Merisärkkä, kokemuksia?

Tietämätön84

Millaisia kokemuksia paikasta? En ole käynyt koskaan keikoilla, nyt näin että siellä olisi työpaikkoja tarjolla. Kannattaako hakea?

14

3078

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menenäejakoe

Se varmasti kertoo eniten kun käyt ensin itse asiakkaana siellä, niin kyllä siinä jonkunlainen käsitys paikasta muodostuu, että haluaako sen perusteella työskennellä paikassa vai ei.

• MinäolenRiitta

Minä en kyllä suosittele käymään edes asiakkaana.

• Parasnarikkaikinä

Takkia ei kuitenkaan kannata jättää narikkaan, eikä varsinkaan mitään arvokasta. Siitä narikasta et nimittäin saa omiasi koskaan pois. En muutenkaan suosittele koko paikkaa yhtään kenellekään.

• Plassintiina

Minä kans oon kuullut niin paljon huonoa koko paikasta, että en ole ikinä siellä käynyt vaikka paljasjalkainen kalajokinen olenkin. Sillon kun baarissa tulee käytyä, kannan euroni mieluummin vaikka Ylivieskaan.

• holmalainen

Vai Plassintiina Vieläkö kuljet sahalla töissä? Venäjälläkin eräs heppu kulki lossivahtina vaikka lossia ei ole ollut kymmeniin vuosiin

• Anonyymi

Holmalta kuljettiin veneellä santaholmalla töissä. Oletko siis yhä työtön holoman peräläinen?

• Voikärsimys

Aika merkillistä, että kesän sesonkikauden jälkeen on työpaikkoja. Ollaan käyty Kalajoella useamman kymmenen vuoden aikana. Viimeksi parina kesänä loppukesästä ihan sesonkikauden jälkeen. Siellä ei siis ole yhtään mitään enää lomakauden päätyttyä. Aivan kuollut paikka. Viimeksi kävimme Merisärkässä noin 3 viikkoo sitten. Ohjelmassa oli karaokea. Muutama (5-6)henkeä oli asiakkaina meidän lisäksi. Joku tonnikeiju puolen metrin ympärysmitan /jalka tolppajalka "tanssi pöydällä". Dj oli kuin Euroopan omistaja. Kun astui sisään, silmät alkoi vuotamaan ja hengitys meni tukkoon homeen hajusta. Kun tämä pieni seurue läksi, jäimme me kaksi sinne könnäämään, kun me läksimme, jäi paikalle vaan henkilökunta. Taisivat sulkea paikan meidän lähdettyämme.

• tilassalöytyy

Sinnehän sopisi hyvin se maailmankuulu näyttely.

• Lostmohikaani

Ei kai kukaan täysipäinen mene sinne paljain jaloin, vaikka olisikin kalajokinen.

• Anonyymi

Surkia paikka. En ymmärrä miten on muka meriittejä mainostaa itseään ”Viihteen Ykköspaikkana” ja muka nimekkäimmät artistit... Kun esiintyjälistaa katsoo, niin en menis kehumaan.

• Anonyymi

Ei kannata töihin mennä. Mitä kuullut työntekijöiltä, niin johtaja ei ole kaikkein mukavin tyyppi. Moittii ja ei edes tervehdi työntekijöitään. Vain valittaa ja narisee. Työilmapiiri huono,jne. Toki nuo vain muutaman työntekijän mielipiteitä.

• Anonyymi

Kalajoella vaikuttaa olevan, tai Hiekkasärkillä, uskomattoman huonot työnantajat. Esimerkiksi Tapiontuvalta tällä alueella useampiakin huonoja kokemuksia työntekijöitä.

• Anonyymi

Ja sama sökellys vielä suomeksi...

• Anonyymi

Aivan loistava paikka olen itse käynyt monta kertaa. Aina olen saanut alkoholia riittävästi ja minkkiturkkini narikka säilytti koko illan luotettavasti. Työntekijät mukavia ja ammattitaitoisia. Suosittelen lämpimästi käymään paikan päällä katsomassa. Menestyneen yrityksen johtajat eivät yleensä ole niitä mukavimpia tyyppejä.... mutta hyviä palkan maksajia. Käy tutustumassa fb ja kotisivuihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe