On varsin merkillistä tämä markkinatalous, kun pitää palkkakattoja rakennella. Luulisi markkinavoimien asettavan tulot ja menot tasapainoon. Jos olen oikein ymmärtänyt, seuroihin on kyllin tulokkaita vähemmälläkin palkalla.
Yleensäkin olen sitä mieltä, että ns. huippujen ja tähtien saamat korvaukset ovat kohtuuttomia tuloksiin verrattuna. Tämä koskee yhtä hyvin urheilua ja muuta viihdettä, taidetta kuin liike-elämääkin.
Ne Haluavat Liksaa
1
227
Vastaukset
- Teemujazz
No katsoppa suuryrityksiä esim. Motorola. Tekee tappiota minkä kerkeää ja johtoporras korottaa optioitaan miljoonilla dollareilla ja samalla irtisanoo vakituisia työntekijöitään. Sitä se byrokratia tekee.
Ei katos kapitalismissa tuloksella ole mitään merkitystä. Ainoastaan ahneuden motiivilla mennään täysin sokkona eteen päin välittämättä mistään jälkiseuraamuksista ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394341- 542169
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241094
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 171061
- 671018