Nyt menee sun tiedot, tuntomerkit ja valokuva kaikille mun läheisille ja ystäville. Poliisille aion mainita myös ja ottaa selville mitä on tehtävissä. Mä en halua susta mitään, enkä tule ikinä haluamaan. En enää ikinä halua nähdä vilaustakaan sinun vastenmielisestä naamasta. Paina tämä kaaliisi ja hae jo hyvä ihminen itsellesi apua!
Ok nyt mitta täynnä
14
952
Vastaukset
- Tämäneuvoksi
No meneppä tekemään rikosilmoitus jos on jotain aihetta. Täällä sun on turha vinkua. Huomaa myös itse syyllistyväsi eräisiin rikkeisiin, vai oletko oikeasti noin häiriintynyt?
- Since2014
Kerrohan nämä rikkeet johon oon syyllistynyt? Ainut rike on varmaan että oon sietänyt tätä liian kauan ja uskonu että kyllä se joskus kyllästyy ja löytää uuden uhrin. Et taida ees tietää mitä oikee häiriintyneisyys on!
- Tämäneuvoksi
Sun aloituksessa ne on. Uhkaus,kiristys ja lisäksi yksityisen tiedon levitys. Lisäksi ihmettelen miksi kirjoitat ikävä palstalle ne.
- Since2014
Pitää ihmisen aika sekasin olla jos tosta tekstistä löytää uhkauksen ja kiristyksen. Yksityisen tiedon levittäminen? Kenen yksityisiä tietoja tässä on levitetty? Tämä on pelkkä tiedoksianto. Ja aloitus on laitettu tunteet palstan alle, (etkö sitäkään tajunnu?) ja se tunne on nyt lähinnä inho ja halu suojella itseä ja läheisiä. Tänne kirjotan siksi koska tiedän että tavoittaa kohteen täältä varmimmin ja en odota keneltäkään vastausta, enkä mielipidettä.
Voisithan sä sanoa sille? :P
Vai pitääkö ne poliisit todellakin tunkea siihen?- Since2014
Kyse on todellakin häiriintyneestä ihmisestä. Haluaisitko itse asioida sellaisen kanssa?
Since2014 kirjoitti:
Kyse on todellakin häiriintyneestä ihmisestä. Haluaisitko itse asioida sellaisen kanssa?
Eipä tuossa ollut mitään merkkiä siitä että olisi kovinkin häiriintynyt ihminen kyseessä xD
- vaikeeneuvoa
Itse en pysty aloittajan viestiin ottamaan kantaa, kun en tiedä mitä hänelle käynyt. Vinkki aloittajalle: älä häpeä, että olet moisen kohteeksi joutunut. Monet häpeää (luonnollinen tunne) ja lamautuu pitkäksiki aikaa, vaan usko tuntemuksiisi ja selvitä asia.
- Since2014
Kiitos! Liian pitkään jatkunut
- psyykerikki
Vittu sä olet sekaisin.
- Since2014
Mitä säkään kenenkään tilanteesta tiedät. Keskity vaan omaan elämääs vai onko sulla semmosta suomi24n ulkopuolella?
- Psyykerikki
Since2014 kirjoitti:
Mitä säkään kenenkään tilanteesta tiedät. Keskity vaan omaan elämääs vai onko sulla semmosta suomi24n ulkopuolella?
Hahaha. On elämä. Sä oot raukka päästäsi sekaisin.
- Since2014
Niinku kirjoitin aiemmin ei kiinnosta kenenkään mielipiteet aloituksesta. Ja tää oli tasan tarkkaan viimeinen alotus minkä tänne mielenterveyspotilaitten kommentoitavaksi laitan. Mut jatka sä vaan tuota älykästä kommentointiasi täällä ihan rauhassa. Varmasti löydät tasoistas juttuseuraa.
- ppaan
Psyykerikki kirjoitti:
Hahaha. On elämä. Sä oot raukka päästäsi sekaisin.
Kom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870