Miksi luterilaiset ja muutkin eri "krist"....

Herätyys

kuntalaiset ette halua alkaa / yhtyä elämään Raamatun UT, Kritsuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti, Jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa, = Raamatun UT mukaisuudessa, YKSI mielisesti, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Lain / Laillisuuden, kaikkia kohtaan ja kaikille Luvallisen Oikeuden täyttymyksen mukaisesti. Kaikessa yhtenä Kristuksen Jeesuksen jäsenistönä täydellisyys, (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys), päämäärisesti?!

Jeesuksen nimessä... uskoviltaan ja siksi haluaviltakin tätä em. asiaa tiedustellen.

Mitä sanotte tai kysytte?

vähäinen, Totuudenssa pysyvä ja mukaisesti elävä, puhuva ja toimiva, tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

25

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä kopioit nämä tuotoksesi?

      • Herätyys

        Raamatun UT Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliesa totuuteen perustuvista ja mukaisista, kaikille hyväksi opetuksista, ohjeista ja kehoituksista. Etkö ole lukenut / tutkinut?! Kun et tiennyt.


    • Herätyys

      Eikö täältä löydy ketään Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä, edes millään tavalla, edes asiasta asiallisesti ja rakentavasti keskustelemaankaan kiinnostunutta.

      Missä se teidän muiden Kristukseen Jeesukseen Rakkaus, se pelastuksen riittävä, käskynsä kaikilta osin pitävä ja täyttävä Kristillisyys, se josta ilmenisi ja jossa täyttyisi ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikki voisivat tunnistaa Kritsuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen?

    • Herättelevä

      Pysyvät "hiiren hiljasina" Totuuden julkitulemisen PELOISSAAN! Pelkäänevät paljastuvansa pimeyden ruhtinasta, tuomiokseen (häpeäkseen) palveleviksi!

    • KuningasJeesusTulee

      Minä olen uudestisyntynyt Jeesuksen Kristuksen palvelija. Rukoilen alati. Luen Pyhää Raamattua päivittäin. Olen eronnut luterilaisesta kirkosta, koska minut kutsuttiin ulos porukasta, jossa alettiin julkisesti pitämään Sanaa halpana. Naispappeus, homoilun hyväksyntä.
      Viimeisimpänä maailman seuraamisen esimerkkinä luterilaisuudessa on tämä muiden jumalien palvojien suosiminen kristittyjen ohi.
      Mistä haluat keskustella?

      • Herättelevä

        Siitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi Raamatun UT mukiasesta Kristillisyydestä, siitä, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, Oikeast ja Oikeasti Kristillisyydestä-

        Että mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikiki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen, käskynsä kaikilta osin pitäviksi ja täyttäviksi.

        Mitä sanot / vastaat?


      • KJT
        Herättelevä kirjoitti:

        Siitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi Raamatun UT mukiasesta Kristillisyydestä, siitä, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, Oikeast ja Oikeasti Kristillisyydestä-

        Että mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikiki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen, käskynsä kaikilta osin pitäviksi ja täyttäviksi.

        Mitä sanot / vastaat?

        Hieno keskustelun aihe. Liekö enää kuitenkaan löytyy osallistujia?
        Nykyään "kirkoissa" opetetaan ihmiset tapakristityiksi, joilla ei olekaan tosi paikan tullen taitoja toimia. Raamattua luetaan kuin pirut. Syntiä ei myönnetä synniksi, koska halutaan vaeltaa omissa saastoissaan, homo"kristittyinä", homo"pappeina", naispappeina jne.


      • Mielenkiinnolla seuraan keskusteluanne ottaakseni opikseni.


      • KJT
        Herättelevä kirjoitti:

        Siitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi Raamatun UT mukiasesta Kristillisyydestä, siitä, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, Oikeast ja Oikeasti Kristillisyydestä-

        Että mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikiki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen, käskynsä kaikilta osin pitäviksi ja täyttäviksi.

        Mitä sanot / vastaat?

        Pahoittelut. Kadotin tämän ketjun, kun en ole rekannut.

        Itse siis pidän Raamattua Jumalan sanana ja myös pyrin pitämään Jeesuksen käskyt, koska Hän sanoo näin:

        Matt.
        22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
        22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
        22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

        sekä

        Joh.
        14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.>
        15:10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.

        Ihmiset jotka kokevat, että jokin "kirkko" on lipunut pois sanasta, niin he eroavat siitä koska eivät halua tulla luetuiksi pahantekijäin joukkoon.
        Näin tapahtuu monissa suuntauksissa ja meillä on tällä hetkellä valtava joukko uudestisyntyneitä Jeesuksen Kristuksen palvelijoita, joilla ei ole tällä hetkellä "kotia".
        Hyvin monet tutkivat asioita yksin tai perheessä, katselevat opetuksia laidasta laitaan, keräten hyvät hedelmät mutta jättäen huonot ulos. En näe sitä sinänsä huonona ollenkaan, että ihminen ottaa itse vastuun ja pitää suhteen Jeesukseen kunnossa ilman välikäsiä.
        Toinen puoli taas vaakakupissa on se, että meitä on paljon, jotka voisimme yhteistyössä olla voimakas porukka Jumalan työssä.
        Kerran jostakin porukasta eronnut ei hevillä uuteen porukkaan lähde vaan suhtautuu erittäin kriittisesti jokaiseen porukkaan. Itse näin teen ja ymmärrän hyvin.
        Minä olen käsityksessä, ettei kannata sännätä uuteen ryhmään, ellei tunne sinne johdatusta, jottei mennä vahingoissa ihmishalun mukaan vaan Isä saa kutsua meidät silloin, kun haluaa ja siihen työhön jonka meille on määrännyt.
        Yksinäisinä toimijoina voimme kuitenkin toimia rukoustyössä ym. siihen asti kunnes Isä antaa lisäohjeita.
        Rukoushan on uskovien kovin joukkotuhoase perkeleen juonia vastaan.

        Tiedän, että uskovalle hyväksi olisi saada olla toisten uskovien seurassa, keskustella jne. se rakentaisi meitä nopeammin.

        Vaan mistä meille löytyisi semmoinen koti?


      • KJT
        KJT kirjoitti:

        Pahoittelut. Kadotin tämän ketjun, kun en ole rekannut.

        Itse siis pidän Raamattua Jumalan sanana ja myös pyrin pitämään Jeesuksen käskyt, koska Hän sanoo näin:

        Matt.
        22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
        22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
        22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

        sekä

        Joh.
        14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.>
        15:10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.

        Ihmiset jotka kokevat, että jokin "kirkko" on lipunut pois sanasta, niin he eroavat siitä koska eivät halua tulla luetuiksi pahantekijäin joukkoon.
        Näin tapahtuu monissa suuntauksissa ja meillä on tällä hetkellä valtava joukko uudestisyntyneitä Jeesuksen Kristuksen palvelijoita, joilla ei ole tällä hetkellä "kotia".
        Hyvin monet tutkivat asioita yksin tai perheessä, katselevat opetuksia laidasta laitaan, keräten hyvät hedelmät mutta jättäen huonot ulos. En näe sitä sinänsä huonona ollenkaan, että ihminen ottaa itse vastuun ja pitää suhteen Jeesukseen kunnossa ilman välikäsiä.
        Toinen puoli taas vaakakupissa on se, että meitä on paljon, jotka voisimme yhteistyössä olla voimakas porukka Jumalan työssä.
        Kerran jostakin porukasta eronnut ei hevillä uuteen porukkaan lähde vaan suhtautuu erittäin kriittisesti jokaiseen porukkaan. Itse näin teen ja ymmärrän hyvin.
        Minä olen käsityksessä, ettei kannata sännätä uuteen ryhmään, ellei tunne sinne johdatusta, jottei mennä vahingoissa ihmishalun mukaan vaan Isä saa kutsua meidät silloin, kun haluaa ja siihen työhön jonka meille on määrännyt.
        Yksinäisinä toimijoina voimme kuitenkin toimia rukoustyössä ym. siihen asti kunnes Isä antaa lisäohjeita.
        Rukoushan on uskovien kovin joukkotuhoase perkeleen juonia vastaan.

        Tiedän, että uskovalle hyväksi olisi saada olla toisten uskovien seurassa, keskustella jne. se rakentaisi meitä nopeammin.

        Vaan mistä meille löytyisi semmoinen koti?

        Unohdin mainita, että varmasti joka porukassa on tälläkin hetkellä oikeita uskovia sisällä enkä halua mollata liikaa mitään "suuntausta", koska niille jotka ovat sisällä, on saattanut tulla eri ohjeet tai ei ole kuultu ohjeita. En tiedä. Tätä on vaikea selittää mutta uskon, että uskova, oli sitten ulkona eli sisällä, ymmärtää mistä puhun.

        Ajatuksia?


    • Eskonpassi

      Kehtaatkin jatkuvasti valehdella! Et ole mitään näkyä nähnyt!

    • Herättelevä

      Eikö ketään muuta kiinnosta kaikille hyväksi Raamatun UT mukainen ja perustuva Oikea Kristillisyys, edes sen vertaa että olisi edes valmis siitä asiallisesti ja rakentavasti keskustelemaan, siitä mikä vasta sitä, siksi Raamatun UT mukaiseksi osoittautuvaa / todistautuvaa on tai olisi. Mistä siksi, Oikeaksi tunnistaisi.

      • Herättelevä

        Kaikki muutkko niin lujasti siinä sielunvihollisen talatusnuorassa, etteivät uskalla alkaa edes keskustelemaan Raamatun UT mukaisesta, kaikille hyväksi Kristillisyydestä?!!


      • Herätyys

        Niin, elävät edelleenkin eksyneinä ja eksytettyinä, SYYSTÄ, kun ei ollut Rakkautta Totuuteen, elävät ja toimivat samoin kuin Nooan aikaset uskonnolliset, saatanaa tuomiokseen palvelevasti!!


      • Herätyys kirjoitti:

        Niin, elävät edelleenkin eksyneinä ja eksytettyinä, SYYSTÄ, kun ei ollut Rakkautta Totuuteen, elävät ja toimivat samoin kuin Nooan aikaset uskonnolliset, saatanaa tuomiokseen palvelevasti!!

        Ole hyvä ja aloita keskustelu.


      • Herätyys

        Olen laittanut tämän ketjun aloituksen, odottelen siihen vastauksia, että voin jatkaa asiasta, asiallisesti ja rakentavasti, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, kaikille hyväksi Kristillistä / Raamatun UT mukaista ja mukaisesti keskustelua.


      • Herätyys

        No, eikö kukaan muu halua sanoa mitään, tai edes kysyä jotain siitä kaikille hyväksi Raamatun UT mukainen ja perustuva Kristillisyys, asiasta??


      • Herätyys

        Mikä siinä Raamatun UT mukaisuudessa niin pelottaa ettei usalleta alkaa siitä asiallisesti ja rakentavasti, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi / "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" koituvasti, nukkuville krist. uskonnollisille / muillekin Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhtenäisyyteen HERÄTYKSEKSI.


    • Herättelevä

      Eihän ne krist, uskonnollisuudessa nukkuvat mitään Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä tiedä, siksi eivä voi alkaa / yhtyä siitä keskustelemaankaan.

      • KJT

        Tervehdys Herättelevä. Tässä ketjussa olen laittanut sinulle pari viestiä. Luetko ne ja vastaatko niihin.
        Tavoitteesi siis on aloittaa Jumalan tahdon mukainen työ.
        Oletko miettinyt, millä alustalla alamme asiasta keskustelemaan?
        Jos täällä, niin voisi olla järkevää osallistujien rekisteröidä nikit, koska täällä on paljon perkeleen myyriä.
        Teetkö avauksen, missä kerrot mikä on mielestäsi Jumalan tahdon mukaista työtä sekä kerro taustasi sekä maailmankuvasi pääpointit, kuten itse kerroin tämän ketjun aiemmissa viesteissä, jotta saamme käsityksen, kenen kanssa puhumme.
        Yhteistyöterveisin, Jeesuksen Kristuksen palvelija, uloskutsuttu, KJT.


      • Herätyys

        Niin tarkoitus ja tavoite on se kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan, siihen alkuperäisen tarkoituksen ja tavoiteen mukaiseen, siihen kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi. Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seyrakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, muiden tähän Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttujen kanssa.

        Aluksi näin kirjallisella tasolla ja tavalla keskustelemaan asiallisesti ja rakentavasti siitä, mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein, ja Oikeasti seuraajikseen, käskynsä kaikilta osin pitäviksi ja täyttävisi, Hänen, "maailmallle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Kirst. vaihtoehtoa, jokaista Hänen jäsentään, Hänelle uskollista ja kuuliaista myöden, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, rakentaviksi.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", sanoi / opetti, Herra, Kristus Jeesus.

        Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. Että se, ketä ja mitä kukin palvelevasti puhuu / elää. Ilmenee kunkin sanoistaan/ puheistaan.

        Jotka voi olla vain Kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisia ja perustuvia, tai sitten ei, silloin sen vastaisia. Silloin Ei Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen (apostolisia) seurakuntiaan rakentavia. Silloin sielunvihollista, ja sen pahaksi tarkoitusperiä palvelevia!!


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Niin tarkoitus ja tavoite on se kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan, siihen alkuperäisen tarkoituksen ja tavoiteen mukaiseen, siihen kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi. Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seyrakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, muiden tähän Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttujen kanssa.

        Aluksi näin kirjallisella tasolla ja tavalla keskustelemaan asiallisesti ja rakentavasti siitä, mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein, ja Oikeasti seuraajikseen, käskynsä kaikilta osin pitäviksi ja täyttävisi, Hänen, "maailmallle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Kirst. vaihtoehtoa, jokaista Hänen jäsentään, Hänelle uskollista ja kuuliaista myöden, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, rakentaviksi.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", sanoi / opetti, Herra, Kristus Jeesus.

        Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. Että se, ketä ja mitä kukin palvelevasti puhuu / elää. Ilmenee kunkin sanoistaan/ puheistaan.

        Jotka voi olla vain Kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisia ja perustuvia, tai sitten ei, silloin sen vastaisia. Silloin Ei Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen (apostolisia) seurakuntiaan rakentavia. Silloin sielunvihollista, ja sen pahaksi tarkoitusperiä palvelevia!!

        Niin, että "löytäneekö uksoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Etsivä?


      • Herätyys

        Eikö VIELÄKÄÄN, ketään?!!


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Eikö VIELÄKÄÄN, ketään?!!

        Siis, Oikeasta, kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesta ja perustuvasta Kristillisyydestä millään tavalla edes kiinnostunutta?!


    • julamankritsus

      Kyllä minä ainakin elämään yhtyä julaman ja kritsuksen kaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2809
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1458
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      84
      1294
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1088
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      86
      1068
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      971
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      960
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      930
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      884
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      856
    Aihe