– Ruotsinlaivan sisään voi ajaa vaikka räjähteillä lastatun auton
https://www.suomenuutiset.fi/vielako-uskallat-lahtea-risteilylle-ruotsinlaivan-sisaan-ajaa-rajahteilla-lastatun-auton/
Merillä tehtävän terrori-iskun riski huolestuttaa kansalaisia ja merenkulun ammattilaisia. Matkustajalauttojen turvatarkastukset eivät ole samalla tasolla lentoliikenteen turvallisuusjärjestelyjen kanssa.
Mahdolliseksi seuraavan terrori-iskun kohteeksi on arvioitu risteilyaluksia. Terrori-iskun uhasta ovat esittäneet huolensa myös monet merenkulun ammattilaiset. Keskeisenä riskitekijänä pidetään matkustajien ja autojen melko vapaata pääsyä laivoille.
Suurimmille Suomesta Ruotsiin tai Viroon liikennöiville aluksille mahtuu yli 2 500 matkustajaa. Monien alusten sisään mahtuu useita satoja henkilöautoja. Eniten matkustajia on yleensä Helsingistä Tukholmaan tai Turusta Tukholmaan kulkevilla aluksilla....etc
Vieläkö uskallat lähteä risteilylle?
9
256
Vastaukset
- vanhajuttuhantuo
Estoniahan upotettiin juuri tuolla tavalla.
- dsq
Aika kauheaa.
Ei kiinnosta nyt laivamatkustelu.
- ajan_kysymys
Sanoin itse heti samaa ja kirjoitinkin tänne, kun muslimi invaasio lukuisine terrori-iskuineen alkoi 2015
- hahahahahahahahahah
Mistä nuo terroristit saavat Suomen maaperällä räjähteitä käsiinsä?
- kallionEikurkunleikkaaja
Maanrakennustyömailta.
- Jussin.Pompi
Tukijusseilta. Maatilallahan voi tehdä Breikvik-tyyppisen jytkyn. Apulantaa ja löpöä.
Hah... pitää sitten linnottautua ja mennä sängyn alle pahaaa mailmaa piiloon..
- YksiJaSama
Eipä ole koskaan ollut mitään hinkua moisten lauttojen juoppomatkoille.
- OasisOfTheLakes
Oikeille risteilijöille ei pääse autolla. Joutuisi roudaamaan pommin kaljakärryillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184