Merisärkkä, kokemuksia?

Tietämätön84

Millaisia kokemuksia paikasta? En ole käynyt koskaan keikoilla, nyt näin että siellä olisi työpaikkoja tarjolla. Kannattaako hakea?

14

3198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menenäejakoe

Se varmasti kertoo eniten kun käyt ensin itse asiakkaana siellä, niin kyllä siinä jonkunlainen käsitys paikasta muodostuu, että haluaako sen perusteella työskennellä paikassa vai ei.

• MinäolenRiitta

Minä en kyllä suosittele käymään edes asiakkaana.

• Parasnarikkaikinä

Takkia ei kuitenkaan kannata jättää narikkaan, eikä varsinkaan mitään arvokasta. Siitä narikasta et nimittäin saa omiasi koskaan pois. En muutenkaan suosittele koko paikkaa yhtään kenellekään.

• Plassintiina

Minä kans oon kuullut niin paljon huonoa koko paikasta, että en ole ikinä siellä käynyt vaikka paljasjalkainen kalajokinen olenkin. Sillon kun baarissa tulee käytyä, kannan euroni mieluummin vaikka Ylivieskaan.

• holmalainen

Vai Plassintiina Vieläkö kuljet sahalla töissä? Venäjälläkin eräs heppu kulki lossivahtina vaikka lossia ei ole ollut kymmeniin vuosiin

• Anonyymi

Holmalta kuljettiin veneellä santaholmalla töissä. Oletko siis yhä työtön holoman peräläinen?

• Voikärsimys

Aika merkillistä, että kesän sesonkikauden jälkeen on työpaikkoja. Ollaan käyty Kalajoella useamman kymmenen vuoden aikana. Viimeksi parina kesänä loppukesästä ihan sesonkikauden jälkeen. Siellä ei siis ole yhtään mitään enää lomakauden päätyttyä. Aivan kuollut paikka. Viimeksi kävimme Merisärkässä noin 3 viikkoo sitten. Ohjelmassa oli karaokea. Muutama (5-6)henkeä oli asiakkaina meidän lisäksi. Joku tonnikeiju puolen metrin ympärysmitan /jalka tolppajalka "tanssi pöydällä". Dj oli kuin Euroopan omistaja. Kun astui sisään, silmät alkoi vuotamaan ja hengitys meni tukkoon homeen hajusta. Kun tämä pieni seurue läksi, jäimme me kaksi sinne könnäämään, kun me läksimme, jäi paikalle vaan henkilökunta. Taisivat sulkea paikan meidän lähdettyämme.

• tilassalöytyy

Sinnehän sopisi hyvin se maailmankuulu näyttely.

• Lostmohikaani

Ei kai kukaan täysipäinen mene sinne paljain jaloin, vaikka olisikin kalajokinen.

• Anonyymi

Surkia paikka. En ymmärrä miten on muka meriittejä mainostaa itseään ”Viihteen Ykköspaikkana” ja muka nimekkäimmät artistit... Kun esiintyjälistaa katsoo, niin en menis kehumaan.

• Anonyymi

Ei kannata töihin mennä. Mitä kuullut työntekijöiltä, niin johtaja ei ole kaikkein mukavin tyyppi. Moittii ja ei edes tervehdi työntekijöitään. Vain valittaa ja narisee. Työilmapiiri huono,jne. Toki nuo vain muutaman työntekijän mielipiteitä.

• Anonyymi

Kalajoella vaikuttaa olevan, tai Hiekkasärkillä, uskomattoman huonot työnantajat. Esimerkiksi Tapiontuvalta tällä alueella useampiakin huonoja kokemuksia työntekijöitä.

• Anonyymi

Ja sama sökellys vielä suomeksi...

• Anonyymi

Aivan loistava paikka olen itse käynyt monta kertaa. Aina olen saanut alkoholia riittävästi ja minkkiturkkini narikka säilytti koko illan luotettavasti. Työntekijät mukavia ja ammattitaitoisia. Suosittelen lämpimästi käymään paikan päällä katsomassa. Menestyneen yrityksen johtajat eivät yleensä ole niitä mukavimpia tyyppejä.... mutta hyviä palkan maksajia. Käy tutustumassa fb ja kotisivuihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe