Miksi postissa ei saa postimerkkejä?

PaikalIa

Onko postille jotenkin edullisempaa lyödä kirjeeseen ruma mustavalkoinen tarra kuin laittaa siihen postimerkki?

Miksi posti virkailijat / myyjät eivät osaa kysyä haluaako asiakas postimerkin?

Jos postiin menee ja asettaa kirjeen tiskille niin se tyyliin revitään kädestä ja lyödään ruma tarra päälle eikä kysytä mitään muuta kuin rahaa.

Miksi myyjät vihaavat postimerkkejä niin paljon? Eivät halua edes koskea niihin?

Kammotus on sellainen asiakas joka haluaa jopa valita postimerkin! Yksikin myyjä sanoi, vastenmielisesti postimerkin kirjeeseen lyödessään, että 'se nyt on sama minkä merkin siihen laittaa'.

Miten myyjiksi on valikoitunut tällaisia anti-keräilijöitä jotka kokevat postimerkit itseensä kohdistuvana vainona jotka pitäisi polttaa roviolla?

7

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiItsekäsLoinen

Olet sairas itsekäs loinen. Muiden aika ja työ ei merkitse sinulle mitään. Muut saavat odottaa sinua jonossa. Jos sinä haluat ostaa euron tuotteeen, olet valmis kuluttamaan muiden työaikaa sen tuotteen valintaan yli 10 euron edestä.

Muista jatkossa: Jos haluat ostaa jotain erikoispalveluja itsellesi, maksa niistä täysi hinta kaikkine veroineen ja lisäkuluineen jossakin erikoisiikkeessä muita häiritsemättä. Oletko valmis tähän? Paljonko olet valmis maksamaan 2 euron postimerkistä?

• PaikalIa

Ajattelen vastaanottajaa postimerkkiä valitessani, en kaupan myyjän tunteita.

Kokonaisvaltainen ajattelu puuttuu jos ei haluta palvella.

Kieltäkää irtokarkit ja irtopostimerkit ja muut mielestänne vähäpätöiset ostokset.

• PaikalIa

Tässä saa hävetä silmät päästään kun ulkomaille lähettää kirjeitä ja vastaanottaja ei näe kuoressa Suomi-ikoneita vaan ruman mustavalkoisen numerotarran.

• hgfgsdf

Mikä siinä sitten on niin vaikeaa: Osta postimerkit, liimaa merkki kuoreen ja ojenna se vasta sitten postin työntekijälle.

• PaikalIa

Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!

• PaikalIa

En voi tietää paljonko tarvitsen postimerkkejä. Riippuu painosta, mihin maahan lähetän ja näissäkin on eri hintavaihtoehtoja. Lisäksi haluan valita oikean postimerkin kullekin vastaanottajalle yksilöllisesti.

• PaikalIa
        PaikalIa kirjoitti:

Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!

Niin ovat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe