On varsin merkillistä tämä markkinatalous, kun pitää palkkakattoja rakennella. Luulisi markkinavoimien asettavan tulot ja menot tasapainoon. Jos olen oikein ymmärtänyt, seuroihin on kyllin tulokkaita vähemmälläkin palkalla.
Yleensäkin olen sitä mieltä, että ns. huippujen ja tähtien saamat korvaukset ovat kohtuuttomia tuloksiin verrattuna. Tämä koskee yhtä hyvin urheilua ja muuta viihdettä, taidetta kuin liike-elämääkin.
Ne Haluavat Liksaa
1
255
Vastaukset
- Teemujazz
No katsoppa suuryrityksiä esim. Motorola. Tekee tappiota minkä kerkeää ja johtoporras korottaa optioitaan miljoonilla dollareilla ja samalla irtisanoo vakituisia työntekijöitään. Sitä se byrokratia tekee.
Ei katos kapitalismissa tuloksella ole mitään merkitystä. Ainoastaan ahneuden motiivilla mennään täysin sokkona eteen päin välittämättä mistään jälkiseuraamuksista ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069