Verrataanpa ydiaseita Nato vs. Venäjä.

VoiVenäjäinen

The Observerin julkaiseman ydinaseiden käyttövalmiustilaston tilaston (2017) mukaan START-sopimuksessa sovittujen ehtojen toteutus ydinaseiden huollon ja tarkastusten osalta on seuraavanlainen.
Natomailla yli 90%.
Venäjällä alle 20%.
Nyt alkoi Venäjän ydinasearsenaali jo pelottamaan, venäläiset myöntävät itsekin etteivät pysty noin vaativia toimenpiteitä suorittamaan.

Nyt on taas hyvä hetki kehua Venäjän mahtavaa ydinasevoimaa.
Koska ensimmäinen paukkuu putkessa?

29

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeKuollaanKaikki

      Onhan se kiva asua aikapommin naapurissa, vaikkei sieltä koskaan mitään hyvää ole tullut.

      • Jos putkessa tömähtää niin saasteet jäänee paikallisiksi.... toivottavasti.


      • EiToiHyväOle
        sotilaspassi kirjoitti:

        Jos putkessa tömähtää niin saasteet jäänee paikallisiksi.... toivottavasti.

        Taitaa olla kiinni tuurista ja tuulista, niitä kun on ihan tossa rajanpinnassa.


      • Jenkitapuun
        EiToiHyväOle kirjoitti:

        Taitaa olla kiinni tuurista ja tuulista, niitä kun on ihan tossa rajanpinnassa.

        Kyllä saa Suomikin osansa laskeumasta kun niitä alkaa kosahtamaan.


      • tarkennan vielä.
        Jos ohjus tömähtää putkessa, on 99% varmaa ettei sen ydinkärki räjähdä, koska sen räjäyttämiseen tarvitaan erityinen räjäytys sekvenssi tai ainakin se on varmistettu muutaman kerran. Eli ydinkärki todennäköisesti rikkoutuu ja tulipalo pölläyttää jonkin verran radioaktiivisuutta ympäristöön.
        Eli jos tömähtää niin vaikutus on "likaisen pommin" tapainen. Samantapaisia näkyy venäjä räjäytelleen 55km päässä suomen rajasta.


    • Hahhaa

      Trumppi ilmoitti perustavansa avaruusjoukot, seuraavana päivänä yhdysvalloissa olivat syvästi huolestuneita Venäläisten avaruuden lasertykeistä jotka posauttaa avaruuden sotalelut tuusannuuskaksi.Eli kukaan muu kuin usa ei saisi sotaleluja viedä avaruuteen. On ne aaseja

      • Heheeehheehheee

        Ne aasit osaa kuitenkin pitää ydinaseet toimintakunnossa, tyhmät ryssät ei osaa.


      • Heheeehheehheee kirjoitti:

        Ne aasit osaa kuitenkin pitää ydinaseet toimintakunnossa, tyhmät ryssät ei osaa.

        Pieni, mutta erittäin MERKITYKSELLINEN ero, länsivaltojen ja rutiköyhän ryssän välillä. ;-)

        IMHO.


      • 44.Div

        No mistäpä muustakaan tuollainen pyylevä taatelispoju Kåntulasta haaveilisi. ;-)

        Joko KYKENET keskustelemaan Majuriksi ylentämisen perusteista, tai sukeltamisesta?.

        Aivan JÄRKYTTÄVÄN kokoinen TIRSK!.


      • moloktroll

        Kuinka helvetin pitkää vuoroa nykyään valvot, koeta nyt edes peitellä sitä?


      • moloktroll kirjoitti:

        Kuinka helvetin pitkää vuoroa nykyään valvot, koeta nyt edes peitellä sitä?

        Mitä vddua se sulle kuuluu ... millainen vuorokausirytmi mulla on .... . Keskity pitämään se rekattu nikkaris, Inkontenssi- ja Prostataongelmainen ryssänrakki. Pysy pois vauva-palstoilta ja lopta MAANINEN VALEHTELUS!. ;-)

        IMHO.


      • Tiltulle_Muistutus

      • RoorooRommeloo
        moloktroll kirjoitti:

        Kuinka helvetin pitkää vuoroa nykyään valvot, koeta nyt edes peitellä sitä?

        Taasko on oma nikki poistettu?
        Heheehheeehee…..


      • moloktroll

        Kukaan normaali yksilö ei viivy palstalla eri nikkareilla vuorokausitolkulla.


      • PietariSuuriko
        moloktroll kirjoitti:

        Kukaan normaali yksilö ei viivy palstalla eri nikkareilla vuorokausitolkulla.

        No mistä ihmeestä sinä olet saanut sellaisen käsityksen että joku pitäisi sinua normaalina yksilönä?
        No ei pidä, ei edes ihmisenä.
        Sitä paitsi aika outoa mölinää tyypiltä jolta on jo poistettu ainakin tusina rekattua nikkiä pelkän häiriköinnin takia, joten voi sanoa että ylläpito arvostaa sinua ihan yhtä ''paljon'' kuin kaikki kirjoittajatkin täällä.


      • Aleksanteri.Toinentirsk

        Itse olet multinikkaava vajakki


    • SBOSS

      Tuon perusteella Venäjä on edelleen suurin uhka maailmanrauhalle, mutta ennen kaikkea omalle olemassaololleen.

    • PaskaKalinka

      Täyttä puppua, tuollaista tilastoa ei ole missään.

      • moloktroll

        Niin onkin, me on sentään tutkittu ahkerasti Aku Ankkaa ja tiedonantajaa, ei ole olemassa mitään venäjävastaisia tilastoja.


      • moloktroll
        moloktroll kirjoitti:

        Niin onkin, me on sentään tutkittu ahkerasti Aku Ankkaa ja tiedonantajaa, ei ole olemassa mitään venäjävastaisia tilastoja.

        Pahus oli sittenkin, Observerin nettisivulla mutta ei ollut todisteita.


    • Aleksanteri.Toinen

      Rytiköyhän ryssän ydinaseet ovat ruostuneet siiloihinsa

    • loiu

      Yhdysvallat on jo käyttäneet ydinaseita,he ovat mestareita tappamaan niillä.Muutenhan he ovat lukutaidottomia sian näköiseksi itsensä roskaruualla lihottaneita,kolmannes kansasta myös lukutaidottomia.Veteraanitkin asuvat kadulla ja kerjäävät ruokaa ja rahaa päivittäisiin huumesiinsa.

    • cestlavie

      Älä levitä tollasta disinformaatiota. Kohta Kiinalaiset kävelevät Itä-Siperiaan.

      • LOLz ............. . ;-)


    • OnNeTunareita

      ''Verrataanpa ydinaseita Nato vs. Venäjä''
      Verrataan vaan, vaikka mitä todennäköisimmin Venäjä tuhoaa itse itsensä omilla aseillaan ja valitettavasti kaikki lähialueet siinä samalla.

      • wurzt

        Ja sen takiako iippo ja ihmemiehet julistavat kuinka mahtava ydinasevalta se Venäjä on?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe