Imurilla orgasmi?

Gazza1

Luin tässä taannoin miten imurilla lähtee,lisää kokemuksia?

19

2824

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imurillasaa

      Nuorena käytin usein imuria. Oli vielä sellainen malli jota saattoi "panna" eli kaluni sopi laitteen aukosta juuri ja juuri sisään. Ihanasti ilma imaisi välillä värinää ja hetkessä mälli lähti. On tehnyt mieli kokeilla vielä näin vuosikymmentenkin jälkeen miltä tuntuisi. Sopivaa laitetta ei oo vielä löytynyt. Jospa jostai kirpparilta löytyisi

    • Electrolux

      Minäkin kokeilin nuorempana... Yritin laittaa munaa aukosta sisään mut imuteho oli vähän liian paljon, että en sitten pystynyt siihen... Se ei olisi ollut mukava kokemus... Mut nykyajan imurilla sitä imutehoa voi säätää... Mullakin on nykyään semmoinen imuri, mutta en ole kokeillut... Pitäiskö sitä kokeilla?

    • jymppi

      sain 100 orgasmia päivän aikana

    • Anonyymi

      jos teillä oikeasti muka se kulli mahtuu sinne imurinputkeen niin kannattaa googlettaa imurikuoliot ja imuripanojen seuraukset.saattaa panohalut hävitä.jeesus mitä urpoja suomi täynnä.
      Imurin vacuumi tuhoaa suht hätäseen paisuvaisen.Tiedoksi tuleville lerppamunille.

    • Anonyymi

      mä kans juur kokeilin imuria,heitin letkun pois ja siihen aukkoon oma kalu tilalle ja imutehot pienemmälle uskomatonta mikä tärinä ja pärinä munassa kävi, piti jättää sillee kun meinasin
      saaha orgun jo parin minuutin päästä , nyt täs jo tunnin kestäny ,meniskö kohta imuria paneen

      • Anonyymi

        Parasta käyttää sitä letkua. Mulla se on aina kiinni imurissa. Imuteho pienelle ja kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Mä kans kerran panin imurin aukkoon vehkeeni. Imu täysille ja aloin pistellä kovan imun tahdissa. Mutta ku laukesin, niin imurikin laukesi. Moottori sähisi oikosulusta ja iski tulta ja samalla mällit lensi imurin takaa tuulettimesta pitkin seiniä ja verhoja.

      • Anonyymi

        Ainut, mikä tuossa lensi, on mielikuvituksesi


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä kuulee. Ootta te varsinaisia pervoja.
      Mutta. Joskus kyllä aloitan lauantai aamut ihan kunnon imuriin nainnilla. Tai oikeastaan olen sitä mieltä, että olen perustanut yhden hengen orkesterin...
      On tapanani nostaa imuri parvekeen kaiteelle ja pistellä menemään. Ihan orkun hetkellä sitten imuri täysille. On kiva katella ku imurin poistoilmareiästä mällit suihkuaa pitkin katua.
      Lisäksi ku pidät sorsapilliä suussa ja nokkahuilua perseessä, niin tunnelma senkun paranee. On kun olisi kotosalla jazz-konsertissa: imuri ulvoo ja sihisee, sorsapilli suussa honottaa orkun tahdissa ja vielä nokkahuilu perseessä soittaa falsetissa korkeita säveliä.
      On myös tapanani muuten vaan tuollatavoin viihdyttää naapureita. Ihan ilman imuria. Samat jutut vaan, tosin ilman imuria, mutta nokkahuilu suussa ja sorsapilli perseessä. Siinä sitä on musaa parhaimmillaan. Koitin kerran samaan aikaa soittaa banjoa, mutta ei onnistunut.

    • Anonyymi

      Mä olen nainen ja käyttänyt myös imuria pienellä teholla. Ensin varovasti huulia, ne turpoo ja klitoris paisuu vaikkei siihen koske. Hetken päästä alkaa valua pillu ja sitten ei paljoa tarvi että tärisee koko kroppa.
      Alkoi panettaa ajatus nyt niin paljon että pakko laittaa sormet sinne, ihan märäksi menee ajatuksesta...

    • Anonyymi

      Nuorena tein usein imurilla orkut. Imuri merkki oli joku mikä lie mutta sitä sai panna kuin naista takaa. Piti vaan hieman velttona saada sisään muuten ei enää ollu imu sopiva. Kun sai sydälle aukkoon ja kalu kasvoi täyteen mittaan niin aukko oli ummessa. Sopivasti kalua liikuttaen ilma virtas kalun ja aukon välistä. Ihanaa värinää. Hetkessä pölypussi sai lastin. Oma käsitykseni on asiasta että se myös kasvatti kalua? En tiedä onko ajatukselleni tieteellistä tulea mutta mukavaa oli. Olen joskus kirppareilta katsonut jos löytyis samanlainen imuri vois vieläkin kokeilla.

    • Anonyymi

      Kyllä kun taas näitä juttuja lukee niin pitää se imuri taas panna töihin , ja kun ei muutakaan imijää tähänhätään saa.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, hyvää tulee 1000 w, imuri "täysille" niin, kyllä esinahka lähtee, saa kaivaa sitten sieltä pölypussista ja pariviikkoa, ainakin "pippeli "nahaton,!!!;))))

    • Anonyymi

      Joo itte imuroin joka päivä pippeliä paljon täydellä imu teholla

      • Anonyymi

        Pimppiäkon voi imuroida. Pillu imuriin ja imuteho täysille


    • Anonyymi

      Kävisköhän niin että jos pippeli imurissa pariviikkoo pippeli nahaton ???👃👃👃👃👃

    • Anonyymi

      Pippeli kasvoi imurin jälkeen 8cm

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, hyvää tulee 1000 w, imuri "täysille" niin, kyllä esinahka lähtee, saa kaivaa sitten sieltä pölypussista ja pariviikkoa, ainakin "pippeli "nahaton

      Ittellä ainakin lähti nahat pippelistä

    • Anonyymi

      Alotin itte imuttamisen 11 vuotiaana ja imutehot täysille ja pillu sinne imuriin ja 1 tunti niin hyvä tuli

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe