Miksi postissa ei saa postimerkkejä?

PaikalIa

Onko postille jotenkin edullisempaa lyödä kirjeeseen ruma mustavalkoinen tarra kuin laittaa siihen postimerkki?

Miksi posti virkailijat / myyjät eivät osaa kysyä haluaako asiakas postimerkin?

Jos postiin menee ja asettaa kirjeen tiskille niin se tyyliin revitään kädestä ja lyödään ruma tarra päälle eikä kysytä mitään muuta kuin rahaa.

Miksi myyjät vihaavat postimerkkejä niin paljon? Eivät halua edes koskea niihin?

Kammotus on sellainen asiakas joka haluaa jopa valita postimerkin! Yksikin myyjä sanoi, vastenmielisesti postimerkin kirjeeseen lyödessään, että 'se nyt on sama minkä merkin siihen laittaa'.

Miten myyjiksi on valikoitunut tällaisia anti-keräilijöitä jotka kokevat postimerkit itseensä kohdistuvana vainona jotka pitäisi polttaa roviolla?

7

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiItsekäsLoinen

Olet sairas itsekäs loinen. Muiden aika ja työ ei merkitse sinulle mitään. Muut saavat odottaa sinua jonossa. Jos sinä haluat ostaa euron tuotteeen, olet valmis kuluttamaan muiden työaikaa sen tuotteen valintaan yli 10 euron edestä.

Muista jatkossa: Jos haluat ostaa jotain erikoispalveluja itsellesi, maksa niistä täysi hinta kaikkine veroineen ja lisäkuluineen jossakin erikoisiikkeessä muita häiritsemättä. Oletko valmis tähän? Paljonko olet valmis maksamaan 2 euron postimerkistä?

• PaikalIa

Ajattelen vastaanottajaa postimerkkiä valitessani, en kaupan myyjän tunteita.

Kokonaisvaltainen ajattelu puuttuu jos ei haluta palvella.

Kieltäkää irtokarkit ja irtopostimerkit ja muut mielestänne vähäpätöiset ostokset.

• PaikalIa

Tässä saa hävetä silmät päästään kun ulkomaille lähettää kirjeitä ja vastaanottaja ei näe kuoressa Suomi-ikoneita vaan ruman mustavalkoisen numerotarran.

• hgfgsdf

Mikä siinä sitten on niin vaikeaa: Osta postimerkit, liimaa merkki kuoreen ja ojenna se vasta sitten postin työntekijälle.

• PaikalIa

Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!

• PaikalIa

En voi tietää paljonko tarvitsen postimerkkejä. Riippuu painosta, mihin maahan lähetän ja näissäkin on eri hintavaihtoehtoja. Lisäksi haluan valita oikean postimerkin kullekin vastaanottajalle yksilöllisesti.

• PaikalIa
        PaikalIa kirjoitti:

Haluan että Minua palvellaan ja Minulle tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja. Minä päätän sitten mikä tuntuu parhaalta. Sitä vartenhan palvelijat ovat!

Niin ovat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      181
      9531
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      361
      7248
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      110
      6086
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      29
      4308
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      176
      4160
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      98
      3864
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      95
      3769
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      37
      3333
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      198
      3207
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2785
    Aihe