Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Imurilla orgasmi?

Luin tässä taannoin miten imurilla lähtee,lisää kokemuksia?
194347
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Nuorena käytin usein imuria. Oli vielä sellainen malli jota saattoi "panna" eli kaluni sopi laitteen aukosta juuri ja juuri sisään. Ihanasti ilma imaisi välillä värinää ja hetkessä mälli lähti. On tehnyt mieli kokeilla vielä näin vuosikymmentenkin jälkeen miltä tuntuisi. Sopivaa laitetta ei oo vielä löytynyt. Jospa jostai kirpparilta löytyisi

Äänestä

Minäkin kokeilin nuorempana... Yritin laittaa munaa aukosta sisään mut imuteho oli vähän liian paljon, että en sitten pystynyt siihen... Se ei olisi ollut mukava kokemus... Mut nykyajan imurilla sitä imutehoa voi säätää... Mullakin on nykyään semmoinen imuri, mutta en ole kokeillut... Pitäiskö sitä kokeilla?

Äänestä

sain 100 orgasmia päivän aikana

Äänestä

jos teillä oikeasti muka se kulli mahtuu sinne imurinputkeen niin kannattaa googlettaa imurikuoliot ja imuripanojen seuraukset.saattaa panohalut hävitä.jeesus mitä urpoja suomi täynnä.
Imurin vacuumi tuhoaa suht hätäseen paisuvaisen.Tiedoksi tuleville lerppamunille.

Äänestä

mä kans juur kokeilin imuria,heitin letkun pois ja siihen aukkoon oma kalu tilalle ja imutehot pienemmälle uskomatonta mikä tärinä ja pärinä munassa kävi, piti jättää sillee kun meinasin
saaha orgun jo parin minuutin päästä , nyt täs jo tunnin kestäny ,meniskö kohta imuria paneen

Äänestä
  • Parasta käyttää sitä letkua. Mulla se on aina kiinni imurissa. Imuteho pienelle ja kokeilemaan.

Äänestä

Mä kans kerran panin imurin aukkoon vehkeeni. Imu täysille ja aloin pistellä kovan imun tahdissa. Mutta ku laukesin, niin imurikin laukesi. Moottori sähisi oikosulusta ja iski tulta ja samalla mällit lensi imurin takaa tuulettimesta pitkin seiniä ja verhoja.

Äänestä
  • Ainut, mikä tuossa lensi, on mielikuvituksesi

Äänestä

Kaikkea sitä kuulee. Ootta te varsinaisia pervoja.
Mutta. Joskus kyllä aloitan lauantai aamut ihan kunnon imuriin nainnilla. Tai oikeastaan olen sitä mieltä, että olen perustanut yhden hengen orkesterin...
On tapanani nostaa imuri parvekeen kaiteelle ja pistellä menemään. Ihan orkun hetkellä sitten imuri täysille. On kiva katella ku imurin poistoilmareiästä mällit suihkuaa pitkin katua.
Lisäksi ku pidät sorsapilliä suussa ja nokkahuilua perseessä, niin tunnelma senkun paranee. On kun olisi kotosalla jazz-konsertissa: imuri ulvoo ja sihisee, sorsapilli suussa honottaa orkun tahdissa ja vielä nokkahuilu perseessä soittaa falsetissa korkeita säveliä.
On myös tapanani muuten vaan tuollatavoin viihdyttää naapureita. Ihan ilman imuria. Samat jutut vaan, tosin ilman imuria, mutta nokkahuilu suussa ja sorsapilli perseessä. Siinä sitä on musaa parhaimmillaan. Koitin kerran samaan aikaa soittaa banjoa, mutta ei onnistunut.

Äänestä

Mä olen nainen ja käyttänyt myös imuria pienellä teholla. Ensin varovasti huulia, ne turpoo ja klitoris paisuu vaikkei siihen koske. Hetken päästä alkaa valua pillu ja sitten ei paljoa tarvi että tärisee koko kroppa.
Alkoi panettaa ajatus nyt niin paljon että pakko laittaa sormet sinne, ihan märäksi menee ajatuksesta...

2Äänestä

Nuorena tein usein imurilla orkut. Imuri merkki oli joku mikä lie mutta sitä sai panna kuin naista takaa. Piti vaan hieman velttona saada sisään muuten ei enää ollu imu sopiva. Kun sai sydälle aukkoon ja kalu kasvoi täyteen mittaan niin aukko oli ummessa. Sopivasti kalua liikuttaen ilma virtas kalun ja aukon välistä. Ihanaa värinää. Hetkessä pölypussi sai lastin. Oma käsitykseni on asiasta että se myös kasvatti kalua? En tiedä onko ajatukselleni tieteellistä tulea mutta mukavaa oli. Olen joskus kirppareilta katsonut jos löytyis samanlainen imuri vois vieläkin kokeilla.

Äänestä

Kyllä kun taas näitä juttuja lukee niin pitää se imuri taas panna töihin , ja kun ei muutakaan imijää tähänhätään saa.

Äänestä

Olet oikeassa, hyvää tulee 1000 w, imuri "täysille" niin, kyllä esinahka lähtee, saa kaivaa sitten sieltä pölypussista ja pariviikkoa, ainakin "pippeli "nahaton,!!!;))))

Äänestä

Joo itte imuroin joka päivä pippeliä paljon täydellä imu teholla

Äänestä
  • Pimppiäkon voi imuroida. Pillu imuriin ja imuteho täysille

Äänestä

Kävisköhän niin että jos pippeli imurissa pariviikkoo pippeli nahaton ???👃👃👃👃👃

Äänestä

Pippeli kasvoi imurin jälkeen 8cm

Äänestä

Olet oikeassa, hyvää tulee 1000 w, imuri "täysille" niin, kyllä esinahka lähtee, saa kaivaa sitten sieltä pölypussista ja pariviikkoa, ainakin "pippeli "nahaton

Ittellä ainakin lähti nahat pippelistä

Äänestä

Alotin itte imuttamisen 11 vuotiaana ja imutehot täysille ja pillu sinne imuriin ja 1 tunti niin hyvä tuli

Äänestä

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Gazza1 kirjoitti:

Luin tässä taannoin miten imurilla lähtee,lisää kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu