Siis minulla on kuukausia ollut todella kivulias haava tai pukama peräpäässä ja aina kun käyn vessassa tuntuu kuin puukolla vetäisi siitä suolen auki. Vertakin tulee ihan norona. Olin vähän aikaa sitten mahataudissa ja paska oli viikon ajan ihan vetistä, jolloin mitään ongelmaa ei ollut tuolla perässä. Nyt pitäisi varmaan saada paska pysymään tuollaisena vetisenä koko ajan. Eikä se haittaa sinänsä, varaan paperia mukaan ja voin käydä ulkonakin pusikoissa tai muualla. Mutta tuota kipua en enää kestä! Heti kun pökäleistä tulee yhtään kiinteämpiä tuo peräsuoli aukeaa ja verta tulee.
Ongelma on myös, että en osaa syödä terveellisesti ja syön joka päivä kakkuja, suklaata ja munkkeja joilla on varmaan osuutta tuohon ongelmaan, mutta niitä en vaan pysty jättämään pois. Mutta siis olisiko jotain sellaista lääkettä olemassa joka pistää mahan ''sekaisin''?
Miten saan paskan tulemaan vetisenä?
632463344345
1
105
Vastaukset
- vinkkiä
Ei muuta kun lähimmän ison vesistön äärelle ja sieltä muutama mukillinen tavaraa kurkkuun. Kohta ei tarvitse muuta tehdä kuin vessassa istua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046