matikanopettajaani. Säälittävähän urpo mä. Pilasit itsetuntoni nuorena stalkkaamalla minua joka välitunti koko helvetin tuskallisen yläasteen. Olin yliherkkä, tunnollinen oppilas, enkä saanut sitä loppumaan. Enkä voinut kertoa kellekään koska pidettiin ylireagoijana ja hulluna vaikka olin tosi ahdistunut harkiten itsemurhaa. Halusin laittaa paskaa myöhemmin vuosienkin päästä postilaatikkoosi, mutten halunnut liata käsiäni paskaan, näin kuvaannollisestikaan. Vieläkin ajattelen miten sotket päätäni, kun joku näyttää ihastuvan ulkonäkööni. Minulla on yhä psykooseja miehistä. En luota älyyni, nyt opiskelen matemaattisia aineita, ja minua yököttää, menen lukkoon jos minun pitää ajatella mitään loogisia pulmia tai puhua niistä julkisesti.
Vihaan yhä 30 vuoden päästä
supertyhmäkö
3
155
Vastaukset
- HenkisestihäiriössäOpe
Mulla oli 1970 L pölvästi matematiikka opettaja lukiossa.
Tosin olin laiska oppilas itsekin.
Mutta se ope ei osannut opettaa, pelkästään halusi häpäistä huonoja oppilaita.
Taisi olla psykopaatti se ope setä.
Matemaattisten, insinööri ,,yms aloilla on lahjakkaita mielisairaus paljon, kertoo tilastot !! - vihanliekkipolttaamaan
Luokanopettajani leimasi minut pedofiiliksi ja tuhosi elämäni. Nyt hän palaa helvetissä.
- asperger-arttu
Vihasin vuosia vanhempiani, jotka minut maailmaan laittoivat. Opin antamaan heille kuitenkin anteeksi kun luin kirjoista että syyttömiä he solubiologian muunnoksille ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958