Tarvitsen läheisyyttäsi rakas
Mun on paha olla yksin
17
769
Vastaukset
- Patenttilääke
Pistä viesti hänen kännykkään?
- Sydämmessävain
Mua taasen vähän masentaa.
Mulla on ihmisiä ympärillä vaan eipä sekään auta. Kun on vain yhtä ikävä.
- Sydämmessävain
Mulla sama tilanne se juuri masentaa.
Tsempit, ehkä se taass tästä. Pahoja nämä päivät sen jälkeen kun kuulee jotain siitä tietystä. Pistää hetkeksi katumaan koko elämää. Onneks ohimenevää..
Kahviakiitos kirjoitti:
Tsempit, ehkä se taass tästä. Pahoja nämä päivät sen jälkeen kun kuulee jotain siitä tietystä. Pistää hetkeksi katumaan koko elämää. Onneks ohimenevää..
Joo. Tuplapahaa, kun joutuu näkemään hänet toisen kanssa ja olevan silti onneton. Olisi onnellinen edes kun tahtoi vaihtaa. Jopa muuten herkullinen xtrakahvi maistuu karvaalta.
XtraMan kirjoitti:
Joo. Tuplapahaa, kun joutuu näkemään hänet toisen kanssa ja olevan silti onneton. Olisi onnellinen edes kun tahtoi vaihtaa. Jopa muuten herkullinen xtrakahvi maistuu karvaalta.
Jaa, no tuo on kyllä paha. Hakkaa mun pahat 100-0.
- Kuinkanopeesti
me voitais edetä tästä tilanteesta jossa nyt ollaan? naiselle
- Syliisitahtoo
Todella nopeasti, mutta kunhan päästäis nyt alkuun.
- Taasenminulla
Mulle ja miehelle etenee näin:
Tule tänne sormuksen kanssa. Kosi. Pannaan.
3 viikon päästä maistraatissa naimisiin ja häämatkalla muutamme yhteiseen asuntoon.Ompas nopea tahti.
Me olimme vuosia seurustelleet mieheni kanssa
ennen kuin menimme edes kihloihin.
Noin kovalla tahdilla mahtaa erokin tulla nopeasti,
nimimerkki "Taasenminulla".
- Sydämmessävain
En tiedä miten etenee, sinun kanssasi tahtoisin olla jutella olla lähelläsi yhdessä meidän pitäisi päättää miten edetä.
- yhdessätosiaan
On paras päättää. Peukku tälle.
- tiedoksikaikille
Nimimerkki Sydämmessävain kirjoittaa Pekalle.
tiedoksikaikille kirjoitti:
Nimimerkki Sydämmessävain kirjoittaa Pekalle.
Kyllä. Ja nimimerkki "Sydämmessävain" en ole minä.
Eikä nimimerkin "Sydämessävain" kaipaama Pekka
ole "Puolijohde_mies"!
Toivotaan, että nimimerkki "Sydämmessävain" löytää
oman Pekkansa.
Siitä meillä muilla ei ole tietoa, onko "Sydämessävain" nimimerkin
Pekka tumma, vaalea vai ristiverinen!
- käyttöjärjestelmäUneX
Voi ei... linuX uneX Panix MoneX.... pakko on varmaan peliohjelmoijatyttöjen kanssa jossain vaiheessa puhella ideoista.
- jokurontti
Minulla ei ole ongelmaa yksi olemisen kanssa. Mutta yksi nainen on nyt aiheuttanut minulle sen että haluan aivan älyttömän paljon seuraa. Minulle kelpaisi mikä tahansa naispuolinen seura juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2226276Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1845842Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2564367Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j744114- 2723996
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1293295HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449