Seksihullu puutteessa

Petrade

Olemme olleet mieheni kanssa nelisen vuotta yhdessä. Alkuaikoina jyystimme yötä päivää, usein kahdeksankin kertaa päivässä. Olimme hulluna toisiimme.
Seksi on sujunut aina, vaikka välillä on ollut hiljaisiakin kausia. Hiljaisempina kausina olen herätellyt tunnelmaa ja ostanut sadoilla euroilla seksiasuja, toisinaan myös joitakin leluja tms. rekvisiittaa. Välillä tuli laitettua miehelle töihin eroottisia kuvia uusiin asuihin pukeutuneena. Näinä päivinä hänen kotiuduttuaan seksi alkoi aina jo eteisessä. Seksi oli aina niin nautinnollista, että silmissä sumeni.
Nyt on alkanut hommat kuivua kasaan. Akti toistaa samaa kaavaa kerrasta toiseen ja ennen sopivasti äänekäs mies on muuttunut hiljaiseksi ja laukeaminen kestää.
Olen pyytänyt, että mieskin joskus yllättäisi minut jotenkin ja ostaisi sänkypuuhiimme jotain ihan pientä edes, mutta ei.
Mies ei tee aloitteita ja muutenkin tuntuu, että hänen syttymisensä on aina kiven takana.
Vikaa on myös minussa, itsevarmuuttani on syönyt sairastelut ja se että olen alkanut verrata itseäni lapsettomiin naisiin. Raskauksien jättämät jäljet eivät haitanneet miestäni silloinkaan kun olemme alkaneet seurustella, mutta minua ne ovat alkaneet ajan myötä nakertaa. En ole mikään fitness -mamma, mutten myöskään mikään pieruverkkareissa kulkeva harmaa plösö. Viimeaikoina minua on lähestynyt useita miehiä lenkillä, kaupassa, kahvilassa, baarissa jne, kysymään että olenko sinkku, lähdenkö treffeille jne. Eräskin löi käyntikorttinsa suoraan taskuuni.
En osaa sanoa itse juuta enkä jaata, mutta en kait ole ihan rumimmasta päästä, kun tähän kuukauteen on mahtunut noin paljon iskuyrituksiä. Olen jopa hieman hämmentynyt saamastani huomiosta.
Rakastan, kaipaan ja jumaloin miestäni, mutta tämä seksittömyys saa pian pääni pimahtamaan. Panettaa ja haluaisin tuntea joka solussani että minuakin halutaan. Nämä tunteet ovat jo niin ylitsepääsemättömiä, että haluaisin vain hypätä ensimmäisen lirkuttelijan käsivarsille ja antautua himolle.
En tahtoisi haudata seksuaalisuuttani reilusti alle kolmekymppisenä.
Mitä perskelettä teen?!

16

2551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussikkaine

      Pane muiden kanssa jos se mieskin siitä innostuisi tai sitten miehelläsi on jo toinen nainen pantavana!

    • Kikkeliskok

      Naisen ollessa kiimassa jotkut meistä miehistä näkevät sen silmistä, hymystä ja tuoksusta. Body languagekin on aivan ilmeinen viesti kiinnostuksesta. Olet ilmeisesti antanut näitä viestejä itse sitä tiedostamatta, siksi olet saanut tuollaista palautetta iskuyritysten muodossa.

    • et maininnu ikääs viestissäs mut mikäli alat lähentelemään 90v. ikää seksihalutkin kyllä kylmenee"händyyn vaan

      • Tekstissä luki reilusti alle kolme kymppisenä..


      • Petrade

        Sun kommentteja selanneena, värkissä värähti taas. Terkuin Ap.


      • luultavasti alle 90v. eivättiedä missä klitoris on naisella


    • vanha pieru siel valittaa unoha seksitouhut nuoremmille,kiimasille

    • Jen22

      Kyllä mä kans haluun munaa aika usein sitten lähden etsii kaupungille sopivaa miestä

      • ripatti

      • nam

        Missä Jen asut,tulisin halusta nuoleen ja antaan koko kattauksen ja takuu toimitus


    • Himottaaain

      Jenn 22 missäpäin liikut,,kaipuu on jokapäiväinen...saisit kuumaa miestä,ain panettais

    • Puutevaivaa

      Saisit vaikk sen 8kertaa päiväss..Se on niin ihanaa,kun nainen on villi ja halukas

      • kaunotarjakulkuri

        No niin tuntuu minullakin, että puheet on suuret, mutta teot vaatimattomat. Eräs seurustelukumppanikin lupasi nostaa minut pepusta seinälle ja panna niin mutta ei sitten kertaakaan tehnyt niin vaikka pyysin että älä lupaa mitä et pidä. Voimista ei ollut kiinni, hän harrastanut painia. Usein mieluummin lähti kaupungille tai nukkui ! Sanoi ettei aina voi nussia. Olisi tehnyt mieli kysyä miksei. Kummallakaan ei ole pieniä lapsia tms mikä väsyttäisi ja vaatisi aikaa. Hän ei ollut silloin edes töissä. Tiesin, että hänellä oli masennustaustaa, en tiedä johtuiko sitten siitä. Haluaisin vähintään kolme kertaa päivässä, edes kaksi kertaa. Siis joka päivä. Eikä ole iän myötä seksihalut vähentyneet yhtään. Välillä sitä toivoisi. Olen vuosimallia 1972. On todella ikävää, että luvataan paljon mutta saa vähän, enkä halua vaihtaa koko ajan miestä. No, meille tuli kylläkin lopulta ero ja nyt olen sinkku ja taidan pysyäkin, ei jaksaisi enää etsiä sopivaa.


      • VaimoaKimpassa
        kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        No niin tuntuu minullakin, että puheet on suuret, mutta teot vaatimattomat. Eräs seurustelukumppanikin lupasi nostaa minut pepusta seinälle ja panna niin mutta ei sitten kertaakaan tehnyt niin vaikka pyysin että älä lupaa mitä et pidä. Voimista ei ollut kiinni, hän harrastanut painia. Usein mieluummin lähti kaupungille tai nukkui ! Sanoi ettei aina voi nussia. Olisi tehnyt mieli kysyä miksei. Kummallakaan ei ole pieniä lapsia tms mikä väsyttäisi ja vaatisi aikaa. Hän ei ollut silloin edes töissä. Tiesin, että hänellä oli masennustaustaa, en tiedä johtuiko sitten siitä. Haluaisin vähintään kolme kertaa päivässä, edes kaksi kertaa. Siis joka päivä. Eikä ole iän myötä seksihalut vähentyneet yhtään. Välillä sitä toivoisi. Olen vuosimallia 1972. On todella ikävää, että luvataan paljon mutta saa vähän, enkä halua vaihtaa koko ajan miestä. No, meille tuli kylläkin lopulta ero ja nyt olen sinkku ja taidan pysyäkin, ei jaksaisi enää etsiä sopivaa.

        Vaimoni kanssa seksiä on päivittäin. Ja noin joka toinen viikonloppu on joku kavereistani meillä kimpassa vaimoani panemassa ja joskus myös viikollakin.


      • nam
        kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        No niin tuntuu minullakin, että puheet on suuret, mutta teot vaatimattomat. Eräs seurustelukumppanikin lupasi nostaa minut pepusta seinälle ja panna niin mutta ei sitten kertaakaan tehnyt niin vaikka pyysin että älä lupaa mitä et pidä. Voimista ei ollut kiinni, hän harrastanut painia. Usein mieluummin lähti kaupungille tai nukkui ! Sanoi ettei aina voi nussia. Olisi tehnyt mieli kysyä miksei. Kummallakaan ei ole pieniä lapsia tms mikä väsyttäisi ja vaatisi aikaa. Hän ei ollut silloin edes töissä. Tiesin, että hänellä oli masennustaustaa, en tiedä johtuiko sitten siitä. Haluaisin vähintään kolme kertaa päivässä, edes kaksi kertaa. Siis joka päivä. Eikä ole iän myötä seksihalut vähentyneet yhtään. Välillä sitä toivoisi. Olen vuosimallia 1972. On todella ikävää, että luvataan paljon mutta saa vähän, enkä halua vaihtaa koko ajan miestä. No, meille tuli kylläkin lopulta ero ja nyt olen sinkku ja taidan pysyäkin, ei jaksaisi enää etsiä sopivaa.

        Missäs sinä kaunotar kuljeksit , täällä oli reilu 5kymppinen hyvin opetettu mies sinulle kovaan käyttöön aina silloin tällöin


    • kullihirmu69

      pane sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe