Me eurooppalaiset olemme maailman rikkaimpia, maailman parhaimpia ja
ja monipuolisempia Meillä on kaikki aivan kaikki.
Ketä Eurooppalainen kadehtii ketä ? Kuka olisi meidän yläpuolella
amerikkalainen, venäläinen vai kuka ... ? Me ollaan kaikki me ollaan aivan kaikki.
Ei tarvitse miettiä mitä Trump ja Putin kadehtii ! Varmasti se kadehtii Meitä !
Muistakaa aina tämä Me ollaan maailman parhaat ja Eurooppa on maailman paras.
Eikä Meille kukaan voi mitää edes sodalla uhkaamalla. Me ollaan myös suurin.
Muistakaa tämä ja olkaa ylpeitä eurooppalaisuudesta ja tänne kaikki pyrkii.
Sekin on totta. Yhdessä olemme koko maailma. Aivan kaikki.
Ketä me voimme kadehtia ? Emme ketään... Olemme euroopan unioni ja eurooppa.
Mehän olemme maailman parhaita Eurooppalaisia !
3
162
Vastaukset
On kaikista tyhmintä ryhtyä edes ajattelemaan, että ihmiset antaa parhaansa
pois. Joku Bannon saisi ihmiset luopumaan hyvästä asemasta ja parhaasta
arvostaan ja omasta parhaasta tilastaan. Me ollaan kaikki aivan kaikki ja parasta.
Meillä on kaikki ja jokaisella meistä on vapaus olla ja elää missä vain missä vain.
https://www.youtube.com/watch?v=40dr7llQkWIMihin Bannon yrittää saada Teitä vaihtamaan ?
Tehän olette jo maailman parhaita ja rikkaimpia Eurooppalaisia !
Meillä on mahtava maa ja mahtava talous ja mahtavat mahdollisuudet
eurooppalaisina ihmisinä. Eihän maailmassa ole parempaa ja mikä se olisi ?
Kun Te ymmärrätte, että ei ole parempaa maailmassa mitä Te olette juuri
tällä hetkellä missää ei missään... Lisäksi me olemme samaa eurooppaa ja
meidän ongelma on vain nationalistiset hallinnot esim. suomessa ja sen
johdon edut ja emme saa heidän vuokseen edes sitä mitä EU meille
määrää...
Meillä on vapaus asua ja elää ja olla ja saamme kaiken mitä jokainen
eurooppalainen saa ! Paitsi suomalaisilta evätään paljon ja sitä ei
euroopan unioni tee vain suomen kommunistiset voimat ja monopolit
ja hyväksikäyttäjät. Teillä on kaikki, yrittäjillä on kaikki, ihmisillä on kaikki.'
Moni voi muuttaa asumaan eurooppaan ja saada eläkkeen ja terveyspalvelut
ja sosiaalipalvelut ja kaiken saman mitä muutkin saa.
Sanokaa kenellä on paremmin, kuin eurooppalaisella, kenellä ? ?> Ne ei kertoneet... Persut on kommunisteja LÖYSIN !
https://www.youtube.com/watch?v=lSvZ4Vd2SSw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437