainen ei kelpaa.

Kuollaan itsesääliin, jos joku mainitsee sanan "työ".

Keski-ikäiset läskit /arjen tyhjyyteen turhtuneet varatut naiset flittailevat, koska tämä on ainoa paikka saada huomiota ilman kuvaa. Jos on kuva, niin se on käsitelty. Koko naamaa ei näy.

• helmiä_sioille
        kysynvaan kirjoitti:

Millainen on ätmin kaltainen persoonallisuus?

Luitko aloituksen? :D

• htfhhfhgfhj kirjoitti:

Nämä täällä ovat täysin pimeitä -ei kannata tuhlata aikaa.

Pornoa ja sohvalla makaamista kaiket päivät. Normaali nainen ei kelpaa.

Kuollaan itsesääliin, jos joku mainitsee sanan "työ".

Keski-ikäiset läskit /arjen tyhjyyteen turhtuneet varatut naiset flittailevat, koska tämä on ainoa paikka saada huomiota ilman kuvaa. Jos on kuva, niin se on käsitelty. Koko naamaa ei näy.

"Pornoa ja sohvalla makaamista kaiket päivät. Normaali nainen ei kelpaa."

Nimenomaan siinäpä se juttu onkin omalla kohdalla, koska mulle vähän liiankin hyvin kelpais normaali nainen, mutta kun itse en kelpaa normaalille naiselle.

• ffffffffffff

Nimenomaan siinäpä se juttu onkin omalla kohdalla, koska mulle vähän liiankin hyvin kelpais normaali nainen, mutta kun itse en kelpaa normaalille naiselle.

Ja yritystä varmastikin on aivan valtavasti.

• gfcgfcfg

Ei kelpaa käytännössä, fantasioissa kyllä.

Olet käsittääkseni lähempänä kolmea-. kuin pariakymmentä. Ikäisesi nainen ei näytä Kiira Korvelta. On tod. näk. lapsia, ja muutama ylimääräinen kilo. Elät teinifantasiaa, koska nuo vuodet jäivät elämättä. Normaali nainen sinulle tuskin loppupelissä kelpaa.

Tere tulemast kerhoon. Kaltaisiasi miehiä on täällä pilvin pimein. Osa haaveillut käsittääksei kymmeniä vuosia. (Kaikki toki naisten syy.)

• gfcgfcfg kirjoitti:

Ei kelpaa käytännössä, fantasioissa kyllä.

Olet käsittääkseni lähempänä kolmea-. kuin pariakymmentä. Ikäisesi nainen ei näytä Kiira Korvelta. On tod. näk. lapsia, ja muutama ylimääräinen kilo. Elät teinifantasiaa, koska nuo vuodet jäivät elämättä. Normaali nainen sinulle tuskin loppupelissä kelpaa.

Tere tulemast kerhoon. Kaltaisiasi miehiä on täällä pilvin pimein. Osa haaveillut käsittääksei kymmeniä vuosia. (Kaikki toki naisten syy.)

Onko se nyt jotain teinifantasiaa, jos ihanne nainen olis sellainen, joka opiskelee vähintään AMK tasolla. Ikä voisi olla siinä 19-24.

Onko se nyt jotain teinifantasiaa, jos ihanne nainen olis sellainen, joka opiskelee vähintään AMK tasolla. Ikä voisi olla siinä 19-24.

Kuten olen sanonut, arvostan naisessa älykkyyttä ja koulutusta. Huomatkaa kaikki tällä palstalla - naisen älykkyyden arvostamisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, olenko itse älykäs. Vaikka olisin kuinka tyhmä tahansa, arvostaisin siitä huolimatta naisessa älykkyyttä.

• sdfasdfsdfsdf

No kuinkas usein ihmiset osaavat edes ajatella toisten oloja ja olemista, palstallakin monet ätmit ovat sellaisia peräkammarin juntteja ja pikkunatseja jotka eivät osaa ajatella mitään muuta kuin omaa likaista napaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      494
      2452
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2439
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1541
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      38
      1293
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1258
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe