Asun kerrotalossa, jossa loikoilee paljon työttömiä niin kotimaasta kuin ulkomailta.
Itse menen aamuisin töihin ja käyn kotona puolenpäivän aikaa ruokailemassa.
Ikkunoissa on päitä ulkona, silmät luureissa (huume)savukkeet suussa sekä parvekkeilla.
Niistä kantautuu naurunremakka, päihteiden haju ja pirun äänet.
Myös rappukäytävässä on ainainen pieru-savu kokoelma, kun työttömät päästävät ruumiintuoksujaan ihmisten ilmoille ja asunnoissa meteliä/kolinaa.
Ei ole halpoja hajuja ne, ei ole!
Autoilla ajellaan hakemaan herkkuja ja huimaustuotteita veronmaksajien piikkiin.
Ei mun nuoruudessa ollut loikoilua ja puhelimen hiplausta sekä ainaista huumeilua huonoine käytöstapoineen.
Itkiskö vai nauraisko?
5
286
Vastaukset
- poisfavelasta
Muuta pois moisesta favelasta, niin ei tarvitse haistella sitä atmosfääriä rappukäytävässä. Minäkin olen joskus joutunut käymään Liipolassa, huh oikein puistattaa moinen seutu. Googleta: Liipolan betoni, kuvahakuna.
- murreLiipolasta
Siellä on kuvaajana manne. Murre paljastaa.
Olen asunut koko elämäni Liipolassa, tietenkin eri osoitteissa, mutta ikinä ei ole ollut mitään sen suurempia ongelmia.
Eivät nuo julkisilla paikoilla juopottelevat ole vaaraksi muille kuin itselleen.
- pelasta.ainakin.itsesi
Aloittaja on päivän sankari, hän jaksaa ahertaa että ne pirut siellä favelassa jaksavat piereskellä.
Pyyteetön sankari, raataa toisten puolesta.
Mitä jos todellakin ajattelisit itseäsi ja muuttaisit johonkin ahkerien ihmisten keskuuteen. No jos on huumesavukkeet suussa niin soitappa poliisi paikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22820905Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964184Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu742848Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv492170Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1921798Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891622Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731561Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1351540Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681494Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141384