Erikoinen automatka, kerronnallinen uni

Näin tän toissayönä ja kirjoitin muistiin jotakin, mut uni oli aika sekava. Siinä oli välillä niinku ois lukenu lauseita jostakin (lopussa on yks ja siinä oli toinenkin mut mä en tarkkaan muista miten se kuului.)
-----------------
Salkkareiden Larin näköinen mies ajaa ja mä saan hältä ensisuudelman, mutta pussailee myös etupenkillä olevaa toista henkilöä.
Heillä oli leikki: yksi lähtee autosta ulos ja hänen pitää keretä juoksemaan kieppi ennen kuin pultsarin näköinen liftari ehtii kyytiin. Heille tuli kiire ja jättivät laiturille lähteneen jonkun neljännen, harmaan hiiren näköisen kyytiläisen.

Kiivauksissaa Lilli lähti kohti haudan päälle peruuttanutta BMW:tä. Thump, ja hän rönötti konepellillä. Lie kiivenny katolle...
Harmaa hiiri syöksyy kaukaisuudesta hengästyneenä.
"Kyl mä pystyn vielä yhden", joki ajatteli lumihiutaleiden sulaessa sen pintaan.
----------------


Tuo lopun lause, oli siis ainakin semmonen, niinkun sen ois vaan lukenu jostain. Sen toinen, jo kadonnut, koski sitä miten tuo Liftari-Lilli päätyi konepellille ja se ikään kuin jätti arvauksen varaan ajoiko ne sen päälle vai hyppäskö se vaan tahallaan siihen auton päälle, tehdäkseen damagea autolle.
Miten ihmeessä mä oon unessa nähny, että joki, eloton objekti, ajattelee jotakin?
Siinä unessa oli myös aiemmin alkoholin ostoa, joten tuo saattaa viitata siihenkin tai sitten että ne heittää Lillin ruumiin sinne jokeen.

2

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mully

      Auto hyvin usein kuvaa ihmisen itsenäistä olemista. Se että joku toinen ajaa autoa ja itse istut kyydissä voi kuvastaa sitä, että koet että joku muu ohjailee elämääsi, etkä ole niin itsenäinen kuin haluaisit olla. Automatka kuvastaa elämäsi matkaa. Matkaan liittyvät leikit kertovat siitä, että sinulla on positiivinen asenne elämään ja monesta tilanteesta selviät huumorilla.

      Millaiselta suudelma tuntui? Aito ja merkityksellinen suudelma unessa lupaa rakkautta valve-elämässä. Mies kuitenkin suuteli heti perään toista, joten pidä varasi ettei unesi varoita sinua petollisesta henkilöstä.

      Unessa hiiret kuvaavat pelkoja ja huolia. Ehkä hiiren näköinen otus (pelko tai huoli) jätettiin tahalteen jälkeen? Laituri voi kuvastaa odotusta, joten huolesi saavat odottaa tässä elämäntilanteessasi. Haluat elää nyt huoletonta aikaa.

      Autolla ajamisesta naisen päältä tulee mieleen, että saatat tuntea mieshenkilön jolla on vaikeuksia hyväksyä omaa feminiinistä puoltaan. Se pelottaa häntä ja siksi hän ajaa oman naispuolensa päältä. Myös naisen hyppääminen konepellille kuulostaa siltä, että kyseisellä mieshenkilöllä on vaikeuksia hyväksyä feminiiniä energiaansa.

      Joki ja vesi viittaa tunne-elämään ja sen kuohuihin. Lumi = kylmettyneet ja jäätyneet tunteet. Lumi kuitenkin sulaa jokeen eli se tarkoittaa, että tunteesi ovat taas alkaneet lämmitä. “Vielä yksi” voi viitata siihen, että tunteesi on lämminneet jollekin henkilölle ja haluat antaa hänelle “vielä yhden mahdollisuuden”.

      Tässä ajatuksiani. Hyviä unia! :)

      • Kiitos kommentista, hyviä pointteja.

        Jännä tuo auto-juttu, mulla on usein sellaisia unia, joissa ajan, mutta jarrut ei toimi ja auto vierii mihin sattuu (ei oo ikinä tainu olla silleen et ois täydessä vauhdissa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe