Naiselle kohdistettu kysymys...
Mikä sun kengänkoko on?
19
463
Vastaukset
- Lopetaostelueinekäänosta
Vähän ja paljon 😊 ostan itse omat vaatteeni. Mutta voit osallistua ruokaostoksiin.
- kyseli.jä
Ei tarvi ostaa. Löysin vähä käytetyt naisten feikkicrocsit ja aattelin ilahduttaa sut.
- eräsnainenvastaa
Useinmiten 37. Jokunen pari löytyy myös 38 ja 36 numeron kenkää.
- ostakorkokengät
Kengänkoko on: 225.
- kaiseparanee
Minun ei ehkä sittenkään mennä töihin kun tuo ranne oli niin kipeä... tuntuu että pahenee ja parantuu välillä, olisin voinut ottaa loman mutta jutut töissä joita piti jatkaa...
Ei kaI mitään tulehdusta ole tulemassa, vain lepoa tuolle ranteelle. - aikaisotjoomätiedän
45 kokoiset kengät. :)
- Tietääjo
39.
- mitentietäämuka
Miten tuollaisen muka voi toinen tietää?
- Semmonen
loiva 40, elikkä 37 tai 38, riippuen missä ne popot on valmistettu
- 35Tai36
Just tilasin H&M nettisivuilta korkokengät ja arvoin kokojen 35 ja 36 välillä.
Usein 36 on tilava ja joskus jopa liian iso, mutta toisinaan taasen napakka ja niin sopiva et pienempi koko olisi virheostos.
H&M kenkiä ennenkin sovittaneena muistelin että heidän mallistoissa usein 36 on ollut väärä valinta. Liian tilava ja hölskynyt jalassa niin että kävely on ollut hankalaa.
Valitsin 35 kokoiset kengät. Sain ne postissa muutama päivä sitten ja jännitin sovittaessani että miten kävi.
Sopi! Ovat juuri sopivat !
Mutta siis selostus nyt tarkoitti ilmaista että kengän tekijästä kiinni onko koko 36 vai 35. Toiset 36 tehdään leveiksi löysiksi kanooteiksi ja toiset napakoiksi ja kapeiksi kengiksi
Olen ostanut 36 jotka ovat tippuneet jalasta ja pystyn eräätkin polveen olevat varrelliset kengät pukeen päälleni ilman että avaan vetoketjua ja naruja. Ne myös tipahtelee jaloistani kävellessä ja askeleen täytyy olla suuri jotta niillä kävely onnistuu
Tulee mieleen ihan lapsuus kun niillä kävelee. Mulla oli tapana pukea isän kenkiä jalkaan ja lähtee niillä hakeen postit postilaatikosta. Oli kivaa muutaman metrin ulkona kävellessä leikkiä isoo. - Sydämmessävain
Mulla on 41.
- kuulusulle
42 siro 🤨
- Jalat
36, joskus jopa 35.
- Hau.hau
Large tossuja mamma osti mulle mustia neljät 10€/kpl. Oisin halunnut pinkit blinkki koristein.
- Varmatieto
Sinulla on 42
Suomalaisissa ja saksalaisissa kengissä useimmiten: 36-36,5
Italialaisissa kengissä: 37-37,5
(Tässä yritetään kai päästä selville naisen pituudesta?)- pikkutossunpoikanen
46 ja puolikkaat :D
38 mutta riippuu kengän mallista :PPP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142