Helppoa, kun sen osaa, minun tarinani

Vippaamallavauraaksi

Otin aikanani monia pikavippejä ja jouduin vaikeuksiin niiden takaisinmaksun kanssa. Sitten ymmärsin ostaa käytettyjä autoja vippirahoilla. Myin myöhemmin nuo käytetyt autot hyvällä voitolla ja maksoin voitoilla vipit pois. Nyt elelen Thaimaassa 2500 e kuukausittaisilla korkotuoloilla ja muistelen lämmöllä vippaaja-aikojani. Opetukseni teille on, että ota vippi ja osta käytetty auto, myy auto voitolla ja nauti elämästä.

28

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokauppaa

      Minkä merkkisiä autoja ostit?

    • Vippaamallavauraaksi

      Ensimäinen autoni oli muistaakseni Datsun.

    • vippaajaalaulattaa

      Vipit ovat kyllä hyviä kun näitä ei ole pakko maksaa takasin, aika kuittaa.

    • Rahantarpeessa

      Minulla on vuoden 2006 Toyota Auris, haluan vaurastua, miten toimitaan?

      • eemelin-valssi-soikoon

        kiinnitä se SAV-rahoitusyhtiölle ja saat tonnin pari lainaa jos hyvä kuntoinen. Lainan hoidat aloittajan tavalla ostamalla vanhoja autoja mitä korjaat myyt voitolla. Maksa laina pois ja muuta Thaimaahan sekä muistele lämmöllä.
        Äläkä tyydy trivago reissuun kun kerran rahaa on.


    • Yrittäkääuskaltaa

      Itse tein vastaavan tempun ja ostin vippirahoilla käytettyjä, mutta hyväkuntoisia T-paitoja. Vaimoni pesi ja silitti ne ja myin ne sitten ihan kelpo voitolla eteenpäin. Maksoin voitoilla vipit ja vietän rahoilla muutaman kuukauden lomaa jossain lämpimässä.

    • Luuseriko

      Sori, ei mee jakeluun. Mä en koskaa ostais toisen käytettyä t-paitaa, puhdas tai. Oisko se syynä ku en oo tienannut mitää

    • toinen_osaaja

      Minä ostin pikavipeillä käytettyä vessapaperia, puhdistin, pakkasin ja myin eteenpäin voitolla. Vieläkin haisee paska käsissä, mutta ei haittaa kun lomailen täällä Etelä-Espanjassa.

      • jepujee88

        Tämä toimii! Tein samoin ja möin miljoonalla uusiokäytettyä vessapaperia. Nyt lomailen Keravalla parturikampaajavaimoni kanssa! Kannatti!


    • Vippikeisari

      Haluaisin osallistua, miten paljon minun kannattaa lainata ja mitä on paras ostaa?

    • Nuukaerkki

      Autokauppa ei ole niin yksinkertaista, että sitä pikavipeillä pyöritettäisiin, myös verot pitää maksaa.
      En usko tuohon tarinaan. Sulla pitää olla useampi auto ja se sitoo pääomaa, et muutaman auton myynnillä ja pikavipeillä voi pyörittää liiketoimintaa mitenkään.

      • jepujee88

        No shit, Sherlock. Avohoitopotilaat täällä vaan kerjää huomiota kun eivät sitä oikeessa elämässä saa.


    • Rikastutaanoikeesti

      Voisitko ystävällisesti pitää omat asiaatuntemattomat mielipiteesi omana tietonasi. Tässä viestiketjussa jaetaan vaurautta ja business-tietoutta eikä siihen väliin kaivata. Jos äitisi kaipaa huomiota, älä vaivaa meitä sillä, vaan anna meidän ansaita ja vaurastua.

      • jepujee88

        Juu. Kaikki vauraat ihmiset hilluu yleensä täällä suoli24 palstalla. Hehehe. Hihihi. Hahaha.


    • jepujee89

      Ja kaikki meitä vaurastuneita kadehtivat pöljät. Hoohhhoooooo.

    • Autosan

      Yritin aluksi yhdellä autolla ja... Sehän toimii, kiitos vaan. Taidan jatkaa.

    • Businesspariskunta

      Voiko tämän liikeidean tuplata aloittamalla kahdella autolla? Tarkoitan, että otan vaimoni kanssa pikavippejä ja ostamme sitten kaksi autoa. Kaksi kertaan enemmän liikevaihtoa ja tuloa, you know.

    • Suurliikemies

      Teen tämän neljällä moottoripyörällä ja ainoa tehdä lisää vielä kahdella moottoripyörällä. Big business you know.

    • Ahteela

      Vieläkö tähän buumiin ehtii sijoittaa? Tyhjän pullistelijat yrittäkää pidättäytyä vastaamasta.

    • vippaamallavauraaksi

      Olen ajatellut kirjoittaa tästä sijoitusmuodosta blogia. Laitelkaahan tänne viestiä, jos kiinnostaa. Blogi on aluksi aivan ilmainen eli ei muuta kuin tienaamaan.

    • pyramidi-idea

      Vauvan vaipat ovat sellainen kestokulutustuote et ei kierrätystuotanto lopu lamassakaan jos kiertelisi roskisia keräisi pesisi paikaisi uudella nimella Fampatti ja salaisesta paikasta tekaistuin nimin loisi kontakteja kauppoihin kilpailukykyisellä hinnalla. Taaloja kun olisi kertynyt riittävästi juuri tävärästi ennen poliisin sekä verottajan saapumista ottaisi rahat mukaan ja pakenisi Mexicoon.

      • endofstory

        Mexicossa järjestäisi eurojackpotti arpajaisia joka kymmennens arpa eurojackpotti. Viikossa vilpillisien arpajaisien hankituilla tuloilla jättäisi höynäytetyt Mexikolaiset maanalaisen tunnelin kautta loikaten yhdysvaltoihin. Eläisi onnellisena naimisissa nuoren yhdysvaltalaisen naisen kanssa parannellen rusketusta auringossa. Tämän antoisan 7 lapsen avioliiton siunaamana ottaisi selfieitä 38 metrin spirit delta marine aluksella, samalla myyden sivoisella summalla näitä omia värikkäitä elämänvaiheita suomen iltapäivälehtiin sekä elokuva teollisuudelle.


    • Neuvojakaivataan

      Ostin Fiat Punto Fjuel Injectionin. Maksoin 4.400 euroa. Miten nyt toimitaan?

      • Punto_ongelma

        No minulla ei henkilökohtaista kokemusta Fiat Puntosta ole mut työkaverina sivusta kuulemaa voin kertoa,
        työkaveri (a) osti Fiat Punton ja näin kertoi tämän auton osto asian toiselle työkaverille (b) keskustelu mitä kuuntelin sivusta.
        työkaveri(a) parkkihallissa, ostin ensimmäisen autoni
        toinen työkaveri (b) sanoi, missä auto, ai, Fiat Punto
        Sitten me kaikki kolme (a) vähiten, eh heh heh heee


    • Turunmalliin

      Vaihda se Fiat Stiloon, saat paremman hinnan ja sitten lisää vippejä.

    • Elämälainaksi
    • turkulainen

      Fiat Puntoni ei lähde käyntiin alle -6 asteen. Mikä neuvoksi? Miten saan sen vaihdettua pikavippeihin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe