Miksi postissa ei saa postimerkkejä?

PaikalIa

Onko postille jotenkin edullisempaa lyödä kirjeeseen ruma mustavalkoinen tarra kuin laittaa siihen postimerkki?

Miksi posti virkailijat / myyjät eivät osaa kysyä haluaako asiakas postimerkin?

Jos postiin menee ja asettaa kirjeen tiskille niin se tyyliin revitään kädestä ja lyödään ruma tarra päälle eikä kysytä mitään muuta kuin rahaa.

Miksi myyjät vihaavat postimerkkejä niin paljon? Eivät halua edes koskea niihin?

Kammotus on sellainen asiakas joka haluaa jopa valita postimerkin! Yksikin myyjä sanoi, vastenmielisesti postimerkin kirjeeseen lyödessään, että 'se nyt on sama minkä merkin siihen laittaa'.

Miten myyjiksi on valikoitunut tällaisia anti-keräilijöitä jotka kokevat postimerkit itseensä kohdistuvana vainona jotka pitäisi polttaa roviolla?

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiItsekäsLoinen

      Olet sairas itsekäs loinen. Muiden aika ja työ ei merkitse sinulle mitään. Muut saavat odottaa sinua jonossa. Jos sinä haluat ostaa euron tuotteeen, olet valmis kuluttamaan muiden työaikaa sen tuotteen valintaan yli 10 euron edestä.

      Muista jatkossa: Jos haluat ostaa jotain erikoispalveluja itsellesi, maksa niistä täysi hinta kaikkine veroineen ja lisäkuluineen jossakin erikoisiikkeessä muita häiritsemättä. Oletko valmis tähän? Paljonko olet valmis maksamaan 2 euron postimerkistä?

      • PaikalIa

        Ajattelen vastaanottajaa postimerkkiä valitessani, en kaupan myyjän tunteita.

        Kokonaisvaltainen ajattelu puuttuu jos ei haluta palvella.

        Kieltäkää irtokarkit ja irtopostimerkit ja muut mielestänne vähäpätöiset ostokset.


      • PaikalIa

        Tässä saa hävetä silmät päästään kun ulkomaille lähettää kirjeitä ja vastaanottaja ei näe kuoressa Suomi-ikoneita vaan ruman mustavalkoisen numerotarran.


    • hgfgsdf

      Mikä siinä sitten on niin vaikeaa: Osta postimerkit, liimaa merkki kuoreen ja ojenna se vasta sitten postin työntekijälle.

      • PaikalIa

        Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!


      • PaikalIa

        En voi tietää paljonko tarvitsen postimerkkejä. Riippuu painosta, mihin maahan lähetän ja näissäkin on eri hintavaihtoehtoja. Lisäksi haluan valita oikean postimerkin kullekin vastaanottajalle yksilöllisesti.


      • PaikalIa
        PaikalIa kirjoitti:

        Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!

        Niin ovat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe