Miksi heterot joutuvat kokemaan vihaa?

Ajankysymys

Miksi heterot joutuvat kokemaan vihaa, vaikka he sanovat ystävällisesti vain totuuden?
Sanoipa asioista vaikka kuinka yställisesti , se leimataan vihapuheeksi-miksi?

10

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sanoo totuuden niin se ei varmaankaan ole vihapuhetta.

      Tietysti täytyy pystyä osoittamaan että se mitä sanoo on sitten totta.

      Eikös vain?

    • Vaikeneminen.kultaa

      Riippuu asioista.
      Vanha totuus on, ettei totuuden puhujalle löydy yösijaa.
      Miksi heterot haluavat sanoa totuudeksi ajattelemansa mielipiteen kaikesta? Onko heiltä kysytty?

    • sage8

      Minä ainakaan heterona ole heterouteni takia ole kokenut vihaa.

    • Humpty

      Vaikka et kerrokaan mistä "totuuteen" liittyvästä asiasta puhut, niin vahva arvio kuitenkin on , jolloin kyse on mielipiteestä eikä totuudesta, jonka vain "heterot" pystyvät omimaan. Ja kaikki heterot eivät suinkaan joudu kokemaan vihaa. Oletkohan miettinyt miksi?

    • Otetaan pari esimerkkiä:

      - kristinuskon jumalan olemassaoloa ei ole tieteellisesti todistettu.
      Vihapuhetta vai totuus?

      - islaminusko on uskonto siinä missä kristinuskokin.
      Vihapuhetta vai totuus?

    • Syntihyväksyvä maailma on tyystin kaikonnut Totuudesta!!! Maailmallinen ihminen on järjiltään!!! Jopa suurin osa itseään kristittyinä pitävistä on joko tietoisesti tai tietämättään, harhaan johdettuna ja valhesyntiopetettuna eksynyt Jumalan Sanan käskyistä!!! He ovat tehneet omasta mielestään ja mielihalustaan, so. himostaan, itselleen epäjumalan jota palvovat vaikkapa tasa-arvon, itsensä toteuttamisenmonimuotoisuuden tms. muodossa. Kyse on Saatanan valheasusta, tuon hukuttajan, joka jo käärmeen valheasussa naisen sai tekemään suuren synnin, ja vielätä viemään itse Jumalan kuvan, miehen, synnin tielle!!!

      Ei maailma enää edes halua kuulla totuudesta!!!

      • Ja sinä syntisäkki jätät homon tappamatta epäjumalasi selvästä käskystä huolimatta!

        Ei ole ihme, että epäjumala rankaisee sinua pakottamalla kirjoittamaan häntä häpäiseviä mielipiteitä.


    • Kun ihminen sanoo jotain, mikä suututtaa toisia, niin häneen suututaan. Sanojan seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta asiaan. Heteroseksuaalisuus ei ole (eikä sen tule olla) mikään maaginen suojakilpi moista vastaan.

    • >> vaikka he [fundamentalistit] sanovat ystävällisesti vain totuuden? <<

      "Tiede on mitä tiedämme, ja filosofia mitä emme tiedä."

      "Maailman kiusana on se, että typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä."
      (Bertrand Russell)

    • Tätä minäkin ihmettelen. Kun heterona sanon vaikka että Puolimatka on homofobinen Jyväskylän Yliopiston häpeäpilkku ja hän edustaa keskiaikaista ihmiskäsitystä, niin heti joku suuttuu? Minähän sanon vain totuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe