Muutamassakin lietolaisten omassa FB-ryhmässä eräs kaveri kirjoittelee aivan käsittämättömiä kirjoituksia omalla nimellään. Poseeraa mm. pahviin liimatun poliisimerkin kanssa ja kertoo olevansa poliisi, spetsnaz, samuraimiekkojen takoja, helikopterilentäjä, ghostmotoristi ja vaikka mitä. Jutut ovat sitä sortimenttia että tosissaan pelottaa. Rinnassaan oli joidenkin kuvien perusteella jotain epäonnistuneita polttomerkkejä. Tää sankari on jotain 50-60-vuotias , kaljuuntunut tyyppi ja ilmeisesti lietolainen ja nimeä en nyt sano vaikka sen tiedänkin.
Lähinnä haluaisin tietää onko vaarallinen? Jossain päivityksessä ainakin uhoi sihen tyyliin että uhkailuun olisi voinut poliisikin puuttua. Itse vasta hetken Liedossa asuneena, pelottaa omien lasten puolesta.
Vaikkakin näitä kylähulluja kai riittää joka taajamaan.
Lietolainen spetsnaz, helikopterilentäjä, samurai
Jarmo4
1
289
Vastaukset
- onkoseaarne
Aarne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869