" NIIN PALJON kuuluu rakkauteen", lauletaan laulussa.
Siinäpä miettimistä onkin, jotta mitä kaikkea sisältää tuo NIIN PALJON!!??
Ja kuinka moni noudattaa sitä " NIIN PALJON- TERMIÄ?"
NIIN PALJON------
3
359
Vastaukset
- KYLLÄ
Se on tuo ihmisen tunnemaailma vähän sellaista kiekonheittoa sanoisin...)
Välillä se lentää ja välillä vähän lyhyeksi jää...
Toivotaan, että aurinko armas kippura varvas vähän avittaisi asiaa...) - saman
kyllä siihen sisältyy todella paljon.Itse olen
vuodesta 68 rehjustanut saman tyypin kaa ,usean
syksyn loskan muunkin rospuuton läpi.Mutta seas-
sa on myös sattumia ollut,liekkö sitä rakkauttaki
löytynyt kun monet virheetkin on muistojen sekaan
painuneet.Jokin ihme liima kai saa kaiken aikaan. muistellessa huomasin,että sen sanat kyllä kuvailee melko hyvin,mitä rakkauteen so.elämään kuuluu.
Kyllä elon koko kirjo siihen sisältyy;toiveet ja täyttymys/pettymys,ilo ja suru,onni ja murhe,anteeksi antaminen ja anteeksi saaminen,juhla ja arki,intohimo ja rutiini,syntymä(t),elämä(t),kuolema....Muistot/kaipaus/hiljaisuus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213