Millaisia kokemuksia paikasta? En ole käynyt koskaan keikoilla, nyt näin että siellä olisi työpaikkoja tarjolla. Kannattaako hakea?
Merisärkkä, kokemuksia?
14
3078
Vastaukset
- Menenäejakoe
Se varmasti kertoo eniten kun käyt ensin itse asiakkaana siellä, niin kyllä siinä jonkunlainen käsitys paikasta muodostuu, että haluaako sen perusteella työskennellä paikassa vai ei.
- MinäolenRiitta
Minä en kyllä suosittele käymään edes asiakkaana.
- Parasnarikkaikinä
Takkia ei kuitenkaan kannata jättää narikkaan, eikä varsinkaan mitään arvokasta. Siitä narikasta et nimittäin saa omiasi koskaan pois. En muutenkaan suosittele koko paikkaa yhtään kenellekään.
- Plassintiina
Minä kans oon kuullut niin paljon huonoa koko paikasta, että en ole ikinä siellä käynyt vaikka paljasjalkainen kalajokinen olenkin. Sillon kun baarissa tulee käytyä, kannan euroni mieluummin vaikka Ylivieskaan.
- holmalainen
Vai Plassintiina Vieläkö kuljet sahalla töissä? Venäjälläkin eräs heppu kulki lossivahtina vaikka lossia ei ole ollut kymmeniin vuosiin
- Anonyymi
Holmalta kuljettiin veneellä santaholmalla töissä. Oletko siis yhä työtön holoman peräläinen?
- Voikärsimys
Aika merkillistä, että kesän sesonkikauden jälkeen on työpaikkoja. Ollaan käyty Kalajoella useamman kymmenen vuoden aikana. Viimeksi parina kesänä loppukesästä ihan sesonkikauden jälkeen. Siellä ei siis ole yhtään mitään enää lomakauden päätyttyä. Aivan kuollut paikka. Viimeksi kävimme Merisärkässä noin 3 viikkoo sitten. Ohjelmassa oli karaokea. Muutama (5-6)henkeä oli asiakkaina meidän lisäksi. Joku tonnikeiju puolen metrin ympärysmitan /jalka tolppajalka "tanssi pöydällä". Dj oli kuin Euroopan omistaja. Kun astui sisään, silmät alkoi vuotamaan ja hengitys meni tukkoon homeen hajusta. Kun tämä pieni seurue läksi, jäimme me kaksi sinne könnäämään, kun me läksimme, jäi paikalle vaan henkilökunta. Taisivat sulkea paikan meidän lähdettyämme.
- tilassalöytyy
Sinnehän sopisi hyvin se maailmankuulu näyttely.
- Lostmohikaani
Ei kai kukaan täysipäinen mene sinne paljain jaloin, vaikka olisikin kalajokinen.
- Anonyymi
Surkia paikka. En ymmärrä miten on muka meriittejä mainostaa itseään ”Viihteen Ykköspaikkana” ja muka nimekkäimmät artistit... Kun esiintyjälistaa katsoo, niin en menis kehumaan.
- Anonyymi
Ei kannata töihin mennä. Mitä kuullut työntekijöiltä, niin johtaja ei ole kaikkein mukavin tyyppi. Moittii ja ei edes tervehdi työntekijöitään. Vain valittaa ja narisee. Työilmapiiri huono,jne. Toki nuo vain muutaman työntekijän mielipiteitä.
- Anonyymi
Kalajoella vaikuttaa olevan, tai Hiekkasärkillä, uskomattoman huonot työnantajat. Esimerkiksi Tapiontuvalta tällä alueella useampiakin huonoja kokemuksia työntekijöitä.
- Anonyymi
Ja sama sökellys vielä suomeksi...
- Anonyymi
Aivan loistava paikka olen itse käynyt monta kertaa. Aina olen saanut alkoholia riittävästi ja minkkiturkkini narikka säilytti koko illan luotettavasti. Työntekijät mukavia ja ammattitaitoisia. Suosittelen lämpimästi käymään paikan päällä katsomassa. Menestyneen yrityksen johtajat eivät yleensä ole niitä mukavimpia tyyppejä.... mutta hyviä palkan maksajia. Käy tutustumassa fb ja kotisivuihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628