Mun on paha olla yksin

Linyujokaeiosaalentäää

Tarvitsen läheisyyttäsi rakas

17

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patenttilääke

      Pistä viesti hänen kännykkään?

    • Sydämmessävain

      Mua taasen vähän masentaa.

    • Mulla on ihmisiä ympärillä vaan eipä sekään auta. Kun on vain yhtä ikävä.

      • Sydämmessävain

        Mulla sama tilanne se juuri masentaa.


      • Tsempit, ehkä se taass tästä. Pahoja nämä päivät sen jälkeen kun kuulee jotain siitä tietystä. Pistää hetkeksi katumaan koko elämää. Onneks ohimenevää..


      • Kahviakiitos kirjoitti:

        Tsempit, ehkä se taass tästä. Pahoja nämä päivät sen jälkeen kun kuulee jotain siitä tietystä. Pistää hetkeksi katumaan koko elämää. Onneks ohimenevää..

        Joo. Tuplapahaa, kun joutuu näkemään hänet toisen kanssa ja olevan silti onneton. Olisi onnellinen edes kun tahtoi vaihtaa. Jopa muuten herkullinen xtrakahvi maistuu karvaalta.


      • XtraMan kirjoitti:

        Joo. Tuplapahaa, kun joutuu näkemään hänet toisen kanssa ja olevan silti onneton. Olisi onnellinen edes kun tahtoi vaihtaa. Jopa muuten herkullinen xtrakahvi maistuu karvaalta.

        Jaa, no tuo on kyllä paha. Hakkaa mun pahat 100-0.


    • Kuinkanopeesti

      me voitais edetä tästä tilanteesta jossa nyt ollaan? naiselle

      • Syliisitahtoo

        Todella nopeasti, mutta kunhan päästäis nyt alkuun.


    • Taasenminulla

      Mulle ja miehelle etenee näin:

      Tule tänne sormuksen kanssa. Kosi. Pannaan.

      3 viikon päästä maistraatissa naimisiin ja häämatkalla muutamme yhteiseen asuntoon.

      • Ompas nopea tahti.
        Me olimme vuosia seurustelleet mieheni kanssa
        ennen kuin menimme edes kihloihin.

        Noin kovalla tahdilla mahtaa erokin tulla nopeasti,
        nimimerkki "Taasenminulla".


    • Sydämmessävain

      En tiedä miten etenee, sinun kanssasi tahtoisin olla jutella olla lähelläsi yhdessä meidän pitäisi päättää miten edetä.

      • yhdessätosiaan

        On paras päättää. Peukku tälle.


      • tiedoksikaikille

        Nimimerkki Sydämmessävain kirjoittaa Pekalle.


      • tiedoksikaikille kirjoitti:

        Nimimerkki Sydämmessävain kirjoittaa Pekalle.

        Kyllä. Ja nimimerkki "Sydämmessävain" en ole minä.
        Eikä nimimerkin "Sydämessävain" kaipaama Pekka
        ole "Puolijohde_mies"!


        Toivotaan, että nimimerkki "Sydämmessävain" löytää
        oman Pekkansa.

        Siitä meillä muilla ei ole tietoa, onko "Sydämessävain" nimimerkin
        Pekka tumma, vaalea vai ristiverinen!


    • käyttöjärjestelmäUneX

      Voi ei... linuX uneX Panix MoneX.... pakko on varmaan peliohjelmoijatyttöjen kanssa jossain vaiheessa puhella ideoista.

    • jokurontti

      Minulla ei ole ongelmaa yksi olemisen kanssa. Mutta yksi nainen on nyt aiheuttanut minulle sen että haluan aivan älyttömän paljon seuraa. Minulle kelpaisi mikä tahansa naispuolinen seura juuri nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe