ILTALEHTI VALEISONTELI ANARKISTIEN MÄÄRÄN TURUSSA.

EIUSKOTTAVAA

17

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltapaska

      Kusettaa suvakit ja paskamedia koettaa vimmatusti, mutta ei toimi enää.
      Länsinaapurissa palaa biligat mutta jytkyä SD pukkaa.
      Ja voi sitä mädättäjien päänsärkyä 😡

    • mvvaleuutisoi

      Kuvassa oli vajaa viidennes osallistujista.

      • hehhhee

        Vai niin, mitä ne loput oli, näkymättömän Viänäsen sukua, vai?


      • Näinhän.se.meni

        Loput oli jo poliisin putkassa.


    • Heheh valtamedia taas valehtelee anarkisti/suvakki porukan määrän. Ei onnistu. Kusevat omille nilkoilleen :D Paljon on suomalaisia jotka ovat tämän valehtelun ym. huomanneet. Suomalaiset alkaa heräämään ja hommaa tietoa jo muualta.
      Hävetkää edes valtamedian työntekijät.

    • hehhhee

      Itse asiassa valemedia Iltapaskolta oli kaksi toimittelijaa laskemassa ihmisiä. Kumpikin oli niin umpikännissä, että näki ihmiset kahtena ja laski vielä jonkun kahteen kertaankin. Sitten toimittelija A kysyi toimittelija B:ltä: "Hei, montash shä shait?" B vastasi: "Mä shain viisshataa." A sanoi: "No hyvä, mäki shain viisshataa, sitthe niithä on yhtheenshä thuhat."

    • IsoVale

      Milloin se virhe korjataan, onko heillä kanttia, eikö heitä hävetä.

    • anttifantti

      Yksi anarkisti vastaa kymmentä henkilöä ,siis kuvassa oli tuhat

    • 15x20

      Tuossa kuvassa on noin 15 ihmistä rinnakkain ja 20 peräkkäin. Eli kai siinä reilu tuhat osallistujaa on jos iltapaska niin kertoo.

      • 1000-2000

        Yli tuhatta ihmistä on paha saada samaan kuvaan.
        Kuvaajan pitäisi olla helikopterissa tai muuten korkealla yläpuolella.


    • kaikkivalehtelee

      Näin ne toimittelijat muuttaa mielikuvaa todella tapahtuneesta, vääristellään porukalla ja yksittäin. Ja yksi mikä takaa toimittajalle työpaikan jatkossakin on vain oltava samaa mieltä sen pienen osan kanssa joka puoltaa holtitonta maahantuloa.
      Vastustajat ovat rasisteja ja natseja, että se siitä puolueettomasta mediasta.

    • sanfinner

      Turussa pahoinpideltiin2 ulkomaalaistaustaista suvakkien toimesta joista media ei kerro Marco DeWitt joutu sairaalaan ja Junes Lokka kaliita laitteita hajosi,etsii anarkistin kuvasta tunnistavaa vihjepalkkiolla..Marcon kimppuun käytiin myös Hyvinkäällä autoa hakattiiin ja rouvan kännykkä heitettiin katuun.Poliisi kai sai pyörämiehen kiini.

      • Turhaturvamies

        Miksiköhän kalmukkikansalainen Mikko ei turvannut noita toisia muunmaalaisten jälkeläisiä, Marcoa ja Junesta?


    • kuitu

      Kun vertaa MV-lehden ja ilalehden kuvia mielen osoituksesta näkee sokea Reettakin kumpaa on käsitelty.Huonoa työtä Iltalehdeltä

      • MV.Marginaali.Väestönosa

        Niin, kuvassahan ei tietenkään ole tuhatta anarkistia, vaan koko Trumpin mittavissa ja erittäin suosituissa virkaanastujaisissa näkynyt porukka.

        Make Photoshop great again, MV.


    • LappujaHuuleen

      LSD päissään näkee paljon ihmisiä.

    • Mylvivää-.-Naurua

      MV-lehden mukaan Putin tietää paremmin kuin paikalla olevat osallistujamäärän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe