Mehän olemme maailman parhaita Eurooppalaisia !

Me eurooppalaiset olemme maailman rikkaimpia, maailman parhaimpia ja
ja monipuolisempia Meillä on kaikki aivan kaikki.
Ketä Eurooppalainen kadehtii ketä ? Kuka olisi meidän yläpuolella
amerikkalainen, venäläinen vai kuka ... ? Me ollaan kaikki me ollaan aivan kaikki.

Ei tarvitse miettiä mitä Trump ja Putin kadehtii ! Varmasti se kadehtii Meitä !
Muistakaa aina tämä Me ollaan maailman parhaat ja Eurooppa on maailman paras.
Eikä Meille kukaan voi mitää edes sodalla uhkaamalla. Me ollaan myös suurin.

Muistakaa tämä ja olkaa ylpeitä eurooppalaisuudesta ja tänne kaikki pyrkii.
Sekin on totta. Yhdessä olemme koko maailma. Aivan kaikki.
Ketä me voimme kadehtia ? Emme ketään... Olemme euroopan unioni ja eurooppa.

3

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kaikista tyhmintä ryhtyä edes ajattelemaan, että ihmiset antaa parhaansa
      pois. Joku Bannon saisi ihmiset luopumaan hyvästä asemasta ja parhaasta
      arvostaan ja omasta parhaasta tilastaan. Me ollaan kaikki aivan kaikki ja parasta.
      Meillä on kaikki ja jokaisella meistä on vapaus olla ja elää missä vain missä vain.

      https://www.youtube.com/watch?v=40dr7llQkWI

    • Mihin Bannon yrittää saada Teitä vaihtamaan ?
      Tehän olette jo maailman parhaita ja rikkaimpia Eurooppalaisia !
      Meillä on mahtava maa ja mahtava talous ja mahtavat mahdollisuudet
      eurooppalaisina ihmisinä. Eihän maailmassa ole parempaa ja mikä se olisi ?

      Kun Te ymmärrätte, että ei ole parempaa maailmassa mitä Te olette juuri
      tällä hetkellä missää ei missään... Lisäksi me olemme samaa eurooppaa ja
      meidän ongelma on vain nationalistiset hallinnot esim. suomessa ja sen
      johdon edut ja emme saa heidän vuokseen edes sitä mitä EU meille
      määrää...

      Meillä on vapaus asua ja elää ja olla ja saamme kaiken mitä jokainen
      eurooppalainen saa ! Paitsi suomalaisilta evätään paljon ja sitä ei
      euroopan unioni tee vain suomen kommunistiset voimat ja monopolit
      ja hyväksikäyttäjät. Teillä on kaikki, yrittäjillä on kaikki, ihmisillä on kaikki.'
      Moni voi muuttaa asumaan eurooppaan ja saada eläkkeen ja terveyspalvelut
      ja sosiaalipalvelut ja kaiken saman mitä muutkin saa.

      Sanokaa kenellä on paremmin, kuin eurooppalaisella, kenellä ? ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe